Звіт про роботу у ІV кварталі 2016 року
Міському голові
БІЛОУСОВУ А.Л.
ЗВІТ
про роботу загального відділу Кам’янської міської ради
у ІV кварталі 2016 року
1. Аналітична робота
Робота виконавчих органів міської ради здійснюється відповідно до Регламенту виконавчих органів Кам’янської міської ради, положень про них та Інструкції з діловодства у виконавчих органах Кам’янської міської ради.
За ІV квартал 2016 року зареєстровано та направлено у роботу за резолюціями керівництва
2050 документів, що на 381 документів більше, ніж за ІV квартал 2015 року (1669). Дані про кількість вхідних документів та перелік питань, що порушувалися у них, наведено у таблиці 1.
Таблиця 1
Документи, що надійшли до виконкому міської ради |
Кількість документів |
+/- |
||
ІV квартал 2015 року |
ІV квартал 2016 року |
кількість документів |
% |
|
УСЬОГО: |
1669 |
2050 |
381 |
|
Адміністрація Президента України, Верховна Рада України, Міністерства та їх структурні підрозділи |
11 |
19 |
8 |
72,73 |
Рішення обласної ради (копії) |
17 |
22 |
5 |
29,41 |
Розпорядження голови облдержадміністрації (копії) |
50 |
37 |
-13 |
-26 |
Листи обласної ради та облдержадміністрації |
152 |
180 |
28 |
18,42 |
Листи з інших міст |
275 |
377 |
102 |
37,09 |
Відділи та управління обласної ради та облдержадміністрації |
76 |
83 |
7 |
9,21 |
Районні у місті |
121 |
108 |
-13 |
-10,74 |
Правоохоронні та контролюючі органи |
169 |
208 |
39 |
23,08 |
Політичні партії |
72 |
76 |
4 |
5,56 |
Засоби масової інформації |
4 |
2 |
-2 |
-50 |
Установи та організації міста |
217 |
191 |
-26 |
-11,98 |
Промислові підприємства |
22 |
35 |
13 |
59,09 |
Освіта, наука, культура, охорона здоров’я |
45 |
30 |
-15 |
-33,33 |
Приватні підприємства та підприємці |
25 |
31 |
6 |
24 |
Підприємства торгівлі, харчової промисловості та побутового обслуговування |
- |
- |
- |
100 |
Виконавчі органи міської ради |
360 |
553 |
193 |
53,61 |
Комунальні, автотранспортні підприємства та інші |
53 |
98 |
45 |
84,91 |
З таблиці 2 видно, які питання порушувалися кореспондентами в листах у ІV кварталі 2016 року, і на скільки змінилася кількість таких вхідних документів у порівнянні з ІV кварталом 2015 року:
Таблиця 2
Назва питання |
ІV квартал 2015 року |
ІV квартал 2016 року |
+/- |
|
кількість документів |
% |
|||
Листування з питань фінансування |
270 |
396 |
126 |
46,67 |
Листування з питань транспорту |
14 |
11 |
-3 |
-21,43 |
Листування з питань будівництва, реконструкції, архітектурного планування та реклами |
43 |
39 |
-4 |
-9,3 |
Листування з питань зв’язку |
1 |
3 |
2 |
200 |
Листування з питань експлуатації житла, продажу нерентабельного житлового фонду та оренди приміщень |
118 |
168 |
50 |
42.37 |
Листування з земельних питань |
134 |
97 |
-37 |
-27,61 |
Листування з питань комунального господарства |
264 |
263 |
-1 |
-0,38 |
Листування з питань торгівлі та побутового обслуговування |
22 |
13 |
-9 |
-40,91 |
Листування з питань охорони здоров’я |
4 |
6 |
2 |
50 |
Листування з питань освіти і науки |
4 |
7 |
3 |
75 |
Листування з питань роботи закладів культури та спорту |
27 |
20 |
-7 |
-25,93 |
Листування з питань роботи правоохоронних та контролюючих органів |
122 |
99 |
-23 |
-18,55 |
Листування з кадрових питань |
118 |
115 |
-3 |
-2,54 |
Листування з питань економіки |
66 |
60 |
-6 |
-9,09 |
Листування з питань екології |
27 |
20 |
-7 |
-25,93 |
Листування з питань праці та соціального захисту населення |
12 |
24 |
12 |
100 |
