Звіт про роботу департаменту у ІІІ кварталі 2017 року
ЗВІТ
про роботу департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради
у ІІІ кварталі 2017 року
1. Аналітична робота
Протягом звітного періоду департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно підготовлено:
- рішень міської ради – 22;
- рішень виконавчого комітету міської ради – 8 з них:
- про переведення жилого приміщення у нежиле – 4;
- про виділення житлової площі – 1;
- про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради – 1;
- про видачу дубліката свідоцтва про право власності – 1;
- оформлення за територіальною громадою міста права власності на об’єкти нерухомого майна – 1;
- про затвердження акта приймання-передачі тепло обчислювача та лічильників рідини – 1.
Розпоряджень міського голови – 5.
Наказів департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 257 з них:
- відділ оренди нерухомого майна – 120;
- відділ обліку та управління комунальною власністю – 46;
- загальний відділ – 91.
За ІІІ квартал 2017 року відділом обліку та управління комунальною власністю проведено: 8 перевірок з питання збереження та ефективності використання комунального майна, яке передано в оперативне управління та господарське відання комунальним підприємствам, установам та закладами; 3 перевірки за виконанням покупцями умов договорів купівлі-продажу приватизованих об’єктів.
У комунальну власність міста з іншої власності прийнято наступне майно:
- теплообчислювач «Січ-М» та лічильники рідини ультразвукові «Січ-А», встановлених мешканцями житлового будинку за адресою: просп. Перемоги,39.
З метою раціонального та ефективного використання комунального майна підготовлено накази про передачу наступного майна: з балансу комунального підприємства Кам’янської міської ради «Центральний парк культури та відпочинку» зовнішнє освітлення, ігрове обладнання, урни, лавки на баланс департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради; з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради на баланс труби профільні на баланс адміністрації Дніпровського району міської ради; з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради пристрій контролю руху «Глобус-М» на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802»; з балансу комунального закладу «Централізована бібліотечна система м.Кам’янського» меблі на баланс територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Заводського району м.Кам’янське; з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради зливний відвід, ливневі колектори, водозливи, внутрішньо-квартальні мережі, зливова каналізація, дренажна система, дрени, внутрішня зливова каналізація на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Містшляхсервіс»; з балансу комунального закладу «Будинок дитячої творчості» Кам’янської міської ради баяни на баланс комунального навчального закладу культури «Школа мистецтв м.Кам’янського» Кам’янської міської ради; з балансу комунального підприємства «Дорожник» об’єкти зовнішнього благоустрою на баланси комунального підприємства Кам’янської міської ради «Трамвай» та комунального підприємства Кам’янської міської ради «Міський спецкомбінат»; з балансу комунального закладу «Будинок творчості дітей та юнацтва» Кам’янської міської ради рушницю пневматичну на баланс комунального закладу «Флотилія юних моряків та річковиків» Кам’янської міської ради; з балансу комунального підприємства «Дніпродержинський спецкомбінат» трактор Е-40 АМ, причіп 2ПТС-4, фургон маловантажний-В ІЖ2715 на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Міський спецкомбінат»; з балансу комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №34» Кам’янської міської ради шафу для одягу на баланс комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат зі спеціальним відділенням для дітей, які потребують корекції розвитку – центр розвитку дитини «Гармонія» Кам’янської міської ради; з балансу комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802» навантажувач фронтальний HYUNDAI HL на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Трамвай»; з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради тример, ножі на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Зеленбуд», з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради руберойд на баланс комунального підприємства міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду», з балансу з департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради надгробні плити на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Міський спецкомбінат», з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради монітор «Asus» на баланс комунального закладу «Навчальне-виховне об’єднання «Ліцей нових інформаційних технологій – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кам’янської міської ради, з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради багатофункціональний пристрій «Canon» на баланс комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №44» Кам’янської міської ради, з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради багатофункціональний пристрій «Canon» на баланс комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини №27 «Орлятко» Кам’янської міської ради, з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради багатофункціональний пристрій «Canon» на баланс комунального закладу «Центр позашкільної роботи та дитячої творчості» Кам’янської міської ради, з балансу комунального закладу «Міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Кам’янської міської ради мати гімнастичні на баланс комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №4» Кам’янської міської ради, з балансу комунального закладу «Міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Кам’янської міської ради стіл для настільного тенісу House Fit №606 на баланс комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №4» Кам’янської міської ради.
