Звіт про роботу за ІІІ квартал 2019 року

опубліковано: 03 січня 2020 оновлено: 10 жовтня 2024

 

ЗВІТ

про роботу департаменту муніципальних послуг

та регуляторної політики міської ради

за ІІІ квартал 2019 року

1. Аналітична робота

Департаментом постійно здійснювався збір, аналіз та надання до ОДА,  Головного управління статистики у Дніпропетровській області, Державної регуляторної служби України та інших установ, структурних підрозділів міської ради такої інформації:

- аналіз розвитку торговельної мережі, сфери побуту та ресторанного господарства міста;

- інформація щодо руху об’єктів роздрібної торгівлі та ресторанного господарства, що належать фізичним особам-підприємцям за підсумками
ІIІ кварталу 2019 року;

- щодо підготовки оновленої інформації до паспорта міста;

- моніторинг рівня мінімальних та максимальних цін на основні продукти харчування та нафтопродукти;

- інформація щодо змін у мережі об’єктів роздрібної торгівлі
та ресторанного господарства, що належать фізичним-особам підприємцям;

- інформації щодо можливості виробництва продовольчих
та непродовольчих товарів, а також забезпечення закладами харчування населення міста в особливий період;

- аналіз роздрібного товарообігу та надання побутових послуг населення у порівнянні з минулим періодом;

- інформація щодо підприємств продовольчого комплексу,
які виробляють продукти харчування по місту;

- надання дислокацій підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства, об’єктів сфери послуг, у тому числі СТО, АЗС, об’єктів ринкового господарства міста контролюючим органам міста Кам’янське;

- надання інформації до департаменту економічного розвитку облдержадміністрації щодо забезпечення виконання плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період
до 2020 року;

- надання інформації щодо виконання Плану завдань і заходів з реалізації Експортної стратегії України («дорожньої карти» стратегічного розвитку торгівлі) на 2017 – 2021 роки у Дніпропетровській області;

- звіт про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста за ІІІ квартал 2019 року;

- звіт щодо виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги»;

- про дотримання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

- про роботу координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м.Кам’янському;

- про вжиті заходи щодо покращення показників соціально-економічного розвитку міста;

- про стан впровадження державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;

- про надання проектів регуляторних актів до Державної регуляторної служби України;

- про планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів;

- про проведення відстеження результативності регуляторних актів;

- про розвиток підприємництва у місті;

- про діяльність Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янського;

- про удосконалення надання адміністративних послуг, регуляторної політики та підприємництва.

Протягом ІІІ кварталу 2019 року департаментом підготовлено наступні розпорядчі акти:

- рішення міської ради від 31.08.2019 №1160-26/VII «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 23.02.2018 №992-22/VІI» (доповнення
до переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг);

- рішення міської ради від 04.09.2019 №1513-35/VII «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 02.11.2018 №1228-29/VII (зі змінами)» (про доповнення плану діяльності міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік);

 

- рішення виконавчого комітету міської ради від 10.07.2019 №185
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.03.2018 №114 зі змінами»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 24.07.2019 №199 «Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 21.08.2019 №233 «Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 21.08.2019 №234 «Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.11.2018 №336 (зі змінами)» (про планування діяльності виконавчих органів міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік);

- рішення виконавчого комітету міської ради від 25.09.2019 №269 «Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- розпорядження міського голови від 21.08.2019 №309-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 19.02.2019 №60-р».

З метою створення максимально зручних і доступних громадянам
і суб’єктам господарювання адміністративних послуг, а також впровадження принципу екстериторіальності, в місті працюють три територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське (ЦНАП).

Наразі, популярним є комплекс послуг «Народження дитини», який включає: видачу свідоцтва про народження, реєстрацію місця проживання, отримання матеріальної допомоги, запис до дитячого садочка та спортивних секцій, отримання закордонного паспорту.

З травня 2019 року у ЦНАП розпочато надання послуг щодо заміни посвідчення водія, заміни технічного паспорту на автомобіль, причеп, мотоцикл, первинної реєстрації транспортного засобу. Комфортним сервісом заміни посвідчення водія через ЦНАП вже скористалися понад 120 громадян.

На базі ЦНАП працює «Офіс соціальних послуг», в якому надаються біля 100 послуг соціального характеру, а саме: послуги Пенсійного фонду, управління соціальної політики міської ради, управлінь соціального захисту населення районних адміністрацій, Центра зайнятості населення, Фонду соціального страхування та архівного управління міської ради.

В цілому через ЦНАП надається 402 видів послуг: 295 адміністративна послуга органів місцевого самоврядування та територіальних органів державної виконавчої влади (в тому числі, 100 з яких – послуги соціального характеру,
які надаються у новому Офісі соціальних послуг) та 107 послуг комунальних підприємств та монополістів у сфері газо-, водо-, теплопостачання, обслуговування житлового фонду, інформаційно-розрахункового центру тощо.

 

 

З червня в «Офісі комунальних послуг» надаються послуги енергопостачальної компанії «Дніпровські енергетичні послуги». Громадяни мають можливість комфортно та якісно отримати у ЦНАП та його філіях
24 види послуг постачальника електроенергії.

