Надання кваліфікованих електронних довірчих послуг

опубліковано: 23 листопада 2021 оновлено: 14 листопада 2023

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг

51900, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, проспект Василя Стуса, 10/12

 

Інформація щодо графіку прийому документів

Понеділок – четвер з 08:00 до 16:00  

 П'ятниця - з 8:00 до 15:00

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

тел.0677199090

e-mail: [email protected], веб-сайт: http://kam.gov.ua/tsnap

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

Закони України

 

 

 

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про адміністративні послуги»; Закон України «Про електронні довірчі послуги»; Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»

Акти Кабінету Міністрів України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 №749 «Про затвердження порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування підприємствах, установах та організаціях державної форми власності»

Постанова Кабінету Міністрів України від 10.10.2018 №821 «Про затвердження порядку зберігання документованої інформації та її передавання центральному засвідчувальному органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг»

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 №992 «Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері надання електронних довірчих послуг»

Акти центральних органів виконавчої влади

 

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява заявника 

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для надання електронних довірчих послуг подаються:
Фізична особа / Фізична особа нерезидент:
- заява про реєстрацію;
- паспорт підписувача - власника сертифіката (для ознайомлення);
- копія паспорта підписувача - власника сертифіката ;
- оригінал облікової картки платника податків підписувача (за наявності, для ознайомлення);

- Флеш-носій
Юридична особа:
- заява про реєстрацію;
- паспорт підписувача – власника сертифіката (для ознайомлення);
- копія паспорта підписувача – власника сертифіката ;
- оригінал облікової картки платника податків підписувача (за наявності, для ознайомлення);
- копія облікової картки платника податків підписувача (за наявності);
- копія наказу про призначення на посаду підписувача ;
- опис (за наявності) або оригінал установчого документа/його засвідчена копія (для ознайомлення);
- копія наказу, довіреності, тощо на уповноваженого представника юридичної особи на укладення правочинів з третіми особами  та який не зазначен в ЄДР;
- копія облікової картки платника податків підписувача (за наявності);

- Флеш-носій

Самозайняті особи (нотаріуси, адвокати, арбітражні керуючі, приватні виконавці, тощо):
- заява про реєстрацію;
- паспорт підписувача – власника сертифіката (для ознайомлення)
- копія паспорта підписувача – власника сертифіката;
- оригінал облікової картки платника податків підписувача (за наявності, для ознайомлення);
- копія облікової картки платника податків підписувача (за наявності);

- Флеш-носій

Найманий працівник самозайнятої  особи (помічник тощо)
- заява про реєстрацію;
- паспорт підписувача – власника сертифіката (для ознайомлення)
- копія паспорта підписувача – власника сертифіката;
- оригінал облікової картки платника податків підписувача (за наявності, для ознайомлення);
- копія облікової картки платника податків підписувача
(за наявності);
- копія трудового договору з працедавцем;
* Оригінал паспорта громадянин України або відображення паспорта громадянина України в застосунку "Дія" версії 2.0 та вище, посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни (посвідчення біженця) із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову;
* Надаються копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) паспорта засвідчені підписом власника або документу, за яким було ідентифіковано підписувача;
* Копія облікової картки платника податків підписувача (за наявності) засвідчується підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову, завірена підписом власника. При наявності паспорта громадянина України у вигляді картки, що містить безконтактний електронний носій
з унікальним номером запису в Єдиному державному демографічному реєстрі, копія облікової картки платника податків підписувача не надається;
* Копії свідоцтв, наказів, довіреностей на керівника засвідчується підписом уповноваженого працівника або підписом керівника;
* Копії наказів про призначення на посаду підписувачів-представників юридичних установ надаються у разі подання Заяви про реєстрацію підписану особисто підписувачем та при зазначенні в Заяві про реєстрацію посади підписувача;
- документ, що підтверджує сплату. Оплатити за послугу можливо: онлайн на сайті після заповнення заяви на реєстрацію або у відділенні банку

- Флеш-носій

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто

 

 

 

 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Послуга надається платно.

Вартість послуги на 1 рік – 495 грн на 2 роки – 990 грн

 

 

Строк надання адміністративної послуги

Надання послуги здійснюються у строк, що не перевищує 1-го робочого дня

Перелік підстав для відмови

 

 

1.Подання неповного пакету документів
2.Послуга не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати або внесення її не в повному обсязі.
3.Із заявою звернулася неналежна особа.

Результат надання адміністративної послуги

Кваліфікований електронний підпис (КЕП)

 

Способи отримання відповіді (результату)

 

 

 

 

 

Отримати послугу можливо в одному з пунктів обслуговування, перелік яких розміщенно на офіційному сайті за посиланням: ca.diia.gov.ua/contacts. Також при заповненні форми, після натискання кнопки «Замовити», можливо обрати область, місто та пункт облуговування. Слід зазначити, що послугу можливо буде отримати лише в тому пункті обслуговування, який було обрано та сплачено за послугу та/або товар.