Опрацьовані статутні документи: комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій», комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802», комунального підприємства Кам’янської міської ради «Тепломережі».
Протягом кварталу надійшли заяви на списання 46966 одиниць інших необоротних матеріальних активів, документи на списання опрацьовані та наказами департаменту надано дозвіл на списання майна: комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2», комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №21» Кам’янської міської ради, адміністрації Заводського району Кам’янської міської ради, комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3», комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №39 «Ромашка» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Віночок» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №15 «Світоч» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №26» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №40» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №2» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – колегіум №16» Кам’янської місткої ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №10» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат зі спеціальним відділенням для дітей, які потребують корекції розвитку – центр розвитку дитини «Гармонія» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Централізована бібліотечна система м. Кам’янського» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Центр позашкільної роботи та дитячої творчості» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №4 ім. А.С.Макаренко» Кам’янської міської ради, комунального закладу комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – академічний ліцей №15» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №27» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №28» Кам’янської міської ради.
На підставі опрацьованих документів, міською радою прийнято рішення «Про надання дозволу на списання комунального майна», яким надано дозвіл на списання 220 одиниць основних засобів, які обліковуються на балансах:
адміністрації Заводського району Кам’янської міської ради, комунальному закладу соціального захисту «Центр комплексного обслуговування бездомних осіб» Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Середня загальноосвітня школа №31 з класами вечірньої форми навчання» Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №39 «Ромашка» Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Флотилія юних моряків і річковиків» Кам’янської міської ради, департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, Камˋянському міському центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, комунальному закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3», комунальному закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів академічний ліцей №15» Кам'янської міської ради, комунальному закладу «Спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – колегіум №16» Кам'янської міської ради, комунальному закладу «Середня загальноосвітня школа №21» Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад» №26» Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Віночок» Кам’янської міської ради, комунальному виробничому підприємству Кам’янської міської ради «Міськводоканал».
Також підготовлені наступні проекти рішень міської ради, які були прийняті на пленарному засіданні міської ради 21.07.2017 та 29.09.2017:
- про надання дозволу на списання комунального майна – 2 рішення;
- про внесення змін до рішення міської ради від 28.04.2016 №202-07/VIІ зі змінами;
- про внесення змін до рішення міської ради від 23.06.2017 №728-17/VII «Про надання дозволу КВП КМР «Міськводоканал» на відчуження комунального майна»;
- про надання згоди на прийняття у комунальну власність м.Кам’янського введеного в експлуатацію об’єкта «Реконструкція будівлі басейну СЗШ №44 за адресою: вул.Інтернаціоналістів, 7а у м.Дніпродзержинську»
- про надання згоди на прийняття у комунальну власність м.Кам’янського введеного в експлуатацію об’єкта «Реконструкція частини будівлі по просп.Леніна, 36, м.Дніпродзержинськ під Заводський територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів»
- про надання згоди на прийняття майна у комунальну власність м.Кам’янського зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області»
- про внесення змін до відомостей комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій»
- про внесення змін до відомостей комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802»
- про надання департаменту з гуманітарних питань міської ради згоди на передачу в безоплатне користування (позичку) Державному професійно-технічному навчальному закладу «КЦППРКБА» комунального майна»
- про внесення змін до рішення міської ради від 29.07.2016 №258-09/VII «Про затвердження Програми по проведенню технічної інвентаризації об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Кам’янського»
- про внесення змін до рішення міської ради від 23.06.2017 №728-17/VII «Про надання дозволу КВП КМР «Міськводоканал» на відчуження комунального майна»
- про внесення змін до відомостей комунального підприємства Кам’янської міської ради «Тепломережі»
Станом на 01.10.2017 в місті укладено 452 договори оренди на об’єкти комунальної власності територіальної громади міста, з них 427 – на нерухоме майно, 25 – на окремо індивідуально визначене майно.