Листування з питань роботи служби |
11 |
13 |
2 |
18,18 |
Листування з питань внутрішньої політики |
253 |
483 |
230 |
90,91 |
Листування з адміністративно-господарський питань |
16 |
53 |
37 |
231,25 |
Клопотання про встановлення пенсій |
- |
- |
- |
100 |
Клопотання від організацій, установ |
77 |
103 |
26 |
33,77 |
У ІV кварталі 2016 року кількість вихідних документів становила 1694 документів, що на 414 документів більше, ніж у ІV кварталі 2015 року (1280). Статистичні дані із зазначеного питання наведено у таблиці 3:
Таблиця 3
Направлено документів: |
Кількість документів |
+/- |
||
ІV квартал 2015року |
ІV квартал |
кількість документів |
% |
|
УСЬОГО відправлено документів: |
1280 |
1694 |
414 |
32,34 |
Адміністрація Президента України, Верховної Ради України |
9 |
17 |
8 |
32,34 |
Кабінет Міністрів України, міністерства, листи до інших міст |
77 |
131 |
54 |
70,13 |
Обласна рада, облдержадміністрація |
140 |
189 |
49 |
35 |
Відділи та управління обласної ради |
111 |
115 |
4 |
3,6 |
Промислові підприємства |
30 |
34 |
4 |
13,33 |
Приватні підприємства та підприємці |
4 |
17 |
13 |
325 |
Правоохоронні та контролюючи органи |
259 |
237 |
-22 |
-8,49 |
Політичні партії та громадські організації |
35 |
30 |
-5 |
-14,29 |
Районні у місті та Карнаухівська селищна ради |
27 |
19 |
-8 |
-29,63 |
Засоби масової інформації |
8 |
10 |
2 |
25 |
Відділи та управління міської ради |
53 |
62 |
9 |
16,98 |
Інші установи міста |
527 |
833 |
306 |
58,06 |
З таблиці 4 видно, які питання порушувалися кореспондентами в листах у ІV кварталі 2016 року, і на скільки змінилася кількість таких вихідних документів у порівнянні з ІV кварталом 2015 року:
Таблиця 4
Назва питання |
ІV квартал 2015 року |
ІV квартал 2016 року |
+/- |
|
кількість документів |
% |
|||
Листування з питань фінансування |
48 |
56 |
8 |
16,67 |
Листування з питань транспорту |
21 |
23 |
2 |
9,52 |
Листування з питань будівництва, реконструкції, архітектурного планування та реклами |
39 |
45 |
6 |
15,38 |
Листування з питань зв’язку |
4 |
- |
-4 |
-100 |
Листування з питань експлуатації житла, продажу нерентабельного житлового фонду та оренди приміщень |
23 |
78 |
55 |
239,13 |
Листування з земельних питань |
18 |
101 |
83 |
461,11 |
Листування з питань комунального господарства |
485 |
719 |
234 |
48,25 |
Листування з питань торгівлі та побутового обслуговування |
5 |
20 |
15 |
300 |
Листування з питань охорони здоров’я |
8 |
11 |
3 |
37,5 |
Листування з питань освіти і науки |
38 |
62 |
24 |
63,16 |
Листування з питань роботи закладів культури та спорту |
10 |
7 |
-3 |
-30 |
Листування з питань роботи правоохоронних та контролюючих органів |
89 |
98 |
9 |
10,11 |
Листування з кадрових питань |
252 |
115 |
-137 |
-54,37 |
Листування з питань економіки |
80 |
147 |
67 |
83,75 |
Листування з питань екології |
3 |
18 |
15 |
500 |
Листування з питань праці та соціального захисту населення |
9 |
42 |
33 |
366,67 |
Листування з питань роботи служби |
13 |
2 |
-11 |
-84,62 |
Листування з питань внутрішньої політики |
106 |
126 |
20 |
18,87 |
Листування з адміністративно-господарський питань |
3 |
5 |
2 |
66,67 |
Клопотання про встановлення пенсій |
14 |
9 |
-5 |
-35,71 |
Клопотання від організацій, установ |
12 |
10 |
-2 |
-16,67 |
За ІV квартал 2016 року електронною поштою надійшло 1365 службових документів, з яких
365 – на ім’я міського голови, телефонограм – 400, перенаправлено за належністю 720 службових електронних документів.
