Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

опубліковано: 27 січня 2016 оновлено: 22 листопада 2022

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Заповнена декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки - 2 примірники

Для суб'єкта господарювання з високим ступенем прийнятного ризику від провадження господарської діяльності разом із заповненою декларацією подається позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта чи приміщення.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безкоштовно 

Строк надання адміністративної послуги

5 робочих днів

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Якщо декларація не відповідає формі, наведеній в додатку до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440, ДСНС або її територіальний орган повертає її суб’єкту господарювання в той самий спосіб, в який було подано декларацію, для доопрацювання. 

Результат надання адміністративної послуги

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом.


1.  Технологічна картка

2.  Інформаційна картка