Протягом ІІІ кварталу було узгоджено 12 разових договорів оренди, укладено 23 нових договорів оренди, з них за результатами вивчення попиту – 14, розірвано – 11.
Від оренди нерухомого майна до міського бюджету надійшло
586,4 тис.грн. при плані 951,0 тис.грн. Невиконання планових призначень сталося з причини довгострокової заборгованості ТОВ «ЗТФ «МіКомп» на суму 3428,0 тис грн. (повністю охоплена позовною та претензійною роботою, документи на стягнення перебувають в управлінні юстиції)
Постійно проводиться робота щодо проведення своєчасних, в повному обсязі розрахунків з бюджетом міста з боку орендарів та балансоутримувачів, готуються претензії, позови до Господарського суду Дніпропетровської області.
З метою залучення зацікавлених осіб до укладання договорів оренди та збільшення доходів міського бюджету щомісяця збирається, узагальнюється та розміщується на офіційному web-сайті міської ради інформація про наявність вільних приміщень, які пропонуються для передачі в орендне користування.
Проводяться консультації з потенційними орендарями, роз’яснюється порядок укладання договорів оренди.
Ведеться аналіз договорів за допомогою електронної бази, готуються листи-попередження про своєчасну пролонгацію договорів оренди, про надання договорів страхування, термін дії яких закінчився.
Проведено 60 планових перевірок виконання умов договорів оренди, складено акти перевірок. Виявлено 7 порушень, направлено 45 претензій орендарям-боржникам. За результатами претензійної роботи 14 порушень скасовано, 5 – на контролі.
На виконання рішення міської ради від 21.07.2017 №781-18/VIІ «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31.08.2011 №182-11/VI зі змінами», з метою залучення додаткових надходжень до міського бюджету відділом оренди нерухомого майна ведеться робота щодо внесення змін до діючих договорів в частині перерахунку орендної плати.
Працівниками відділу оренди нерухомого майна взято участь в роботі інвентаризаційної комісії з проведення інвентаризації цілісного майнового комплексу, який повертається з орендного користування ТОВ ЗТФ «МіКомп».
Відділом обліку та приватизації житлової площі за звітній період підготовлено:
- розпоряджень директора департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 112, з них:
- про передачу квартир у власність громадян – 82;
про внесення змін до розпоряджень органу приватизації та видачу дубліката свідоцтва – 30.
Видано:
- 94 свідоцтва про право власності на житло;
- 33 дублікатів свідоцтв про право власності на житло та свідоцтв
з внесеними змінами.
Розглянуто:
- 48 заяв та звернень громадян;
- 9 звернень підприємств, організацій, установ з житлових питань;
- 4 запита нотаріальних контор щодо визначення виду права спільної власності.
Крім того, на квартирному обліку в департаменті комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно перебуває 24 сім’ї, що підлягають переселенню з зони забрудненої внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС згідно з направленням Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Протягом ІІІ кварталу 2017 року відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до рішень міської ради підготовлено 178 документів на землекористування, а саме:
- 117 договорів оренди та додаткових угод до договорів оренди земельних ділянок, з яких 44 угоди ПАТ «ДМК» про зміну орендної плати;
- 61 угоду про розірвання договорів оренди земельних ділянок.
На виконання рішень міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ» та від 23.06.2017 №725-17/VII «Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста» департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради постійно проводиться робота щодо укладання договорів оренди земельних ділянок та перегляду орендної плати в чинних договорах у зв’язку з набранням чинності з 01.01.2014 нової нормативної грошової оцінки земель м.Кам’янське. На 01.10.2017 відділом договорів оренди земельних ділянок на виконання зазначеного рішення підготовлено та оформлено 1451 документ на землекористування.
