1)відмови від майнових прав підопічного; 2)видання письмових зобов’язань від імені підопічного; 3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; 4) укладення договорів щодо іншого цінного майна; 5) управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; 6) передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
- заява опікуна про видача йому дозволу на вчинення правочинів щодо: 1)відмови від майнових прав підопічного; 2)видання письмових зобов’язань від імені підопічного; 3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; 4) укладення договорів щодо іншого цінного майна; 5) управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; 6) передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі. - оригінали та копії: паспортів опікуна, підопічної особи; - довідки МСЕК про встановлення інвалідності за наявності інвалідності; - рішення суду про визнання особи недієздатною; - рішення суду, виконавчого комітету районної ради чи адміністрації району про призначення особи опікуном; - документи, які підтверджують майнові права недієздатного особи.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
- подання до заяви документів не у повному обсязі; - якщо дії опікуна суперечать інтересам підопічного щодо збереження та використання його майна; - якщо в діях опікуна вбачається зловживання щодо майнових інтересів підопічного на власну користь
|