За ІV квартал 2016 року надійшло – 362 контрольованих документів, із них – 332 контрольованих документів вищого рівня, – 30 визначених контрольними за резолюціями керівництва.
За контрольними резолюціями опрацьовано 972 службових документів (913 – вищого рівня,
59 – визначених контрольними за резолюціями керівництва).
У порівнянні з ІV кварталом 2015 роком відповідно 1091 (-119), у тому числі вищого рівня 899 (+14), визначених контрольними за резолюціями керівництва 192 (-133).
Кількість інформацій наданих з порушенням контрольного строку:
- департамент комунальної власності,земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради – 1 (1% від загальної кількості опрацьованих департаментом документів);
- департамент охорони здоров’я та соціальної політики міської ради – 1 (1% від загальної кількості опрацьованих департаментом документів);
- департамент з гуманітарних питань міської ради – 2 (3,6% від загальної кількості опрацьованих департаментом документів);
Від загальної кількості опрацьованих контрольних документів за звітний період 0,4% інформацій надано з порушенням контрольних строків, за звітний період 2015 року кількість невчасно опрацьованих службових контрольних документів не було.
За ІV квартал 2016 року міським головою по результатах засідань виконавчого комітету надано
1 доручення, інформацію на яке надано вчасно.
Постійно здійснювалося нагадування відповідальним особам виконавчих органів міської ради щодо своєчасного виконання контрольних документів.
З метою здійснення контролю та підвищення рівня відповідальності за виконанням указів, розпоряджень та доручень Президента України, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», загальним відділом постійно ведеться робота щодо забезпечення своєчасності та повноти надходження інформаційних та інших матеріалів від виконавчих органів міської ради в частині делегованих їм повноважень про хід виконання документів органів влади вищого рівня. Систематично аналізується і безпосередньо на місцях перевіряється стан виконання зазначених документів.
Протягом ІV кварталу 2016 року за напрямом роботи з розпорядчими актами опрацьовано, здійснено перевірку комплектації та надано на підпис міському голові 268 (174) проектів розпорядчих актів (+94), зареєстровано 105 (39) прийнятих рішень виконавчого комітету міської ради (+66), 163 (135) виданих розпоряджень міського голови (+28). Документообіг щодо розсилання виконавцям копій розпорядчих документів становить близько 4480 (2500) одиниць (+1980).
Протягом ІV кварталу 2016 року було організовано і забезпечено документоване та організаційно-технічне супроводження 3 (2) планових засідань виконавчого комітету міської ради (+1) та 1 (0) позачергове засідання виконавчого комітету міської ради (+1).
З метою більш якісної підготовки питань для розгляду на засіданні виконавчого комітету міської ради було підготовлено та проведено 3 (2) наради щодо попереднього розгляду питань, внесених до порядку денного засідання виконавчого комітету міської ради та підготовлених виконавчими органами міської ради.
Упродовж ІV кварталу 2016 року за результатами проведення засідань виконавчого комітету міської ради складено 4 (2) протоколи засідань (+2). Направлено 6 (9) витягів із протоколів засідань виконавчого комітету міської ради до виконавчих органів міської ради для виконання протокольних рішень та доручень, наданих на засіданнях членами виконавчого комітету міської ради (-3).
