Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»

опубліковано: 29 вересня 2018 оновлено: 29 вересня 2018

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

- заява про виплату винагороди із зазначенням способу виплати, (за умови пред’явлення паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду);
- копію сторінок паспорта з даними про прізвище, ім’я, по батькові, місце реєстрації;
- копія Указу Президента України про присвоєння жінці почесного звання «Мати-героїня»;
- документ з банку про відкриття рахунку;
- уповноважена особа подає нотаріально засвідчений документ, що підтверджує її право представляти жінку.

Форма заяви затверджена Наказом Мінсоцполітики України № 441 від 21.04.2015

Строк надання адміністративної послуги

Рішення про надання чи відмову у наданні послуги приймається протягом 10 днів з дня надходження всіх необхідних документів, але не пізніше 30 днів

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання документів не в повному обсязі або неналежним чином оформлених.
2. Відсутні підстави для призначення допомоги.

Результат надання адміністративної послуги

Повідомлення про призначення одноразової винагороди

Примітки

У разі коли жінка, якій присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, не отримала винагороди протягом відповідного бюджетного періоду з поважних причин, вона має право звернутися за її отриманням у наступному бюджетному періоді і отримати винагороду виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого з 1 січня року, в якому жінці було присвоєно таке звання