Звіт про роботу відділу І квартал 2018
З В І Т
про роботу обліково-фінансового відділу Кам'янської міської ради
за І квартал 2018 року
1. Аналітична робота
За І квартал 2018 року обліково-фінансовим відділом міської ради було підготовлено 523 документа, а саме: інформаційні, службові та доповідні записки, листи, пропозиції, довідки, а також оброблено і відпрацьовано 411 вхідних листів, клопотань, доручень, рахунків, службових записок, розпоряджень, рішень, договорів, актів і таке інше.
У відповідності з існуючими планами та термінами в обліково-фінансовій діяльності за І квартал 2018 року відділом була проведена робота по підготовці, аналізу та опрацюванню 456 первинних, розрахунково-касових, обліково-аналітичних, звітних та інші бухгалтерських документів, які наведені нижче:
- підготовлений річний звіт за 2017 рік, місячні звіти 2018 року та надані у відповідні терміни до Управління державної казначейської служби України м. Кам'янському та державної податкової інспекції ;
- підготовлені та надані звіти з відповідних напрямків роботи у пенсійний фонд, у фонд соціального страхування, державного статистичного спостереження;
- проаналізовані та підготовлені відповідні документи по кошторисним призначенням та надходженням асигнувань, касовим та фактичним видаткам у розрізі кодів економічної та функціональної класифікації видатків за загальним та спеціальними фондами (щомісячно);
- проаналізовані кредиторська та дебіторська заборгованості, витрати на відрядження працівників міської ради, залишки основних фондів та малоцінного інвентарю, залишки матеріалів, господарчих товарів, цінних паперів, палива, запасних частин до автомобілів та підготовлені відповідні документи (щомісячно);
- опрацьовані накладні, рахунки, платіжні доручення, договори по терміну їх виконання, платіжні вимоги, авансові звіти, акти виконаних робіт, шляхові та лікарняні листи, банківські виписки та інші поточні документи, а також сформовані меморіальні ордери №№ 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 13, 16, 17 (щомісячно);
- підготовлені та складені реєстри фінансових зобов’язань та зобов’язань розпорядника коштів бюджету за загальним та спеціальними фондами відповідно до укладених договорів, складені розрахунки по заробітній платі та нарахування на заробітну плату, складені сальдові відомості по рахункам 1103, 1014, 1015, 1016, 1112, 1113, 1513, 1812/1,1812/2, 2213, 1514, 1515, а також по рахункам з заробітної плати та нарахувань на неї, сформована Головна книга за меморіальними ордерами та багато інших поточних документів, які потребує специфіка обліково-фінансового відділу (у відповідні терміни);
- підготовка та оприлюднення інформації згідно Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» на єдиному веб-порталі E-DATA.GOV.UA;
- підготовка та оприлюднення про проведення договірних торгів в електронній системі державних закупівель Pro-Zorro;
- нараховувались рахунки на відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю за теплопостачання,охорону,електропостачання,водопостачання приміщень;
- підготовка річного плану закупівель,що здійснюються без проведення процедур без закупівель з розбивкою класифікатору: Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
На протязі І кварталу 2018 року відділ готував та опрацьовував інформаційні матеріали з питань потреб з асигнування на проведення розрахунків за надані послуги та роботи, з питання економії бюджетних коштів та їх залишки, про перерозподіл бюджетних коштів, про ліміти коштів на телекомунікаційні послуги, про споживання електроенергії, про залишки пального та інші документи, які забезпечують регулювання фінансових відносин та ведення бухгалтерського обліку.
Відповідно до кошторису видатків міської ради по КПКВК 0110150 фінансування витрат за І квартал 2018 року забезпечено на 75 відсотків. Витрати по захищеним статтям профінансовані на 84 відсотка (заробітна плата та комунальні послуги).
Станом на 01.04.2018р існує дебіторська заборгованість по КПКВК 0110150 – 58039,71грн., у т.ч. орендарі КЕКВ 2240 – 41021,42 грн. (за охорону приміщення), 2271 – 8321,35грн (теплопостачання), КЕКВ 2272 – 464,94 грн.(водопостачання),КЕКВ 2210-8232,00 грн.
Станом на 01.04.2018р існує кредиторська заборгованість :
- по КПКВК 0110150 –751442,87грн.,
у т.ч., КЕКВ 2111 –571985,30 грн., КЕКВ 2120 -126594,87 грн., КЕКВ 2210 - 30272,00 грн, КЕКВ 2240 - 22590,70 грн.
- по КПКВК 0110180 КЕКВ 2240 – 9309,44 грн,
2. Методична робота.
Обліково-фінансовим відділом постійно відстежуються і опрацьовуються нововидані законодавчі акти, пропозиції, розробки та рекомендації в веденні бухгалтерського обліку у бюджетних установах. Відділ працює в постійному контакті з іншими структурними підрозділами виконавчих органів міської ради і надає методичну та практичну допомогу:
- з питань застосування кодів економічної класифікації видатків, бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності;
- з питань обліку основних засобів та малоцінного інвентарю, розрахунків з дебіторами/кредиторами, складання бухгалтерської та фінансової звітності;
- з питань ведення обліку матеріалів, підготовки платіжних документів;
- з питань нарахування заробітної плати, виплат за лікарняними листами, відпусткових та інших виплат;
- і таке інше з питань ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
3. Організаційна робота
На протязі І кварталу 2018 року діяльність обліково-фінансового відділу велась у відповідності до регламенту роботи міської ради, плану роботи відділу, згідно до вимог діючого законодавства України та термінів звітування про стан діяльності міської ради, як бюджетної установи в частині використання бюджетних коштів.
В цілях раціонального розподілу праці у відділі розроблені посадові інструкції, які дають змогу:
- встановити для кожного працівника бухгалтерії перелік належних до виконання операцій;
- визначити та закріпити обов’язки кожного працівника, а також його права та персональну відповідальність;
- контролювати виконання роботи кожного виконавця, оцінювати результати його праці.
4. Новітності
За І квартал 2018 року обліково-фінансовим відділом використовувались існуючі можливості з інформаційно-технічного та комп’ютерного забезпечення установи.
Новітніх методично-практичних розробок у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування та звітності в бюджетних установах, на жаль, запропоновано не було, але співробітниками відділу постійно ведеться спостереження за новими пропозиціями у цьому напрямку з метою втілення їх для суттєвого впливу на якість та оперативність у веденні бухгалтерського та фінансового обліку в нашій установі.