Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
1.Заява. 2. Копія документа, що підтверджує право власності на жиле приміщення, жилий будинок, яку адміністратор міського центру муніципальних послуг посвідчує власним підписом та печаткою (штампом), для чого замовник надає адміністратору оригінал документу. 3. Копія технічного паспорта на жиле приміщення, жилий будинок, оформленого відповідно до чинного законодавства та виданого уповноваженим на це органом. 4. Технічний висновок щодо стану існуючих будівельних конструкцій та інженерних мереж, можливості їх реконструкції з метою зміни цільового призначення та висновок про можливість переведення жилого приміщення або жилого будинку до нежитлового фонду з обов’язковим влаштуванням окремого входу до нежитлового будинку (або центрального входу до нежитлової будівлі), виготовлений організацією, яка має відповідний сертифікат на виконання таких робіт. 5. Довідка житлово-експлуатаційної організації про відсутність зареєстрованих у жилому приміщенні або жилому будинку осіб. 6. Копія паспорта замовника – для фізичних осіб, копії установчих документів - для юридичних осіб. 7. Видана у встановленому порядку довіреність (у разі подання документів уповноваженою особою замовника).
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
- Невідповідність наданих документів вказаному переліку; - виявлення в поданих документах недостовірних відомостей; - невідповідність приміщень вимогам, передбаченим цим Порядком.
|