Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування)

опубліковано: 26 травня 2021 оновлено: 10 жовтня 2024

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

центру надання адміністративних послуг:
проспект Василя Стуса, 10/12, м.Кам’янське, Дніпропетровська область, 51900
суб’єкта надання адміністративних послуг:
вул.Москворецька,14, м.Кам’янське, Дніпропетровська область, 51931

2

Інформація щодо

режиму роботи

суб’єкта надання адміністративних послуг в приміщенні центру надання адміністративних послуг:
понеділок – четвер: 800-1700,  перерва 1200-1245;
п’ятниця: 800-1600,  перерва 1200-1300
прийому громадян з надання адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування):
вівторок, четвер: 900-1630,  перерва 1200-1245

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти

тел. (0569) 560611, (0569) 560612, (0569) 560613
електронна пошта: [email protected]

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»

5

Акти Кабінету Міністрів України

6

Акти центральних органів виконавчої влади

- наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за №200/28330;
- наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 №784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за №427/28557

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення уповноваженого представника  юридичної особи (далі – заявник)

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, – рішення відповідного державного органу про зміни;
- якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу;
- у разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
- для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів*

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення

12

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

- подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
- невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
- невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
- подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання

13

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

- документи подано особою, яка не має на це повноважень;
- у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
- документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
- не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
- документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
- невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»

14

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

15

Способи отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення


1.  Інформаційна картка