Звіт про роботу за ІІ квартал 2018 року

опубліковано: 05 вересня 2018 оновлено: 05 вересня 2018

ЗВІТ

про роботу департаменту муніципальних послуг

та регуляторної політики міської ради

за ІІ квартал 2018 року

1. Аналітична робота

Департаментом постійно здійснювався збір, аналіз та надання до ОДА,  Головного управління  статистики у Дніпропетровській області, Державної регуляторної служби України та інших установ, структурних підрозділів міської ради такої інформації:

- аналіз розвитку торговельної мережі, сфери побуту та ресторанного господарства міста;

- інформація щодо руху об’єктів роздрібної торгівлі та ресторанного господарства, що належать фізичним особам-підприємцям за підсумками
І півріччя 2018 року;

- щодо підготовки паспорта міста;

- моніторинг рівня мінімальних та максимальних цін на основні продукти харчування та нафтопродукти;

- інформація щодо змін у мережі об’єктів роздрібної торгівлі
та ресторанного господарства, що належать фізичним-особам підприємцям;

- інформація про міську спеціалізовану службу цивільного захисту торгівлі, харчування та матеріального забезпечення;

- інформації щодо можливості виробництва продовольчих
та непродовольчих товарів, а також забезпечення закладами харчування населення міста в особливий період;

- аналіз роздрібного товарообігу та надання побутових послуг населення у порівнянні з минулим періодом;

- інформація щодо ситуації на ринку книжкової торгівлі у місті;

- інформація щодо підприємств продовольчого комплексу,
які виробляють продукти харчування по місту;

- надання дислокацій підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства, об’єктів сфери послуг, у тому числі СТО, АЗС, об’єктів ринкового господарства міста контролюючим органам міста Кам’янське;

- надання переліку підприємств-виробників, які впроваджують господарську діяльність на території м.Кам’янського для їх презентації на всеукраїнських та міжнародних виставково-ярмаркових заходах.

- надання інформації до проекту Програми соціально-економічного
та культурного розвитку міста за підсумками І півріччя 2018 року;

- звіт щодо виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги»;

- про дотримання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

- про роботу координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м.Кам’янському;

- про вжиті заходи щодо покращення показників соціально-економічного розвитку міста;

- про стан впровадження державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;

- про надання проектів регуляторних актів до Державної регуляторної служби України;

- про планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів;

- про проведення відстеження результативності регуляторних актів;

- про розвиток підприємництва у місті;

- про діяльність Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське;

- про удосконалення надання адміністративних послуг, регуляторної політики та підприємництва.

Протягом ІІ кварталу 2018 року департаментом підготовлено наступні розпорядчі акти:  

-            рішення міської ради від 25.04.2018 №1080-24/VII «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 17.11.2017 №875-20/VII (зі змінами)»;

- 22.06.2018 №1113-25/VІІ «Про заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових
у нічний час на території  м.Кам’янського»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.04.2018 №116
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.03.2018 №114»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.04.2018 №117
«Про скасування рішення виконавчого комітету міської ради
від 22.02.2017 №55»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №131
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

-  рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №132
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №133
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 22.11.2017 №326 зі змінами»;

         - рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №161
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого  комітету міської ради
від 28.03.2018 №114 зі змінами»;

         - рішення виконавчого комітету міської ради від 05.06.2018 №164
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.03.2018 №114 зі змінами»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 22.06.2018 №169
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.03.2018 №114 зі змінами»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 27.06.2018 №177 «Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 22.11.2017 №326 зі змінами»;

-  рішення виконавчого комітету міської ради від 27.06.2018 №175 «Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 27.06.2018 №176 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 08.10.2008 №780 зі змінами»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 27.06.2018 №178 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2007 №126 зі змінами»;

- розпорядження міського голови від 11.05.2018 №180-р «Про внесення доповнень до розпорядження міського голови від 21.02.2018 №74-р»;

- розпорядження міського голови від 07.06.2018 №218-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 26.12.2017 №470-р»;

- розпорядження міського голови від 26.06.2018 №251-р «Про проведення ярмарків з продажу меду та продуктів бджільництва у 2018 році».