В грудні 2018 року було відкрито віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП в селищі Карнаухівка. Наразі мешканцям селища Карнаухівка доступно 280 адміністративних послуг Кам’янського ЦНАП. З початку 2019 року послугами ЦНАП в селищі Карнаухівка скористалися біля 460 громадян.

З початку 2019 року кількість звернень до ЦНАП та його філій становить – 153265.

Важливою функцією Центру є надання інформаційно-консультативної підтримки громадянам та підприємцям. З початку 2019 року у Центрі надано 3685 консультації.

Протягом підзвітного періоду департаментом проводилась координація роботи комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій»
з питань:

- передачі об’єктів (елементів) благоустрою на території м.Кам’янського
в тимчасове використання не за цільовим призначенням при реалізації потреб для об’єктів сфери споживчого ринку, відпочинку та послуг;

- звільнення об’єктів (елементів) благоустрою м.Кам’янського
від безхазяйного майна, самовільно розміщених об'єктів, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення
для здійснення підприємницької діяльності, малих архітектурних форм, покинутих будівельних матеріалів і конструкцій, транспортних засобів, механізмів;

- вжиття заходів щодо регулювання чисельності безпритульних тварин
у м. Кам’янському на 2018-2022 роки.

За ІІІ квартал 2019 року до департаменту муніципальних послуг
та регуляторної політики міської ради надійшло – 431 документа
від Дніпропетровської обласної державної адміністрації, структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств міста тощо з питань надання муніципальних та адміністративних послуг, розвитку підприємництва, споживчого ринку та захисту прав споживачів, з них виконано – 420, 
до теперішнього часу знаходяться на контролі – 11 документів. Вихідних документів за підзвітний період зареєстровано – 542.

У ІІІ кварталі 2019 року до департаменту на розгляд надійшло
66 письмових звернень. На особистий прийом до керівництва департаменту звернулося 11 громадян.

Усі звернення оперативно розглянуто керівництвом департаменту
та опрацьовано без порушення строку виконання.

 

2. Методична робота:

Департаментом у ІІІ кварталі 2019 року підготовлено та проведено:

- нарада щодо забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське – 4;

- засідання організаційного комітету щодо проведення в місті ярмарків
з продажу меду та продуктів бджільництва;

- рейди щодо недопущення реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім – 1;

Надавалась методична та консультативна допомога суб’єктам господарювання щодо проведення торговельного процесу, розвитку підприємництва та у справах захисту прав споживачів.

3. Організаційна робота:

Департаментом у ІІІ кварталі поточного року було організовано:

- роботу буфету під час проведення сесій міської ради;

- проведення в місті 4 ярмарки з продажу меду та продуктів бджільництва, у роботі яких було залучено 10 учасників;

- виносну дрібнороздрібну торгівлю у місцях проведення загальноміських, воєнно-патріотичних та спортивних заходів;

- організація дрібнороздрібної виїзної торгівлі під час проведення загальноміських заходів до Дня міста та Днів сталої енергії;

- із суб’єктами господарювання проводилась робота щодо участі
у обласному благодійному етно-фестивалі «Петриківський Дивоцвіт».

Проводилась робота щодо недопущення реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім, за підзвітний період було проведено роз’яснювальну роботу з керівниками об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, здійснювались обстеження торговельних підприємств щодо
дотримання норм діючого законодавства з реалізації алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, обстежено понад 9 об’єктів торгівлі, матеріали про виявлені порушення надано відповідним контролюючим органам.

Спеціалістами відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів
із суб’єктами господарювання, які здійснюють свою діяльність у галузях «Торгівля», «Ресторанне господарство» та «Надання побутових послуг населенню» було проведено роботу щодо участі у міському конкурсі «Кращий підприємець року міста Кам’янське».

Спеціалісти департаменту брали участь у проведенні 1 обстеження гігієнічних умов та харчування дітей під час їх перебування у літніх таборах відпочинку з денним перебуванням на базі загальноосвітніх шкіл.

Відділом споживчого ринку та захисту прав споживачів протягом підзвітного періоду було розглянуто та опрацьовано 146 звернення громадян міста, у тому числі 58 письмових. Звернення надходили з питань придбання товарів неналежної якості, скарги на якість вітчизняних та іноземних непродовольчих товарів, таких як складна побутова техніка, мобільні телефони та інші промислові товари, а також звернення громадян щодо порушення громадського спокою об’єктами торгівлі та закладами ресторанного господарства, тощо. Щодня у телефонному режимі отримують консультації
з питань чинного законодавства про захист прав споживачів понад 10 осіб, 98% порушених питань вирішено позитивно на користь споживачів.

В засобах масової інформації проводилась роз’яснювальна робота, спрямована на інформування населення про роботу департаменту. Зокрема,
в щотижневику «Первая социальная газета Каменского «Любимый город» було надруковано статті: «Спілкуємося українською мовою при обслуговуванні споживачів», «28 липня – День працівників торгівлі!», повідомлення представникам малого та середнього бізнесу.

Крім того, інформацію про роботу департаменту було розміщено
на офіційному сайті Кам’янської міської ради.

З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди
з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції» та своєчасного подання декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Проводилась робота з особами, зарахованими до кадрового резерву департаменту, пов’язана з ознайомленням нормативних документів, якими керується департамент у своїй роботі.

Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.