Звіт про роботу відділу за IV квартал 2022 року

опубліковано: 20 січня 2023 оновлено: 20 січня 2023

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Кам’янської міської ради

за ІV квартал 2022 року

  1. 1.                  Аналітична робота

Протягом ІV кварталу 2022 року відділом державної реєстрації здійснено 711 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 310 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-  державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 18;

-  державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 180;

-  державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 29;

-  внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 6;

-  внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном) – 2;

-  внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 1;

-  внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом  – 1;

-  державна реєстрація припинення юридичної особи – 8;

-  включення відомостей до ЄДР про юридичну особу -1;

-  зняття реєстраційної справи з обліку –14;

-  постановка реєстраційної справи на облік – 29;

-  проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 21.

2)   Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 401 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-  державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 22;

-  державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 178;

-  державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 160;

-  включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 6;

-  зняття реєстраційної справи з обліку – 14;

-  постановка реєстраційної справи на облік –16;

-  проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 5.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 60 400.00 грн.

-            Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 646 шт.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 4,2 тис.  грн.

-              Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 23 реєстраційних справ та 59 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.

-              Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 11 реєстраційні справи та 70 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).

-              Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 1 суб’єкта господарювання.

-              Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 1 запит про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.

-              Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України  запит про надання роз’яснень  у сфері державної реєстрації бізнесу.

-              На запити правоохоронних органів підготовлено 4 відповіді та роз’яснення.

-              Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 164, фізичних осіб – 465, переданих на зберігання до архіву відділу.

-              Прийнято, розглянуто та опрацьовано  вхідної кореспонденції  -  105, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень - 72.

-              Взято участь у розробці 18 проектів рішень міської ради.

-              Відпрацьовано та надано 5 відповідей на звернення громадян.

2.Методична робота

Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-                 представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання та своєчасного оновлення інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності;

-                 представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування змін до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;

-         громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

-         неприбутковим організаціям з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;

-         фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;

-         суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.

3.      Організаційна робота

- проведено нараду у відділі щодо внесених змін до діючого законодавства.

- взято активну участь у роботі 2-х онлайн – семінарів(конференции Zoom), організованих відділом взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управлінням державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро).