Звіт про роботу департаменту у ІІ кварталі 2017 року

опубліковано: 25 жовтня 2017 оновлено: 25 жовтня 2017

 

ЗВІТ

про роботу департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради
у ІІ кварталі 2017 року

 

1. Аналітична робота                  

Протягом звітного періоду департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно підготовлено:

-                   рішень міської ради – 20;

-                   рішень виконавчого комітету міської ради – 6 з них:

-       про переведення жилого приміщення у нежиле – 2;

-       про затвердження  актів приймання-передачі в комунальну власність – 1;

-       про затвердження актів міської комісії по обстеженню житлових будинків та приміщень на предмет придатності для проживання – 1;

-       про виділення житлової площі – 1;

-       про виключення житлового приміщення з числа службових 1;

-       про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради – 4;

-       про видачу дубліката свідоцтва про право власності – 1

Розпоряджень міського голови – 6.

Наказів департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 202 з них:

- відділ оренди нерухомого майна – 96;

- відділ обліку та управління комунальною власністю – 45;

- загальний відділ – 61.

За ІІ квартал 2017 року відділом обліку та управління комунальною власністю проведено: 9 перевірок з питання збереження та ефективності використання комунального майна, яке передано в оперативне управління та господарське відання комунальним підприємствам, установам та закладами;         3 перевірки за виконанням покупцями умов договорів купівлі-продажу приватизованих об’єктів.

У комунальну власність міста з іншої власності прийнято наступне майно:

- об’єкт закінчений будівництвом «Комунальний дитячий дошкільний заклад №1 (вул.Харківська, 33) – реконструкція будівлі» та об’єкт закінчений будівництвом «Центр позашкільної роботи та дитячої творчості ім.О.Кошевого, площа Дзержинського,1А – реконструкція системи опалення» зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області.

З метою раціонального та ефективного використання комунального майна підготовлено накази про передачу наступного майна: з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради прилади навігаційної системи, контейнери для збору ТПВ з кришкою  на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802»; з балансу адміністрації Дніпровського району Кам’янської міської ради саджанці дерев на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Зеленбуд»; з балансу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини №1 «Ясочка» Кам’янської міської ради ліжка підліткові на баланс комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №30» Кам’янської міської ради; з балансу комунального підприємства  Кам’янської міської ради «Інформаційні системи» камери відео нагляду, IP-відео реєстратор, комплект мережевих маршрутизаторів на баланс Кам’янської міської ради; з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради спортивний дитячий майданчик, дитячі ігрові майданчики,  спортивні комплекси,  лавки, меблі, лічильники, двигуни головного приводу ліфта, на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду»; з балансу  департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради меморіальні комплекси на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Міський спецкомбінат»; з балансу  департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради люки каналізаційні композитні посилені, комплекти полімерних комплектів люків з вінцем на баланс комунального виробничого підприємства Кам’янської міської ради «Міськводоканал»; з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради люки каналізаційні композитні посилені на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Тепломережі»; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради комп’ютер та меблі  на баланс комунального закладу «Флотилія юних моряків та річковиків»; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради меблі на баланс комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад №13» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради меблі на баланс комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №22» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради принтер Cаnon на баланс комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №25» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради комп’ютер та МФУ на баланс комунального закладу «Будинок дитячої творчості» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради меблі на баланс комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №39 «Ромашка» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради комп’ютер на баланс комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – загальноосвітня школа І ступеня №25 «Волошка» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради комп’ютер на баланс комунального закладу «Спеціальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №40 «Вогник» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради меблі на баланс комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №31 з класами вечірньої форми навчання» Кам’янської міської ради; з балансу дочірнього підприємства «Кристал» комунального підприємства Кам’янської міської ради «Міськводоканал» обладнання для прочищення, телеінспекційне обладнання, вузол монтажу, комп’ютери на баланс комунального виробничого підприємства Кам’янської міської ради «Міськводоканал»; з балансу комунального закладу «Академічний музично-драматичний театр ім.Лесі Українки м.Кам’янського» Кам’янської міської ради тепломережу на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Тепломережі»; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради  комп’ютер на баланс комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №22  «Казкова країна» Кам’янської міської ради; з балансу комунального закладу «Спортивний комбінат «Прометей» Кам’янської міської ради тренажери, лавки, пліт відхідний на баланс комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школи №1» Кам’янської міської ради; з балансу комунального закладу «Будинок дитячої творчості» Кам’янської міської ради духовий оркестр на баланс комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №6» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради меблі на баланс комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат зі спеціальним відділенням для дітей, які потребують корекції розвитку – центр розвитку дитини «Гармонія» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради комп’ютер на баланс комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №20 ім.О.І.Стовби» Кам’янської міської ради.

Опрацьовані статутні документи: комунального підприємства Кам’янської міської ради «Зеленбуд».

Протягом кварталу надійшли заяви на списання 20326 одиниць інших необоротних матеріальних активів, документи на списання опрацьовані та наказами департаменту надано дозвіл на списання майна: комунального закладу «Будинок творчості дітей та юнацтва» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №12» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Ліцей нових інформаційних технологій – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини №36 «Джерельце» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (Ясла-садок) – центр розвитку дитини №1 «Ясочка» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №44» Кам’янської міської ради; комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №36» Кам’янської міської ради; департаменту фінансів Кам’янської міської ради; територіального центра соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Південного району м.Кам’янського; комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №40» Кам’янської міської ради; комунального закладу «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія №39» Кам’янської міської ради; департаменту  з гуманітарних питань Кам’янської міської ради; комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 9» Кам’янської міської ради; комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №13» Кам’янської міської ради; комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад»№3» Кам’янської міської ради; комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №21» кАм’янської міської ради

 На підставі опрацьованих документів, міською радою прийнято рішення «Про надання дозволу на списання комунального майна», яким надано дозвіл на списання 584 одиниць основних засобів, які обліковуються на балансах: Кам’янської міської ради,  департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, департаменту економічного розвитку міської ради, адміністрації Південного району Кам’янської міської ради, комунальному виробничому підприємству Кам’янської міської ради «Міськводоканал», комунальному закладу «Середня загальноосвітня школа №12» Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Середня загальноосвітня школа №18» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 44» Кам’янської міської ради, комунальному  закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 7 «Пролісок» Кам’янської міської ради, комунальному закладу « Центр позашкільної роботи та дитячої творчості» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Будинок творчості дітей та юнацтва»  Кам’янської міської ради.

Також підготовлені наступні проекти рішень міської ради, які були прийняті на пленарному засіданні міської ради 21.04.2017 та 23.06.2017:

  - про надання згоди на прийняття у комунальну власність міста  теплообчислювача «Січ-М» та лічильників рідини ультразвукових «Січ-А», встановлених мешканцями житлового будинку за адресою: просп.Перемоги,39;

          - про надання дозволу на списання комунального майна – 2 шт;

          - про надання згоди на прийняття у комунальну власність міста об’єктів соціальної сфери, які належать на праві приватної власності ПАТ «ЄВРАЗ Дніпродзержинський коксохімічний завод» як пожертви ;

          - про приватизацію об’єкта комунальної власності шляхом викупу;

                  - про надання згоди на відчуження комунального майна, яке  обліковується на балансі КП «ДЖО»;

         - про внесення змін до відомостей комунального підприємства Кам’янської міської ради «Зеленбуд»;

            - про надання дозволу КВП КМР «Міськводоканал» на відчуження комунального майна;

         - про внесення змін до рішення міської ради від 26.06.2013 №825-37/VI.

Станом на 01.04.2017 в місті укладено 461 договорів оренди на об’єкти комунальної власності територіальної громади міста, з них 448 – на нерухоме майно, 13 – на окремо індивідуально визначене майно.

Протягом І кварталу було узгоджено 14 разових договорів оренди, укладено 34 нових договорів оренди, з них за результатами вивчення попиту – 27, розірвано – 35.

Від оренди нерухомого майна до міського бюджету надійшло
586,4 тис.грн. при плані 948,0 тис.грн. Невиконання планових призначень сталося з причини довгострокової заборгованості ТОВ «ЗТФ «МіКомп» на суму 3416,0 тис грн. (повністю охоплена позовною та претензійною роботою, документи на стягнення перебувають в управлінні юстиції)

Постійно проводиться робота щодо проведення своєчасних, в повному обсязі розрахунків з бюджетом міста з боку орендарів та балансоутримувачів, готуються претензії, позови до Господарського суду Дніпропетровської області.

З метою залучення зацікавлених осіб до укладання договорів оренди та збільшення доходів міського бюджету щомісяця збирається, узагальнюється та розміщується на офіційному web-сайті міської ради інформація про наявність вільних приміщень, які пропонуються для передачі в орендне користування.  З метою впорядкування переліку вільних приміщень спільно з балансоутримувачем проводиться інвентаризація вільних приміщень, які перебувають на балансі комунального підприємства «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду».

Проводяться консультації з потенційними орендарями, роз’яснюється порядок укладання договорів оренди.

Ведеться аналіз договорів за допомогою електронної бази, готуються листи-попередження про своєчасну пролонгацію договорів оренди, про надання договорів страхування, термін дії яких закінчився.

Проведено 58 планових перевірок виконання умов договорів оренди, складено акти перевірок. Виявлено 3 порушення, направлено 55 претензій орендарям-боржникам. За результатами претензійної роботи 18 порушень скасовано, 7 – на контролі.

 

Відділом обліку та приватизації житлової площі за звітній період підготовлено:

- рішень виконавчого комітету міської ради - 5

- розпоряджень міського голови -1

- розпоряджень директора департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 115;

з них:

- про передачу квартир у власність громадян – 77;

про внесення змін до розпоряджень органу приватизації та видачу дубліката свідоцтва – 38.

Видано:

- 103 свідоцтва про право власності на житло;

- 40 дублікатів свідоцтв про право власності на житло та свідоцтв
з внесеними змінами.

Розглянуто:

- 56 заяв та звернень громадян;

- 9 звернень підприємств, організацій, установ з житлових питань;

- 3 запита нотаріальних контор щодо визначення виду права спільної власності.

Крім того, на квартирному обліку в департаменті комунальної власності та земельних відносин перебуває 24 сім’ї, що підлягають переселенню з зони забрудненої внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС згідно з направленням Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Протягом ІІ кварталу 2017 року відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до рішень міської ради підготовлено 105 документів на землекористування, а саме:

-       52 договорів оренди та додаткових угод до договорів оренди земельних ділянок;

-       53 угоди про розірвання договорів оренди земельних ділянок.

На виконання рішення міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ» департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради постійно проводиться робота щодо укладання договорів оренди земельних ділянок та перегляду орендної плати в чинних договорах у зв’язку з набранням чинності з 01.01.2014 нової нормативної грошової оцінки земель м.Кам’янське. На 30.06.2017 відділом договорів оренди земельних ділянок на виконання зазначеного рішення підготовлено та оформлено 1375 документів на землекористування.

На виконання рішення міської ради від 30.09.2016 №349-10/VII по збільшенню розміру річної суми орендної плати у відсотках до нормативної грошової оцінки за земельні ділянки для землекористувачів, у яких сумарна площа орендованих земельних ділянок дорівнює або перевищує 10 га, та землекористувачів, які використовують земельні ділянки для розміщення об’єктів торгівлі (посередництво в торгівлі) пальним та паливом, відділом договорів оренди земельних ділянок оформлено 203 документи на землекористування. На підставі отриманих витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку відділом підготовлено 27 розрахунків орендної плати для подання позовних заяв до судових органів з цього питання.

Протягом кварталу надавались консультації орендарям стосовно діючих договорів оренди землі в частині контролю строків їх закінчення та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства із землекористування, здійснювалася належна підготовка до архівного зберігання договорів оренди землі, що втратили чинність за угодами про їх розірвання.

Відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до покладених завдань протягом ІІ кварталу 2017 року:

-       здійснювався аналіз стану договорів оренди земельних ділянок комунальної власності та щомісячно направлялась у встановленому порядку інформація до департаменту фінансів міської ради та Кам’янської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС
у Дніпропетровській області;

-       здійснювався аналіз стану укладення договорів оренди земельних ділянок комунальної власності фізичними та юридичними особами, які відповідно до рішень міської ради набули право користування земельними ділянками, інформація була направлена до юридичного відділу та відділу земельних відносин та самоврядного контролю департаменту для вжиття відповідних заходів у межах повноважень структурних підрозділів департаменту;

-       відповідно до прийнятих рішень міської ради здійснювався електронний облік фізичних та юридичних осіб, які набули (втратили) право користування земельними ділянками комунальної власності на правах оренди, та громадян, мешканців міста, які виявили бажання приватизувати земельні ділянки для здійснення певного виду господарської діяльності; які отримали дозволи на розробку технічної документації (проектів землеустрою);

-       здійснювався контроль стану виконання рішень міської ради, відповідно до яких землекористувачам надано право користування земельними ділянками комунальної власності на умовах оренди або продовжуються строки дії існуючих договорів оренди землі;

-       спільно з Кам’янською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області здійснювалось звіряння діючих договорів оренди земельних ділянок, що обліковуються у департаменті.

Протягом ІІ кварталу 2017 року працівниками відділу договорів оренди земельних ділянок департаменту постійно проводилась роз’яснювальна та консультативна робота з громадянами та представниками підприємств, організацій, установ міста з питань підготовки та оформлення документів на землекористування, надавались роз’яснення землекористувачам стосовно порядку державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок.

Протягом ІІ кварталу 2017 року  юридичним відділом департаменту:

-       взято участь у 83 судових засіданнях при загальній кількості судових справ – 68, з яких: а) 42 справи, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Позивача, б) 26 справ, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Відповідача та третьої особи ;

-       загальна кількість винесених судових рішень – 19;

-        в тому числі на користь міської ради 7, департаменту -6. З них: 7 рішень суду про стягнення із землекористувачів збитків, завданих міській раді на суму 1165631,47 грн.; 1- недоотримана орендна плата за землю в розмірі 5100394,18 грн.; 1- рішення суду про визнання не законними рішень (дій) Кам’янської міської ради та її виконавчого комітету; 3 рішення суду про стягнення заборгованості з орендної плати за користування комунальним майном на суму 625552,42 грн.; 1 – сплачено борг в добровільному порядку в розмірі 1510,96 грн.

-       винесено рішень на користь іншої сторони – 3;

-       подано до суду всього 11 позовні заяви. З них: 1 позов про стягнення заборгованості з орендної плати за користування комунальним майном; 4 про стягнення збитків за землю; 6 про внесення змін до договору оренди земельних ділянок.

-       розглянуто та опрацьовано 39 документів з правових питань (з них 29 звернення громадян, підприємств, організацій, установ міста та службова переписка; 10 контрольних справи про хід виконання рішень міської ради);

-       розглянуто та опрацьовано 178 судових документів;

-       перевірено на відповідність діючому законодавству 114 документів на землекористування (договорів оренди земельних ділянок, угод про внесення змін до договорів, угод про розірвання договорів тощо);

-       підготовлено 1 проект рішення міської ради.

-        Проводиться робота з відповідними підрозділами виконавчої служби стосовно примусового виконання наказів господарського суду Дніпропетровської області та виконавчих листів місцевих судів.

Протягом ІІ кварталу 2017 року сектором земельних відносин відділу земельних відносин та самоврядного контролю департаменту:

-       розглянуто й опрацьовано 263 (станом на 20.06.2017) звернень та клопотань землекористувачів з питань оформлення документів на землекористування, передачі у приватну власність земельних ділянок, укладання (переукладання) договорів оренди земельних ділянок, продовження їх строків дії, внесення змін до договорів оренди землі;

-       розглянуто й опрацьовано 56 звернень громадян (станом на 20.06.2017), які виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції та членів їх сімей, з питань отримання земельних ділянок у приватну власність;

-       підготовлено 7 проектів рішень міської ради з питань регулювання земельних відносин, за зазначеними проектами винесено на розгляд та затверджено 9 рішень міської ради.

-       підготовлено й затверджено 1 рішення виконавчого комітету міської ради з питання внесення змін до складу комісії з питань визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам.

-       підготовлено й затверджено 1 розпорядження міського голови
з питання внесення змін до складу тимчасової комісії щодо забезпечення законності з питань надання земельних ділянок учасникам бойових дій, які безпосередньо виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції.

-       здійснювалось своєчасне виготовлення та належне оформлення витягів
з рішень міської ради з питань надання у користування, відведення, вилучення, продовження (поновлення) права користування земельними ділянками комунальної власності.

-       проводилась постійна робота з землекористувачами щодо належного оформлення документів на землекористування після отримання витягу
з рішення.

-       проводилась консультативна робота та надання методичної допомоги громадянам міста з питань оформлення документів на землекористування
у Центрі надання адміністративних послуг та безпосередньо за місцем роботи.

-       здійснювалось опрацювання документації у програмі «Віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області» за напрямом діяльності.

-       щоденно здійснювалась консультативна робота з учасниками антитерористичної операції та членами їх сімей.

Протягом ІІ кварталу 2017 року сектором самоврядного контролю відділу земельних відносин та самоврядного контролю департаменту проведено обстежень земельних ділянок - 154, у тому числі: (за два кВ артал а)

-       виявлено 117 фактів порушення вимог земельного законодавства
(у т.ч. повторно); по виявленим порушенням земельного законодавства підготовлено та направлено листи-попередження;

-       здійснено обстеження земельних ділянок за заявами землекористувачів про внесення змін до документів із землекористування,
а також у зв’язку зі скаргами громадян стосовно меж земельних ділянок  - 37.

Відповідно до рішення міської ради від 27.02.2015 №1254-60/VІ
до департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради направлено копії актів обстеження стану та дотримання умов використання  24 земельних ділянок.

Направлено запити до архівного управління міської ради, відділу державної реєстрації Дніпродзержинської міської ради, ОКП «Дніпродзержинське бюро технічної інвентаризації», відділу Держгеокадастру у м.Дніпродзержинську Дніпропетровської області, виконавчих органів міської ради, службові записки тощо.

У ІІ кварталі 2017 року загальним відділом було надано інформацію на:

– виконання листа виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради від 22.05.2007 №7и-16/410 з метою оновлення єдиної електронної бази даних посадових осіб виконавчих органів до відділу з питань служби
в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи міської ради;

-       до 25 числа щомісячно надавалась інформація про посадових осіб: призначених, звільнених, яким присвоєно черговий ранг, яким надані відпустки;

-       звіт щодо кількісного складу посадових осіб департаменту до
25 червня 2017 року.

Документообіг департаменту за звітний період:

 - вхідної кореспонденції –1787;

 - вихідної кореспонденції – 1398;

 - реєстрація посвідчень про відрядження – 26.

Проводилось формування особових справ працівників та вносились записи до трудових книжок.

Протягом звітного періоду щомісячно складався та надавався табель обліку робочого часу працівників.

Протягом ІІ кварталу 2017 року до відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради, надійшли 397 заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, з них:

- по 378 заявам прийнято рішення про державну реєстрацію;

- по 19 заявам відмовлено у проведені державної реєстрації.

При розгляді заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, у звітній період, порушення термінів розгляду заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень з вини державного реєстратора, не допущено.

