Звіт про роботу відділу за ІV квартал 2021 року
ЗВІТ
про роботу відділу державної реєстрації
юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
Кам’янської міської ради
за ІV квартал 2021 року
- 1. Аналітична робота
Протягом ІV кварталу 2021 року відділом державної реєстрації здійснено 1518 реєстраційних дій серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 880 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 36;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 773;
- державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 5;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 14;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника (призначення розпорядника майном) – 1;
- внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 1;
- внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом – 1;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 3;
- включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 1;
- зняття реєстраційної справи з обліку –21;
- постановка реєстраційної справи на облік – 2;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 22.
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 638 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 115;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 234;
- внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 1;
- внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця - банкрутом – 1;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 255;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 17;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 8;
- постановка реєстраційної справи на облік – 4;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 3.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 240,4 тис. грн.
- Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 1179 шт.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 1,9 тис. грн.
- Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 29 реєстраційних справ та 160 реєстраційних дії суб’єктів господарювання.
- Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 6 реєстраційних справ та 241 реєстраційна дія (проведених за принципом екстериторіальності).
- Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 2-х суб’єктів господарювання.
- Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 2 запити про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.
- Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України 2 запити про надання роз’яснень у сфері державної реєстрації бізнесу.
- Взято участь в 1-ому судовому засіданні з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційних справ юридичних осіб.
- Опрацьовано 1-у ухвалу - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій та 1-у ухвалу – про зняття заборони вчинення будь-яких реєстраційних дій.
- На запити правоохоронних органів підготовлено 2 відповіді та роз’яснення.
- Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 59, фізичних осіб – 127, переданих на зберігання до архіву відділу.
- Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції - 332, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень - 231.
- Взято участь у розробці 35 проектів рішень міської ради.
- Відпрацьовано та надано 5 відповідей на звернення громадян.
2.Методична робота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання та своєчасного оновлення інформації про кінцевих бенефіціарних власників;
- представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;
- громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;
- неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК, релігійним організаціям) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;
- фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;
- суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.
3. Організаційна робота
- Взято активну участь у роботі 2-х онлайн - семінарів організованих Управлінням державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро).
- Підготовлені документи та вжиті необхідні дії для отримання кваліфікованого сертифікату електронного підпису для роботи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.