Звіт про роботу відділу за IV квартал 2022 року
ЗВІТ
про роботу відділу державної реєстрації
юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
Кам’янської міської ради
за ІV квартал 2022 року
- 1. Аналітична робота
Протягом ІV кварталу 2022 року відділом державної реєстрації здійснено 711 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 310 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 18;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 180;
- державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 29;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 6;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника (призначення розпорядника майном) – 2;
- внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 1;
- внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом – 1;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 8;
- включення відомостей до ЄДР про юридичну особу -1;
- зняття реєстраційної справи з обліку –14;
- постановка реєстраційної справи на облік – 29;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 21.
2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 401 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 22;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 178;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 160;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 6;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 14;
- постановка реєстраційної справи на облік –16;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 5.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 60 400.00 грн.
- Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 646 шт.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 4,2 тис. грн.
- Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 23 реєстраційних справ та 59 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.
- Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 11 реєстраційні справи та 70 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).
- Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 1 суб’єкта господарювання.
- Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 1 запит про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.
- Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України запит про надання роз’яснень у сфері державної реєстрації бізнесу.
- На запити правоохоронних органів підготовлено 4 відповіді та роз’яснення.
- Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 164, фізичних осіб – 465, переданих на зберігання до архіву відділу.
- Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції - 105, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень - 72.
- Взято участь у розробці 18 проектів рішень міської ради.
- Відпрацьовано та надано 5 відповідей на звернення громадян.
2.Методична робота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання та своєчасного оновлення інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності;
- представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування змін до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;
- громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;
- неприбутковим організаціям з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;
- фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;
- суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.
3. Організаційна робота
- проведено нараду у відділі щодо внесених змін до діючого законодавства.
- взято активну участь у роботі 2-х онлайн – семінарів(конференции Zoom), організованих відділом взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управлінням державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро).