Звіт про роботу відділу за І квартал 2024 року

опубліковано: 19 січня 2024 оновлено: 19 липня 2024

Міському голові

Андрію БІЛОУСОВУ

 

 

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Кам’янської міської ради

за І квартал 2024 року

 

  1. 1.                  Аналітична робота

Протягом І кварталу 2024 року відділом державної реєстрації здійснено 493 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 230 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-       державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 24;

-       включення відомостей про юридичну особу -3

-       державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 117;

-       державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 9;

-       внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 5;

-       внесення судового рішення про надання дозволу на тимчасовий доступ до реєстраційної справи з можливістю вилучення оригіналів  – 4;

-       внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном)-6;

-       внесення судового рішення про призначення арбітражного керуючого -2;

-       внесення судового рішення про ліквідацію юридичної особи та затвердження ліквідаційного балансу -3;

-       внесення судового рішення про припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством – 5;

-       державна реєстрація припинення юридичної особи – 4;

-       зняття реєстраційної справи з обліку –16;

-       постановка реєстраційної справи на облік – 20;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 12.

2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 263 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-       державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 101;

-       державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 59;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 71;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи у разі її смерті – 8;

-       включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 9;

-       зняття реєстраційної справи з обліку – 4;

-       постановка реєстраційної справи на облік – 3;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) –8.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 75100,00 грн.

Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань та надання копій документів з реєстраційної справи загальна  кількість 520.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 4590,00.  грн.

Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 14 реєстраційних справ та 41 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.

Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 23 реєстраційні справи та 106 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).

Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 5 запитів про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.

Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України   2 запита про надання роз’яснень  у сфері державної реєстрації бізнесу.

На запити правоохоронних органів підготовлено 3 відповіді та роз’яснення.

Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб –23, фізичних осіб – 35, переданих на зберігання до архіву відділу.

Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції – 181, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень – 90.

Взято участь у розробці 116 проектів рішень міської ради.

Відпрацьовано та надано 2 відповіді на звернення громадян.

2.Методична робота

            Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності з додержанням вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ;

-       представникам юридичних осіб підготовки та надання документів для реєстрації;

-       фізичним особам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

3.      Організаційна робота

Прийнято участь в онлайн за допомогою програмного забезпечення Zoom з питань висвітлення актуальних питань щодо методології визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника та порядку повідомлення, проведення перевірки та відповідальність у разі виявлення розбіжностей, несвоєчасного подання або неподання інформації про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності юридичної особи проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийнято участь в онлайн семінарі за допомогою програмного забезпечення Zoom з питань з питань стосовно роз’яснення особливостей Е-декларування.

 Прийнято участь в онлайн за допомогою програмного забезпечення Zoom семінар-тренінг для державних реєстраторів суб’єктів державної реєстрації Дніпропетровської області  з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему: «Державна реєстрація змін до відомостей про розмір статутного капіталу, розміри часток та складу учасників товариства з обмеженою відповідальністю».