Послуга `Надання електронних довірчих послуг`

опубліковано: 04 серпня 2021 оновлено: 04 листопада 2021

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява заявника 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Для надання електронних довірчих послуг подаються:
Фізична особа / Фізична особа нерезидент
Заява про реєстрацію;
Паспорт підписувача - власника сертифіката (для ознайомлення) ;
Копія паспорта підписувача - власника сертифіката;
Оригінал облікової картки платника податків підписувача (за наявності, для ознайомлення);
Юридична особа:
Заява про реєстрацію;
Паспорт підписувача - власника сертифіката (для ознайомлення)
Копія паспорта підписувача - власника сертифіката;
Оригінал облікової картки платника податків підписувача (за наявності, для ознайомлення);
Копія облікової картки платника податків підписувача (за наявності);
Копія наказу про призначення на посаду підписувача;
Опис (за наявності) або оригінал установчого документа/його засвідчена копія (для ознайомлення);
Копія наказу, довіреності, тощо на уповноваженого представника юридичної особи на укладення правочинів з третіми особами  та який не зазначен в ЄДР;
Копія облікової картки платника податків підписувача (за наявності);
Самозайняті особи (нотаріуси, адвокати, арбітражні керуючі, приватні виконавці, тощо)
Заява про реєстрацію;
Паспорт підписувача - власника сертифіката (для ознайомлення);
Копія паспорта підписувача - власника сертифіката;
Оригінал облікової картки платника податків підписувача (за наявності, для ознайомлення);
Копія облікової картки платника податків підписувача (за наявності);
Найманий працівник самозайнятої особи (помічник тощо)
Заява про реєстрацію;
Паспорт підписувача - власника сертифіката (для ознайомлення)
Копія паспорта підписувача - власника сертифіката;
Оригінал облікової картки платника податків підписувача (за наявності, для ознайомлення);
Копія облікової картки платника податків підписувача (за наявності);
Копія трудового договору з працедавцем;

* Оригінал паспорта громадянин України або відображення паспорта громадянина України в застосунку "Дія" версії 2.0 та вище, посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни (посвідчення біженця) із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову;

* Надаються копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) паспорта засвідчені підписом власника або документу, за яким було ідентифіковано підписувача;

* Копія облікової картки платника податків підписувача (за наявності) засвідчується підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову, завірена підписом власника. При наявності паспорта громадянина України у вигляді картки, що містить безконтактний електронний носій з унікальним номером запису в Єдиному державному демографічному реєстрі, копія облікової картки платника податків підписувача не надається;

* Копії свідоцтв, наказів, довіреностей на керівника засвідчується підписом уповноваженого працівника або підписом керівника;

* Копії наказів про призначення на посаду підписувачів-представників юридичних установ надаються у разі подання Заяви про реєстрацію підписану особисто підписувачем та при зазначенні в Заяві про реєстрацію посади підписувача;


-документ, що підтверджує сплату. Оплатити за послугу можливо: онлайн на сайті після заповнення заяви на реєстрацію або у відділенні банку

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Послуга надається платно. Вартість послуги на 1 рік – 435грн. на 2 роки – 870грн.

Строк надання адміністративної послуги

Надання послуги здійснюються у строк, що не перевищує 1-го робочого дня

Перелік підстав для відмови

1.Подання неповного пакету документів
2.Послуга не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати.  або внесення її не в повному обсязі.
3.Із заявою звернулася неналежна особа.

Результат надання адміністративної послуги

Кваліфікований електронний підпис (КЕП)

Способи отримання відповіді (результату)

Отримати послугу можливо в одному з пунктів обслуговування, перелік яких розміщенно на офіційному сайті за посиланням: ca.diia.gov.ua/contacts. Також при заповненні форми, після натискання кнопки "Замовити", можливо обрати область, місто та пункт облуговування. Слід зазначити, що послугу можливо буде отримати лише в тому пункті обслуговування, який було обрано та сплачено за послугу та/або товар.


1.  Інформаційна картка