Серед проектів рішень виконавчого комітету міської ради, що пропонувалися для прийняття на засіданнях, 2 (0) питання було розглянуто інформаційно (+2) та 2 (3) проект рішення було не прийнято (-1).
Протягом ІV кварталу 2016 року між засіданнями виконавчого комітету міської ради шляхом опитування членів виконавчого комітету міської ради прийнято 9 (2) рішень (+7).
У звітному періоді на підставі резолюцій керівництва міської ради опрацьовано 53 (11) запитів щодо надання копій розпорядчих актів, витягів
з них та з протоколів засідань виконавчого комітету міської ради, які надійшли від правоохоронних, контролюючих органів міста й області, виконавчих органів міської ради та громадян (+42). Видано 166 (30) копій зажаданих документів (+136).
Протягом ІV кварталу 2016 року для подальшого зберігання та використання було сформовано 4 справи протоколів засідань виконавчого комітету міської ради з прийнятими рішеннями виконавчого комітету міської ради й документами до них. та матеріалів, на підставі яких приймалися рішення та справи розпоряджень міського голови.
У звітному періоді було опрацьовано 36 (19) документів, в яких йдеться про скасування або втрату чинності попереднього розпорядчого акта (+17) та відповідна відмітка зазначена на 20 (15) первинних розпорядчих актах (+5).
Опрацьовано 142 (0) справи, до яких увійшли прийняті та видані розпорядчі акти у 2012 та 2013 роках для передачі на постійне зберігання до архівного управління м.Кам’янське міської ради відповідно до акту приймання-передачі, складеного комісійно (+142).
Здійснювався постійний моніторинг та систематичний аналіз стану виконання контрольних розпорядчих актів у виконавчих органах міської ради.
Результати аналізу свідчать, що протягом ІV кварталу 2016 року опрацьовано контрольних розпорядчих актів 51 (рішень виконкому міської ради – 21, розпоряджень міського голови – 30), у тому числі:
- взято на контроль та оформлено контрольні справи на 7 розпорядчих актыв, з них відповідно рішень виконкому міської ради 3, розпоряджень міського голови – 4;
- продовжено строки контролю розпорядчих актів та опрацьовано контрольних справ 27, з них щодо рішень виконкому міської ради – 23, щодо розпоряджень міського голови – 3;
- знято з контролю та списано до справи розпорядчих актів 10, з них рішень виконкому міської ради – 4, розпоряджень міського голови – 6.
Узяті протягом ІV кварталу 2016 року на контроль розпорядчі акти було направлено на виконання до виконавчих органів міської ради.
Протягом ІV кварталу 2016 року загальним відділом міської ради було зареєстровано 145 запитів на інформацію. Всі запити були своєчасно опрацьовані. Звіт про кількість інформаційних запитів, які надходять до міської ради, щомісяця надається в облдержадміністрацію, щотижня розміщується на офіційному веб-сайті міської ради.
2. Методична робота
Упродовж ІV кварталу 2016 року постійно надавалась методична допомога, спрямована на зміцнення виконавської дисципліни, забезпечення своєчасного та якісного виконання контрольних документів.
У звітному періоді проведено:
- оцінку ефективності здійснення виконавчими органами міської ради контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України в частині делегованих повноважень, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями міського голови та рішеннями виконавчого комітету міської ради та надано виконавчим органам міської ради відповідну методичну допомогу;
- нараду з питань роботи із запитами на інформацію у виконавчих органах міської ради.
3. Організаційна робота
Протягом ІV кварталу 2016 року здійснювалося планування роботи відділу та звітування про роботу щомісяця й щотижня.
Чітко й своєчасно посадовцями та службовцями загального відділу організовувалось опрацювання розпорядчих та службових документів, їх реєстрація та розсилання. Посадові осрби відділу брали участь у заходах за участю міського голови.
Заступник начальника
загального відділу міської ради С.А.Данюк
ПОГОДЖЕНО
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів
міської ради, керуючий справами
виконавчого комітету міської ради
__________________Т.Ж.Завгородня