Звіт про роботу відділу за ІІ квартал 2019 року

опубліковано: 26 липня 2019 оновлено: 26 липня 2019

ЗВІТ

Про роботу відділу державної реєстрації

Кам’янської міської ради

за ІІ квартал 2019 року

  1. 1.                Аналітична робота

Протягом ІІ кварталу 2019 року відділом державної реєстрації здійснено 1400 реєстраційні дії серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)    Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 586 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-    державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 34;

-    державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 228;

-    внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 5;

-    внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном) – 6;

-    внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 1;

-    внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом  – 2;

-    державна реєстрація припинення юридичної особи – 8;

-    включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 1;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 20;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 8;

-    проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 273.

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 814 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-    державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 221;

-    державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 111;

-    внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 1;

-    внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця -  банкрутом – 1;

-    державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 202;

-    включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 7;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 7;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 1;

-  проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 262.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 136,8 тис. грн.

-           Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 780 шт.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 2,5 тис.  грн.

-              Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 27 реєстраційних справ та 50 реєстраційних дій суб’єктів господарювання.

-              Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 9 реєстраційних справ та 237 реєстраційні дії (проведені за принципом екстериторіальності).

-              Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 6 суб’єктів господарювання.

-              Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів, 6 запитів про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.

-              Взято участь у 3-х судових засіданнях в т. ч. з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційних справ юридичних осіб.

-              Опрацьована 1 ухвала - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій.

-              На запити правоохоронних органів підготовлено 3 відповіді та роз’яснення.

-              Підготовлено запит на Міністерство юстиції про роз’яснення стосовно правової позиції міністерства щодо виконання постанов, винесених державними та приватними виконавцями, (на виконання Закону України «Про виконавче впровадження») зокрема про накладання арешту корпоративні права  

-              Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 62, фізичних осіб – 229, переданих на зберігання до архіву відділу.

-         Відпрацьовано та надано 6 відповідей на звернення громадян.

2.Методичнаробота

Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;

-      громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

-    неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК, релігійним організаціям) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;

-    фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;

-    суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.

3.     Організаційна робота

- Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку, прийнято, розглянуто та опрацьовано  вхідної кореспонденції  -  286, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень -110.

- Виконано низьку заходів, пов’язаних з отримання кваліфікованого сертифікату електронного підпису та укладання відповідного договору про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг державним реєстраторам  відділу для роботи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

- Взято участь у розробці 25 проектів рішень міської ради.