Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
та/або центру надання адміністративних послуг
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг та центру надання адміністративних послуг
|
Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно 51900, Дніпропетровська обл., м.Кам’янське, вул. Василя Стуса, 10/12 Центр надання адміністративних послуг м.Кам’янського Департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики 51900, Дніпропетровська обл., м.Кам’янське, вул. Василя Стуса, 10/12
|
2.
|
Інформація щодо графіку прийому документів
|
Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Понеділок з 08.00 до 17.00 Середа з 08.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 15.45
Центр надання адміністративних послуг м.Кам’янського
Понеділок з 08.00 до 17.00
Середа з 08.00 до 17.00
П’ятниця з 08.00 до 15.45
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт
|
Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно e-mail: [email protected]
Центр надання адміністративних послуг м.Кам’янського Департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики тел.0682089099 e-mail: [email protected]
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про адміністративні послуги»; Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; Постанова Кабінету Міністрів від 26.10. 2011 року №1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»; Постанова КМУ від 24.12.2019 №1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту «check»
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства юстиції України від 21.11.2016 року №3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.11.2016 року за №1504/29634, Наказ Міністерства юстиції України від 28.03.2016 року №898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.03.2016 року за № 468/28598
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7.
|
Підстава для отримання адміністративної послуги
|
Заява заявника до суб’єкта державної реєстрації прав, державного реєстратора прав на нерухоме майно.
|
8.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Для державної реєстрації адміністративної послуги подаються: -заява про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно. -Під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор встановлює особу заявника (за документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»). Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця. -документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав (для осіб, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»); -документи, необхідні для відповідної реєстрації, передбачені статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами). -У випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127, додатково подаються інші документи
|
9.
|
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою. 2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів у разі державної реєстрації речових прав, похідних від права власності (крім іпотеки), – за заявою власника, іншого правонабувача, сторони правочину, у яких виникло речове право
|
10.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки), справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки), проведену у строки менші, ніж передбачені статтею 19 цього Закону, справляється адміністративний збір у такому розмірі: 0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - у строк два робочі дні. 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб - у строк один робочий день. 2,5 прожиткових мінімуму для працездатних осіб - у строк 2 години У разі якщо державна реєстрація права власності, проводиться у строки менші, ніж передбачені Законом, то особи зазначені у п.10.4 не звільняються від сплати адміністративного збору. Адміністративний збір справляється за одну надану послугу у сфері державної реєстрації прав. У разі відмови у проведенні реєстраційних дій адміністративний збір не повертається. У разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень адміністративний збір підлягає поверненню".
|
11.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно проводиться у строк, що не перевищує 5 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав. Скорочені строки проведення державної реєстрації інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки): 2 робочі дні; 1 робочий день; 2 години.
|
12.
|
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації
|
1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством; 2) неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини 3 статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав; 3) направлення запиту до суду про отримання копії рішення суду
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації
|
1) заявлене речове право не підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 2) заява про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно подана неналежною особою; 3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом; 4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно; 5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно; 6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно; 7) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно; 8) заява про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва подана не до нотаріуса, який вчинив таку дію; 9) заява про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно подана особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі; 10) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право вже зареєстровано у Державному реєстрі прав; 11) надходження відповідно до Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами) відомостей з Державного земельного кадастру про відсутність в останньому відомостей про земельну ділянку.
Рішення про відмову в державній реєстрації прав повинно містити вичерпний перелік обставин, що стали підставою для його прийняття
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та отримання витягу з цього реєстру про проведену державну реєстрацію прав в паперовій (за бажанням заявника) чи електронній формі. Рішення про відмову у державній реєстрації іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації оприлюднюються на веб-порталі Мін’юсту. Витяг або Рішення про відмову у проведенні державної реєстрації за бажанням заявника може бути отримано у паперовій формі.
|