З початку 2018 року кількість звернень до ЦНАПУ та його філій становить –125323.

Важливою функцією Центру є надання інформаційно-консультативної підтримки громадянам та підприємцям. З початку 2018 року у Центрі надано 2350 консультації.

За ІІ квартал 2018 року до департаменту муніципальних послуг
та регуляторної політики міської ради надійшло – 653 документа
від Дніпропетровської обласної державної адміністрації, структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств міста тощо з питань надання муніципальних та адміністративних послуг, розвитку підприємництва, споживчого ринку та захисту прав споживачів, з них виконано – 618,  
до теперішнього часу знаходяться на контролі – 35 документа. Вихідних документів за підзвітний період зареєстровано – 506.

У ІІ кварталі 2018 року до департаменту на розгляд надійшло
94 письмових звернень. На особистий прийом до керівництва департаменту звернулося 12 громадян.

Усі звернення оперативно розглянуто керівництвом департаменту
та опрацьовано без порушення строку виконання.

2. Методична робота:

Департаментом у ІІ кварталі 2018 року підготовлено та проведено:

- засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м.Кам’янському – 1;

- нарада щодо забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське – 5;

- засідання організаційного комітету щодо проведення в місті ярмарків
з продажу меду та продуктів бджільництва – 2;

- нарада із суб’єктами господарювання з питання організації виносної дрібнороздрібної торгівлі у місцях проведення загальноміських заходів – 4;

- нарада із суб’єктами господарювання з питання недопущення розміщення на території міста тимчасових споруд без відповідних дозвільних документів – 2;

- рейди щодо недопущення реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім – 2.

Надавалась методична та консультативна допомога суб’єктам господарювання щодо проведення торговельного процесу, розвитку підприємництва та у справах захисту прав споживачів.

3. Організаційна робота:

Департаментом у ІІ кварталі поточного року було організовано:

- роботу буфету під час проведення сесій міської ради;

- проведення в місті 2 ярмарки з продажу меду та продуктів бджільництва, у роботі яких було залучено 6 учасників;

- виносну дрібнороздрібну торгівлю у місцях проведення загальноміських, воєнно-патріотичних та спортивних заходів.

Проводилась робота щодо недопущення реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім, за підзвітний період було проведено роз’яснювальну роботу з керівниками об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, здійснювались обстеження торговельних підприємств щодо дотримання норм діючого законодавства з реалізації алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, обстежено понад 13 підприємств, матеріали про виявлені порушення надано відповідним контролюючим органам.

Спеціалісти департаменту брали участь у проведенні 3 обстежень гігієнічних умов та харчування дітей під час їх перебування у літніх таборах відпочинку з денним перебуванням на базі загальноосвітніх шкіл.

Відділом споживчого ринку та захисту прав споживачів протягом підзвітного періоду було розглянуто та опрацьовано 179 звернення громадян міста, у тому числі 80 письмових. Звернення надходили з питань придбання товарів неналежної якості, скарг на якість вітчизняних та іноземних непродовольчих товарів, таких як складна побутова техніка, мобільні телефони та інші промислові товари, з питань несвоєчасного виконання замовлень по виготовленню металопластикових конструкцій тощо. Найбільша кількість звернень надходить з питань якості складної побутової техніки, мобільних телефонів та скарги щодо порушення громадського спокою громадян закладами торгівлі та ресторанного господарства тощо. Щодня у телефонному режимі отримують консультації з питань чинного законодавства про захист прав споживачів понад 10 осіб, 98% порушених питань вирішено позитивно на користь споживачів.

В засобах масової інформації проводилась роз’яснювальна робота, спрямована на інформування населення про роботу департаменту, поглиблення правових знань споживачів.

Крім того, інформацію про роботу департаменту та було розміщено
на офіційному сайті Кам’янської міської ради.

З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди
з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції».

Проводилась робота з особами, зарахованими до кадрового резерву департаменту, пов’язана з ознайомленням нормативних документів, якими керується департамент у своїй роботі.

Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.