Отримано 14 письмових звернень та запитів фізичних та юридичних осіб, органів державної влади про надання роз’яснень  порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Отримано 31 письмових звернень від судових органів щодо надання інформації, судовому розгляді справ за участю департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради.

Всі отриманні звернення опрацьовані та надані відповідні письмові відповіді у строк передбачений діючим законодавством.

Забезпечено чергування та надання консультацій громадянам в Центрі надання адміністративних послуг, з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Забезпечено належне формування реєстраційних справ у паперовій формі у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, відповідно до вимог Наказу Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року №3267/5.

 

2. Методична робота

Надано методичної допомоги :

- керівникам та головним бухгалтерам комунальних підприємств, організацій та установ щодо порядку списання майна, яке є власністю територіальної громади м.Кам'янського;

- працівникам комунальних підприємств, організацій та установ міста по роз’ясненню Методики та порядку надання дозволу бути орендодавцями комунального майна, яке знаходиться на їх балансі, порядку проведення конкурсів на право укладання договорів оренди;

 - приватним підприємцям та громадянам міста щодо порядку укладання договорів оренди комунального майна;

 - комунальним підприємствам по роз’ясненню порядку ліквідації, відчуження, приватизації;

- житлово-експлуатаційним підприємствам щодо обліку житлового фонду.

Проведено навчання:

1)    по складанню та оформленню розпорядчих документів;

2)    про попередження встановлені Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про засади запобігання і протидії корупції»;

3)    працівників фонду по прийнятим нормативним документам.

Протягом IІ кварталу 2017 року надавалась методична допомога юридичним, фізичним особам і громадянам.

 

3. Організаційна робота

Постійно ведеться робота з управліннями міської ради, керівниками та головними бухгалтерами підприємств, установ, закладів по обліку, збереженню та управлінню комунального майна міста.

Реєстр об’єктів комунальної власності міста корегується по мірі вибуття та придбання комунального майна.

Департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно постійно проводиться робота з керівниками комунальних підприємств, закладів та установ з питань погашення заборгованості по орендній платі та роз’ясненню порядку спрямування оплати за оренду майна до міського бюджету.

Працівники департаменту приймають участь у роботі міської комісії по обстеженню житлових будинків (приміщень) на предмет придатності для проживання. З зазначених питань готуються пропозиції на розгляд виконавчого комітету міської ради.

Крім того, інформацію про роботу департаменту було розміщено на офіційному сайті Камʼянської міської ради.

З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції».

Проводилась робота з особами, зарахованими до кадрового резерву департаменту, пов’язана з ознайомленням нормативних документів, якими керується департамент у своїй роботі.

Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.

 

4. Новітності

У поточному періоді було здійснено:

-                  вивчення змін та доповнень в законодавчій базі з приватизації, відчуженню, ліквідації;

-                  вивчення нових нормативних актів з питань житлового законодавства;

-                  вивчення нових нормативних документів, змін та доповнень до них по веденню бухгалтерського та податкового обліку;

-                  вивчення інформаційно-аналітичних матеріалів, що надаються кадровою службою;

-                  вивчення нових нормативних документів з питань передачі майна, обліку та управління комунальною власністю, бухгалтерського обліку;

-                  вивчення нових нормативних документів щодо порядку списання майна;

-                  вивчення законодавства із земельних питань та змін до відповідних нормативно-правових документів, запровадження заходів щодо реалізації конституційних прав громадян на землю відповідно до чинного законодавства із землекористування у межах повноважень департаменту;

-                  вивчення судової практики розгляду земельних спорів
та законодавства із земельних питань та запровадження заходів щодо реалізації конституційних прав громадян на землю відповідно до чинного законодавства із землекористування.

-                  вивчення нормативних документів з удосконалення питань оренди комунальної власності міста;

-                  вивчення нововведень у законодавстві та науково-інформаційних джерел з правових питань.

 

Директор департаменту

комунальної власності,

земельних відносин та реєстрації

речових прав на нерухоме майно                                                С.Г.Журавльов

 

Заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих

органів міської ради

 

__________________О.А.ШПАЛЯРЕНКО