Державна реєстрація смерті

опубліковано: 04 квітня 2019 оновлено: 04 квітня 2019

Державна реєстрація смерті

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру;
2. документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
3. паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого;
4. паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності)

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація смерті проводиться у день звернення суб’єкта звернення або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання відділом державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації, поданої через центр надання адміністративних послуг.

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про смерть, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідки) про смерть для отримання допомоги на поховання.
2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

 

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.
2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.
3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень


1.  Технологічні картки

2.  Інформаційні картки