Звіт про роботу відділу за 2020 року

опубліковано: 19 лютого 2021 оновлено: 19 лютого 2021

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Кам’янської міської ради

за 2020 рік

 

  1. 1.                Аналітична робота

Протягом 2020 року відділом державної реєстрації здійснено 5171 реєстраційна дія серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)    Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 1726 реєстраційних дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-    державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 154;

-    державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 752;

-    внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 28;

-    внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном) – 12;

-    внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 9;

-    внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом  – 8;

-    державна реєстрація припинення юридичної особи – 25;

-    включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 6;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 59;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 51;

-    проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) –623.

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 3387 реєстраційних дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-    державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 831;

-    державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 677;

-    внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 5;

-    внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця -  банкрутом – 4;

-    державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 968;

-    включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 57;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 25;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 18;

-  проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 802.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 537 543,16 грн.

-           Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 3239 шт.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 9 000 грн.

-              Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 86 реєстраційних справ та 328 реєстраційних дії суб’єктів господарювання.

-              Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 47 реєстраційних справ та 698 реєстраційні дії (проведені за принципом екстериторіальності).

-              Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 15 суб’єктів господарювання.

-              Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 8 запитів про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.

-              Взято участь в 16-ти судових засіданнях в т. ч. з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційних справ юридичних осіб.

-              Опрацьована 6 ухвал - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій та 2 ухвали – про зняття заборони вчинення будь-яких реєстраційних дій.

-              На запити правоохоронних органів підготовлено 16 відповіді та роз’яснень.

-              Підготовлено запит на Міністерство юстиції про роз’яснення стосовно правової позиції міністерства щодо проведення реєстраційних дій на підставі судових рішень, які приймались до створення Єдиного державного реєстру судових рішень у 2011 році та відсутні в ньому.

-              Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 301, фізичних осіб – 865, переданих на зберігання до архіву відділу.

-         Відпрацьовано та надано 18 відповідей на звернення громадян.

2.Методична робота

Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам юридичних осіб стосовно процедури підтвердження відомостей про кінцевих бенефіціарних власників;

-       представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення правоустановчих документів;

-      громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

-    неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК, релігійним організаціям) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;

-    фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;

-    суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.

3.     Організаційна робота

- Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку, прийнято, розглянуто та опрацьовано  вхідної кореспонденції  -  840, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень - 438.

- Взято участь у розробці 51 проектів рішень міської ради.

- Підготовлені документи та вжиті необхідні дії для забезпечення допуску та проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації бізнесу для подальшого отримання допуску  роботи в ЄДР державному реєстратору відділу.  

- Взято активну участь у роботі 6-ти онлайн - семінарів організованих Управлінням державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро).

- Підготовлено та затверджено нові посадові інструкції всіх посадових осіб відділу.

- Відремонтовано та перевезено в нове архівне приміщення реєстраційні справи юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.