Розділ 3. Інформаційно-промоційна кампанія

опубліковано: 20 листопада 2020 оновлено: 22 жовтня 2024

3.1. Основною метою проведення інформаційно-промоційної кампанії є популяризація застосування механізму бюджету участі, спонукання до спільних дискусій мешканців міста щодо пріоритетів розвитку місцевої громади, що у подальшому втілюються у конкретні громадські проєкти.

3.2. Інформаційно-промоційна кампанія бюджету участі триває постійно. Обсяг видатків, який спрямовується на її проведення у відповідному році, визначається рішенням міської ради про бюджет Кам`янської міської територіальної громади.

3.3. Проведення інформаційно-промоційної кампанії здійснює департамент економічного розвитку міської та інші залучені виконавчі органи міської ради, підприємства, установи та організації.

3.4. Координацію роботи з проведення  інформаційно-промоційної кампанії здійснює Координаційна рада.

3.5. План проведення інформаційно-промоційної кампанії розробляє департамент економічного розвитку міської ради, затверджує – Координаційна рада.

3.6. Інформаційно-промоційна кампанія проводиться із залученням виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій, у тому числі громадських та благодійних, засобів масової інформації, застосуванням мережі Інтернет, а також шляхом виготовлення та розповсюдження друкованих матеріалів, аудіо- та відеоматеріалів, проведення публічних заходів (зустрічей, семінарів, прес-конференцій, форумів тощо).

3.7. Обов'язковим у межах інформаційно-промоційної кампанії є інформування мешканців щодо:

- основних принципів та правил бюджету участі;

- проведення публічних заходів;

- етапів бюджету участі та термінів проведення Конкурсу громадських проєктів;

- переліків допущених до голосування проєктів та проєктів-переможців;

- результатів реалізації громадських проєктів.

3.8. Автор/ група авторів проєкту мають право самостійно організовувати та проводити інформаційно-промоційні заходи серед мешканців міста за власні кошти з роз’ясненням переваг свого Проєкту з метою отримання найбільшої кількості голосів мешканців міста. При цьому обов'язковим є неухильне дотримання Кодексу етики бюджету участі.

У разі використання автором/ групою авторів під час агітації коштів спонсорської/ благодійної чи іншої підтримки, а також підтримки нефінансового характеру, така підтримка не повинна створювати переваг перед іншими учасниками процесу. Джерело походження таких коштів/ підтримки не висвітлюється з метою уникнення зловживань, політичної, комерційної чи іншої реклами тощо. Використання такої підтримки не забороняється, проте має здійснюватися виключно на волонтерських та/або непублічних засадах.

3.9. Інформація щодо процесу бюджету участі (нормативні документи, відомості про проєкти, результати голосування, новини щодо перебігу подій тощо) в обов'язковому порядку розміщується у спеціальному розділі на офіційному веб-сайті Кам`янської міської ради (http://www.kam.gov.ua) та спеціалізованому інтернет-ресурсі шляхом розміщення гіперпосилання на офіційний сайт міської ради. Додатково така інформація може розміщуватись у мережі Інтернет, місцевих ЗМІ, соціальних мережах тощо.