На виконання рішень міської ради від 30.09.2016 №349-10/VII, від 23.06.2017 №725-17/VII по збільшенню розміру річної суми орендної плати у відсотках до нормативної грошової оцінки за земельні ділянки відділом договорів оренди земельних ділянок оформлено 340 документів на землекористування. На підставі отриманих витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку відділом підготовлено 27 розрахунків орендної плати для подання позовних заяв до судових органів з цього питання. Направлено понад 100 листів до орендарів земельних ділянок.
Протягом кварталу надавались консультації орендарям стосовно діючих договорів оренди землі в частині контролю строків їх закінчення та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства із землекористування, здійснювалася належна підготовка до архівного зберігання договорів оренди землі, що втратили чинність за угодами про їх розірвання.
Відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до покладених завдань протягом ІІІ кварталу 2017 року:
- здійснювався аналіз стану договорів оренди земельних ділянок комунальної власності та щомісячно направлялась у встановленому порядку інформація до департаменту фінансів міської ради та Кам’янської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС
у Дніпропетровській області;
- здійснювався аналіз стану укладення договорів оренди земельних ділянок комунальної власності фізичними та юридичними особами, які відповідно до рішень міської ради набули право користування земельними ділянками, інформація була направлена до юридичного відділу та відділу земельних відносин та самоврядного контролю департаменту для вжиття відповідних заходів у межах повноважень структурних підрозділів департаменту;
- відповідно до прийнятих рішень міської ради здійснювався електронний облік фізичних та юридичних осіб, які набули (втратили) право користування земельними ділянками комунальної власності на правах оренди, та громадян, мешканців міста, які виявили бажання приватизувати земельні ділянки для здійснення певного виду господарської діяльності; які отримали дозволи на розробку технічної документації (проектів землеустрою);
- здійснювався контроль стану виконання рішень міської ради, відповідно до яких землекористувачам надано право користування земельними ділянками комунальної власності на умовах оренди або продовжуються строки дії існуючих договорів оренди землі;
- спільно з Кам’янською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області здійснювалось звіряння діючих договорів оренди земельних ділянок, що обліковуються у департаменті.
Протягом ІІІ кварталу 2017 року працівниками відділу договорів оренди земельних ділянок департаменту постійно проводилась роз’яснювальна та консультативна робота з громадянами та представниками підприємств, організацій, установ міста з питань підготовки та оформлення документів на землекористування, надавались роз’яснення землекористувачам стосовно порядку державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок.
Протягом ІІI кварталу 2017 року юридичним відділом департаменту:
- взято участь у 55 судових засіданнях при загальній кількості судових справ – 65, з яких: а) 43 справи, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Позивача, б) 22 справи, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Відповідача та третьої особи;
- загальна кількість винесених судових рішень – 15;
- в тому числі на користь міської ради 11, департаменту - 4. З них: 6 рішень суду про стягнення із землекористувачів збитків, завданих міській раді на суму 933 320,22 грн.; 5 рішень суду про внесення змін до договорів оренди земельної ділянки; 1 - рішення суду про стягнення заборгованості з орендної плати за користування комунальним майном на суму 3801,02 грн.; 1 – сплачено борг в добровільному порядку в розмірі 6 673, 15 грн.; 1 - порушення справи про банкрутство;
- винесено рішень на користь іншої сторони – 0;
- подано до суду всього 14 позовні заяви. З них: 1 заява про порушення справи про банкрутство; 13 про внесення змін до договору оренди земельних ділянок.
- розглянуто та опрацьовано 45 документів з правових питань (з них 40 звернення громадян, підприємств, організацій, установ міста та службова переписка; 5 контрольних справи про хід виконання рішень міської ради);
- розглянуто та опрацьовано 155 судових документів;
- перевірено на відповідність діючому законодавству 181 документів на землекористування (договорів оренди земельних ділянок, угод про внесення змін до договорів, угод про розірвання договорів тощо);
- підготовлено 2 проекти рішення міської ради.
- Проводиться робота з відповідними підрозділами виконавчої служби стосовно примусового виконання наказів господарського суду Дніпропетровської області та виконавчих листів місцевих судів.
