Звіт про роботу відділу за ІІ квартал 2024 року
ЗВІТ
про роботу відділу державної реєстрації
юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
Кам’янської міської ради
за ІI квартал 2024 року
- 1. Аналітична робота
Протягом ІI кварталу 2024 року відділом державної реєстрації здійснено 478 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 258 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 19;
- включення відомостей про юридичну особу -1
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 129;
- державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 30;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 4;
- внесення судового рішення про надання дозволу на тимчасовий доступ до реєстраційної справи з можливістю вилучення оригіналів – 6;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника (призначення розпорядника майном)-7;
- внесення зміни складу ліквідаційної комісії -3;
- внесення судового рішення про ліквідацію юридичної особи та затвердження ліквідаційного балансу -2;
- внесення судового рішення про припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством – 1;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 7;
- зняття реєстраційної справи з обліку –16;
- постановка реєстраційної справи на облік – 25;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 8.
2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 220 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 73;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 47;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 66;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи у разі її смерті – 4;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 15;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 2;
- постановка реєстраційної справи на облік – 4;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) –9.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 103800,00 грн.
Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань та надання копій документів з реєстраційної справи загальна кількість 493.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 3150,00. грн.
Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 18 реєстраційних справ та 39 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.
Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 27 реєстраційні справи та 138 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).
Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 4 запита про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.
Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України 3 запита про надання роз’яснень у сфері державної реєстрації бізнесу.
На запити правоохоронних органів підготовлено 2 відповіді та роз’яснення.
Опрацьовано 16 ухвал Господарського суду Дніпропетровської області.
Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб –124, фізичних осіб – 53, переданих на зберігання до архіву відділу.
Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції – 211, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень – 113.
Взято участь у розробці 19 проектів рішень міської ради.
Відпрацьовано та надано 2 відповіді на звернення громадян.
2.Методична робота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності з додержанням вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ;
- представникам юридичних осіб підготовки та надання документів для реєстрації;
- фізичним особам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;
3. Організаційна робота
Прийнято участь в онлайн семінар - тренінг за допомогою програмного забезпечення Zoom з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему « Актуальні питання державної реєстрації фермерського господарства» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).
Прийнято участь в онлайн семінар - тренінг за допомогою програмного забезпечення Zoom з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему “Огляд судової практики Верховного Суду в сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Прийнято участь в онлайн семінар-тренінг для державних реєстраторів суб’єктів державної реєстрації Дніпропетровської області з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему: "Актуальні питання у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).