Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг
|
1
|
Місцезнаходження
|
центру надання адміністративних послуг: проспект Василя Стуса, 10/12, м.Кам’янське, Дніпропетровська область, 51900 суб’єкта надання адміністративних послуг: вул.Москворецька,14, м.Кам’янське, Дніпропетровська область, 51931
|
2
|
Інформація щодо
режиму роботи
|
суб’єкта надання адміністративних послуг в приміщенні центру надання адміністративних послуг: понеділок – четвер: 800-1700, перерва 1200-1245; п’ятниця: 800-1600, перерва 1200-1300 прийому громадян з надання адміністративної послуги з державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням: понеділок, середа: 900-1630, перерва 1200-1245; п’ятниця: 900-1530, перерва 1200-1300
|
3
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти
|
тел. (0569) 560611, (0569) 560612, (0569) 560613
електронна пошта: [email protected]
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
–
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
- наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 №3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за №1500/29630; - наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за №200/28330; - наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 №784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за №427/28557
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання адміністративної послуги
|
Звернення заявника, яким може бути фізична особа-підприємець або уповноваженої нею особи; державний орган, родичі (чоловік, дружина, батьки, діти, онуки, дід, баба, брати, сестри) та спадкоємці фізичної особи-підприємця
|
8
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
- заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця – у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням; - ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у зв’язку з її смертю, визнанням її безвісно відсутньою або оголошенням померлою. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність.
|
9
|
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням. 2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів.
|
10
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
11
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації. Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації становить, 15 календарних днів з дати їх зупинення
|
12
|
Перелік підстав для зупинення розгляду документів,поданих для державної реєстрації
|
- подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі; - невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
|
13
|
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації
|
- документи подано особою, яка не має на це повноважень; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії; - документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації; - не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; - подані документи суперечать вимогам законів України; - невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; - невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
|
14
|
Результат надання адміністративної послуги
|
- внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
|
15
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу. За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі. У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.
|