Протягом ІІІ кварталу 2017 року відділом земельних відносин
та самоврядного контролю департаменту розглянуто й опрацьовано:
- 362 звернення та клопотання землекористувачів (станом
на 18.09.2017) з питань оформлення документів на землекористування, передачі у приватну власність земельних ділянок, укладання (переукладання) договорів оренди земельних ділянок, продовження їх строків дії, внесення змін
до договорів оренди землі;
- 161 звернення громадян (станом на 18.09.2017),
які виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції та членів їх сімей, з питань отримання земельних ділянок у приватну власність;
- 18 інформаційних та депутатських звернень щодо законності використання земельних ділянок комунальної власності міста;
- 14 запитів Служби безпеки України, місцевої прокуратури
та Кам'янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області
- підготовлено 7 проектів рішень міської ради з питань регулювання земельних відносин, за зазначеними проектами винесено на розгляд
та затверджено 7 рішень міської ради.
Протягом звітного періоду посадовими особами відділу:
- проведено обстежень стану та дотримання умов використання земельних ділянок – 424 (що в 4 рази перевищує результат за аналогічний період 2016 року), у тому числі:
- за заявами землекористувачів про внесення змін
до документів із землекористування, а також у зв’язку зі скаргами громадян стосовно меж земельних ділянок - 79;
- виявлено 194 факти порушення вимог земельного законодавства (у т.ч. повторно). По виявленим порушенням підготовлено
та направлено листи-попередження про усунення порушень земельного законодавства;
- підготовлено картографічні матеріали території міста
з нанесенням наявної інформації щодо землекористування по:
- проспекту Свободи;
- проспекту Аношкіна (промислова зона);
- проспекту Конституції;
- району шлакових відвалів вздовж річки Дніпро;
- бульвару Будівельників.
- вулиці Дунайській;
- вулиці Ніколенка.
Відповідно до рішення міської ради від 27.02.2015 №1254-60/VІ:
- до департаменту житлово-комунального господарства
та будівництва міської ради направлено копії актів обстеження стану
та дотримання умов використання 46 земельних ділянок для проведення комплексу заходів щодо їх звільнення та повернення до земель міської ради;
- територію міста звільнено від 14 самовільно встановлених ТС для провадження підприємницької діяльності;
Прийнято участь у роботі комісій (робочих груп):
- з питань впорядкування організації роботи торговельної мережі, сфери послуг та об’єктів ринкового господарства міста;
- з питань законності розміщення тимчасових споруд
для провадження підприємницької діяльності на території міста;
- комісію з добору земельних ділянок, права на які набуваються
на земельних торгах.
Також, відповідно до покладених на відділ завдань:
- підготовлено 7 матеріалів для розрахунку збитків, заподіяних міській раді, внаслідок використання земельних ділянок без оформлення належним чином документів на землекористування;
- підготовлено 6 пропозицій щодо добору земельних ділянок,
які виставляються для продажу на аукціоні окремими лотами або права
на які виставляються для такого продажу;
- здійснено виготовлення та оформлення витягів з рішень міської ради
з питань надання у користування, відведення, вилучення, продовження (поновлення) права користування земельними ділянками комунальної власності.
- направлено запити до архівного управління міської ради, відділу Держгеокадастру у м.Дніпродзержинську Дніпропетровської області, виконавчих органів міської ради, службові записки тощо.
- проведено претензійну роботу із землекористувачами по приведенню документів із землекористування у відповідність до рішення міської ради
від 12.07.2013 №842-38/VI (НГО).
- проведено роботу з землекористувачами щодо належного оформлення документів на землекористування після отримання витягу з рішення, а також
з учасниками антитерористичної операції та членами їх сімей.
- проведено консультативну робота та надано методичну допомогу громадянам міста з питань оформлення документів на землекористування
у Центрі надання адміністративних послуг та безпосередньо за місцем роботи.
- здійснено опрацювання документації у програмі «Віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області»
за напрямом діяльності.
