Розділ 8. Реалізація громадських проєктів та оцінка процесу

опубліковано: 20 листопада 2020 оновлено: 22 жовтня 2024

8.1. Реалізація проєктів-переможців здійснюється після прийняття міською радою рішення про бюджет Кам`янської міської територіальної громади або відповідних змін до рішення про бюджет Кам`янської міської територіальної громади, якими затверджуються планові призначення виконавчим органам міської ради – головним розпорядникам бюджетних коштів на реалізацію таких проєктів.

8.2. Виконавцями проєктів-переможців визначаються відповідні виконавчі органи міської ради – головні розпорядники бюджетних коштів, які відповідають за реалізацію проєктів протягом бюджетного року, дотримання строків реалізації та якість продукту проєктів, цільове використання бюджетних коштів, зокрема складають звіти про хід реалізації та результати реалізації громадських проєктів.

8.3. Виконавчі органи міської ради – головні розпорядники бюджетних коштів, до повноважень яких відноситься реалізація проєктів, забезпечують обов’язкове включення до бюджетних запитів на відповідний бюджетний період обсягів видатків на реалізацію проєктів-переможців.

8.4. Виконавчим органам міської ради, які здійснюють реалізацію громадських проєктів, врахувати, що розміщення символіки бюджету участі на продуктах громадських проєктів є обов'язковим і виступає одним із інструментів його популяризації серед мешканців міста.

Форма та матеріали для нанесення символіки, а саме логотипу бюджету участі, залежить від продукту проєкту та визначається автором/ групою авторів проєкту. При цьому виконавчий орган міської ради, який здійснює реалізацію проєкту може рекомендувати автору/ групі авторів змінити форму та матеріал для нанесення такої символіки.

8.5. Процес реалізації громадських проєктів за рахунок коштів бюджету участі підлягає постійному моніторингу Координаційною радою, авторами проєктів та іншими мешканцями міста Кам’янське.

8.6. Автор/ група авторів проєкту мають право контролювати хід виконання проєкту на будь-якому етапі, надавати пропозиції і зауваження до Координаційної ради та виконавцеві проєкту.

8.7. Виконавчі органи міської ради – головні розпорядники бюджетних коштів, до повноважень яких відноситься реалізація проєктів-переможців, надають Координаційній раді звіти про хід реалізації проєктів за формою, згідно з додатком 8 до цього Положення:

- оперативний щомісячний до 10 числа місяця, наступного за звітним;

- підсумковий річний – до 20 січня року, наступного за звітним.

8.8. За необхідністю Координаційна рада запитує додаткову інформацію щодо процесу бюджету участі на будь-якому етапі відповідного циклу.

8.9. До підсумкового звіту виконавчі органи міської ради – головні розпорядники бюджетних коштів обов’язково додають:

-  загальний опис результатів проєкту із обов'язковим визначенням переліку виконаних заходів, робіт, їх вартості та терміну реалізації;

- перелік заходів, робіт, які не вдалося виконати, із зазначенням  причин їх невиконання;

-  фото-звіт реалізації громадського проєкту.

8.10. Результати підсумкових звітів виконавців громадських проєктів узагальнюються департаментом економічного розвитку міської ради та виносяться на розгляд Координаційної ради.

8.11. Департамент економічного розвитку міської ради оприлюднює річний підсумковий звіт про стан реалізації громадських проєктів у спеціальному розділі на офіційному сайті міської ради протягом 5 робочих днів з дня розгляду Координаційною радою.

Річний підсумковий звіт може бути оприлюднено у інших засобах масової інформації.