Звіт про роботу відділу за ІІ квартал 2024 року

опубліковано: 19 липня 2024 оновлено: 11 жовтня 2024

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Кам’янської міської ради

за ІI квартал 2024 року

  1. 1.                  Аналітична робота

Протягом ІI кварталу 2024 року відділом державної реєстрації здійснено 478 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 258 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-       державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 19;

-       включення відомостей про юридичну особу -1

-       державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 129;

-       державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 30;

-       внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 4;

-       внесення судового рішення про надання дозволу на тимчасовий доступ до реєстраційної справи з можливістю вилучення оригіналів  – 6;

-       внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном)-7;

-       внесення зміни складу ліквідаційної комісії -3;

-       внесення судового рішення про ліквідацію юридичної особи та затвердження ліквідаційного балансу -2;

-       внесення судового рішення про припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством – 1;

-       державна реєстрація припинення юридичної особи – 7;

-       зняття реєстраційної справи з обліку –16;

-       постановка реєстраційної справи на облік – 25;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 8.

2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 220 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-       державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 73;

-       державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 47;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 66;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи у разі її смерті – 4;

-       включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 15;

-       зняття реєстраційної справи з обліку – 2;

-       постановка реєстраційної справи на облік – 4;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) –9.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 103800,00 грн.

Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань та надання копій документів з реєстраційної справи загальна  кількість 493.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 3150,00.  грн.

Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 18 реєстраційних справ та 39 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.

Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 27 реєстраційні справи та 138 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).

Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 4 запита про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.

Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України  3 запита про надання роз’яснень  у сфері державної реєстрації бізнесу.

На запити правоохоронних органів підготовлено 2 відповіді та роз’яснення.

Опрацьовано 16 ухвал Господарського суду Дніпропетровської області.

Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб –124, фізичних осіб – 53, переданих на зберігання до архіву відділу.

Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції – 211, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень – 113.

Взято участь у розробці 19 проектів рішень міської ради.

Відпрацьовано та надано 2 відповіді на звернення громадян.

2.Методична робота

            Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності з додержанням вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ;

-       представникам юридичних осіб підготовки та надання документів для реєстрації;

-       фізичним особам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

3.      Організаційна робота

Прийнято участь в онлайн семінар - тренінг за допомогою програмного забезпечення Zoom з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему « Актуальні питання державної реєстрації фермерського господарства» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийнято участь в онлайн семінар - тренінг за допомогою програмного забезпечення Zoom з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему “Огляд судової практики Верховного Суду в сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

            Прийнято участь в онлайн семінар-тренінг для державних реєстраторів суб’єктів державної реєстрації Дніпропетровської області з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему: "Актуальні питання у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).