Звіт про роботу адміністративно-господарчого відділу міської ради за І квартал 2020 року

опубліковано: 21 травня 2020 оновлено: 15 липня 2020

                                             ЗВІТ

про роботу адміністративно-господарчого відділу міської ради

у І кварталі 2020 року

 

У І кварталі 2020 року адміністративно-господарчий відділ міської ради здійснював свою роботу відповідно до положення про відділ.

1. Аналітична робота

Адміністративно-господарчим відділом міської ради у І кварталі опрацьовано:

ـ      наказів про відрядження працівників та стягнення

46

ـ      наказів з адміністративно – господарських питань

50

ـ      службові посвідчення

50

ـ      розпоряджень міського голови

18

ـ      рішень виконавчого комітету міської ради

3

ـ      рішень міської ради

2

ـ      вихідної кореспонденції

2

2. Методична робота

- відсутня

 

3. Організаційна робота

Працівниками відділу щомісяця вносяться дані про споживання енергетичних ресурсів в Інформаційну систему енергомоніторингу.

Забезпечено видачу електронних карток-перепусток працівникам міської ради, керівникам комунальних підприємств та закладів міста, депутатам міської ради, позаштатним радникам міського голови за необхідністю.

Також:

- підготовлено матеріали та укладено договори, додаткові угоди
з підприємствами та організаціями щодо забезпечення життєдіяльності будівель міської ради;

-        проведено інструктаж з протипожежної безпеки та правил охорони праці з працівниками відділу;

-        здійснюється постійний контроль за порядком на території гаражів міської ради;

-        утримуються у належному стані будівлі міської ради та прилеглої
до них території;

-        організовано підготовку приміщень міської ради для проведення протокольних заходів;

-        підготовка будівлі міської ради та прилеглої території до державних свят;

-        підготовлено матеріали до укладання договорів на ремонт службових автомобілів міської ради;

-        проведено щомісяця ревізії внутрішнього та міського телефонного зв’язку;

-        постійно контролюється у будівлях міської ради споживання електроенергії;

-        підготовка щомісяця документів до списання інвентарю
та канцтоварів;

-        проведення поточних ремонтів обладнання, сантехніки, меблів тощо;

-        постійно проводиться перевірка роботи відповідальних чергових
міської ради.