Видача направлень до медичного закладу щодо вирішення питання влаштування до будинків-інтернатів громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів за висновком лкк

опубліковано: 29 вересня 2018 оновлено: 29 вересня 2018

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуг

- оригінал паспорта особи, яка влаштовується до будинку- інтернату/ свідоцтво про народження (для дітей-інвалідів);
- довідка МСЕК про встановлення групи інвалідності (за необхідності);
- медичний висновок (для дітей-інвалідів)

Строк надання адміністративної послуги

у день звернення

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема:
- у разі подання документів не у повному обсязі;
- у разі наявності працездатних родичів, зобов’язаних за законом утримувати (при направленні до будинку-інтернату загального профілю);
- у разі відсутності реєстрації місця проживання в Заводському районі м. Дніпродзержинськау день звернення

Результат надання адміністративної послуги

Видача направлення