Звіт про роботу адміністративно-господарчого відділу міської ради за ІІ квартал 2019 року

опубліковано: 05 липня 2019 оновлено: 08 жовтня 2019

У ІІ кварталі 2019 року адміністративно-господарчим відділом було проведено таку роботу, а саме:

1. Аналітична робота

-        підготовлено листів до організацій у кількості 2 прим.

2. Методична робота

-        відсутня

3. Організаційна робота

-        підготовлено матеріали та укладено договори, додаткові угоди
з підприємствами та організаціями щодо забезпечення життєдіяльності будівель міської ради;

-        проведено інструктаж з протипожежної безпеки та правил охорони праці з працівниками відділу;

-        здійснюється постійний контроль за порядком на території гаражів міської ради;

-        утримуються у належному стані будівлі міської ради та прилеглої
до них території;

-        організовано підготовку приміщень міської ради для проведення протокольних заходів;

-        підготовка будівлі міської ради та прилеглої території до державних свят;

-        підготовлено матеріали до укладання договорів на ремонт службових автомобілів міської ради;

-        придбано канцелярські прилади, марки, конверти та папір на суму 10 тис. грн.;

-        придбано запасні частини для службового автотранспорту на суму 15 тис. грн.;

-        проведено щомісяця ревізії внутрішнього та міського телефонного зв’язку;  

-        постійно контролюється у будівлях міської ради споживання електроенергії;

-        підготовка щомісяця документів до списання інвентарю
та канцтоварів;

-        проведення поточних ремонтів обладнання, сантехніки, меблів тощо;

-        постійно проводиться перевірка роботи відповідальних чергових міської ради.