Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг
|
1
|
Місцезнаходження
|
центру надання адміністративних послуг: проспект Василя Стуса, 10/12, м.Кам’янське, Дніпропетровська область, 51900 суб’єкта надання адміністративних послуг: вулиця Москворецька, 14, м.Кам’янське, Дніпропетровська область, 51931
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
суб’єкта надання адміністративних послуг в приміщенні центру надання адміністративних послуг: понеділок – четвер: 800-1700, перерва 1200-1245; п’ятниця: 800-1600, перерва 1200-1300 прийому громадян з надання адміністративної послуги з державної реєстрації створення юридичної особи (крім громадських формувань): вівторок, четвер: 900-1630, перерва 1200-1245
|
3
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти
|
тел. (0569) 560611, (0569) 560612, (0569) 560613 електронна пошта: [email protected]
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
–
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
- наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 №3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за №1500/29630; - наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за №200/28330; - наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 №784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за №427/28557; - наказ Міністерства юстиції України від 05.03.2012№368/5 «Про затвердження Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.03.2012 за №367/20680
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання адміністративної послуги
|
Звернення засновника (засновників),або уповноваженої ним (ними) особи, або керівника державного органу, органу місцевого самоврядування, або уповноваженої ними особи (далі – заявник)
|
8
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
1. Для державної реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу), крім створення державного органу, місцевої ради, виконавчого комітету місцевої ради, виконавчого органу місцевої ради, подаються: - заява про державну реєстрацію створення юридичної особи; - прохання заявника про реєстрацію юридичної особи платником податку на додану вартість та/або обрання спрощеної системи оподаткування, та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій; - примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про створення юридичної особи; - установчий документ юридичної особи – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа; - документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа; - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття; - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу або виділу; - документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, визначені частиною четвертою цієї статті, – у разі створення юридичної особи в результаті виділу; - документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу; - структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства; - витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент; - нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи – нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, – для фізичної особи – резидента. 2. Для державної реєстрації створення юридичної особи – державного органу,місцевої ради, виконавчого комітету місцевої ради подаються: заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. 3. Для державної реєстрації створення юридичної особи – виконавчого органу місцевої ради (крім виконавчого комітету) подаються: - заява про державну реєстрацію створення юридичної особи; - акт місцевої ради про створення виконавчого органу; - акт сільського (селищного, міського) голови про призначення керівника виконавчого органу. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження. Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність
|
9
|
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням. 2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
11
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації. Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення
|
12
|
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації
|
Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі; невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання
|
13
|
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації
|
- документи подано особою, яка не має на це повноважень; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії; - документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації; не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; - документи суперечать вимогам Конституції та законів України; порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи; - невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону; щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; - невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; - невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
|
14
|
Результат надання адміністративної послуги
|
- внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа; - повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
|
15
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу. За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі. У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення
|