У ІІІ кварталі 2017 року загальним відділом було надано інформацію на:
– виконання листа виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради від 22.05.2007 №7и-16/410 з метою оновлення єдиної електронної бази даних посадових осіб виконавчих органів до відділу персоналу міської ради;
- до 25 числа щомісячно надавалась інформація про посадових осіб: призначених, звільнених, яким присвоєно черговий ранг, яким надані відпустки;
- звіт щодо кількісного складу посадових осіб департаменту до
25 вересня 2017 року.
Документообіг департаменту за звітний період:
- вхідної кореспонденції –1914;
- вихідної кореспонденції – 1431;
- реєстрація посвідчень про відрядження – 23.
Проводилось формування особових справ працівників та вносились записи до трудових книжок.
Протягом звітного періоду щомісячно складався та надавався табель обліку робочого часу працівників.
Протягом ІІІ кварталу 2017 року до відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради, надійшли 654 заяви про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, з них:
- по 618 заявам прийнято рішення про державну реєстрацію;
- по 36 заявам відмовлено у проведені державної реєстрації.
При розгляді заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, у звітній період, порушення термінів розгляду заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень з вини державного реєстратора, не допущено.
Отримано 10 письмових звернень фізичних та юридичних осіб, органів державної влади про надання роз’яснень порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Отримано 29 письмових звернень від судових органів щодо надання інформації, судовому розгляді справ за участю департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради.
Всі отриманні звернення опрацьовані та надані відповідні письмові відповіді у строк передбачений діючим законодавством.
Забезпечено чергування та надання консультацій громадянам в Центрі надання адміністративних послуг, з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Забезпечено належне формування реєстраційних справ у паперовій формі у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, відповідно до вимог Наказу Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року №3267/5.
2. Методична робота
Надано методичної допомоги :
- керівникам та головним бухгалтерам комунальних підприємств, організацій та установ щодо порядку списання майна, яке є власністю територіальної громади м.Кам'янського;
- працівникам комунальних підприємств, організацій та установ міста по роз’ясненню Методики та порядку надання дозволу бути орендодавцями комунального майна, яке знаходиться на їх балансі, порядку проведення конкурсів на право укладання договорів оренди;
- приватним підприємцям та громадянам міста щодо порядку укладання договорів оренди комунального майна;
- комунальним підприємствам по роз’ясненню порядку ліквідації, відчуження, приватизації;
- житлово-експлуатаційним підприємствам щодо обліку житлового фонду.
Проведено навчання:
1) по складанню та оформленню розпорядчих документів;
2) про попередження встановлені Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про засади запобігання і протидії корупції»;
3) працівників фонду по прийнятим нормативним документам.
Протягом IІІ кварталу 2017 року надавалась методична допомога юридичним, фізичним особам і громадянам.
3. Організаційна робота
Постійно ведеться робота з управліннями міської ради, керівниками та головними бухгалтерами підприємств, установ, закладів по обліку, збереженню та управлінню комунального майна міста.
Реєстр об’єктів комунальної власності міста корегується по мірі вибуття та придбання комунального майна.
Департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно постійно проводиться робота з керівниками комунальних підприємств, закладів та установ з питань погашення заборгованості по орендній платі та роз’ясненню порядку спрямування оплати за оренду майна до міського бюджету.
Працівники департаменту приймають участь у роботі міської комісії по обстеженню житлових будинків (приміщень) на предмет придатності для проживання. З зазначених питань готуються пропозиції на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Крім того, інформацію про роботу департаменту було розміщено на офіційному сайті Камʼянської міської ради.
З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції».
Проводилась робота з особами, зарахованими до кадрового резерву департаменту, пов’язана з ознайомленням нормативних документів, якими керується департамент у своїй роботі.
Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.
4. Новітності
У поточному періоді було здійснено:
- вивчення змін та доповнень в законодавчій базі з приватизації, відчуженню, ліквідації;
- вивчення нових нормативних актів з питань житлового законодавства;
- вивчення нових нормативних документів, змін та