Оголошення про проведення попередніх ринкових консультацій департаментом соціальної політики Кам`янської міської ради
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Новорічні подарунки.
ДК 021:2015 - 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби».
Департамент соціальної політики Кам`янської міської ради оголошує про проведення попередніх ринкових консультацій для аналізу ринку.
Мета проведення: дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, для оптимального визначення очікуваної вартості закупівлі та подальшого ефективного планування, успішного проведення процедури закупівлі для забезпечення потреб департаменту у 2021 році.
Термін проведення: з 06 по 08 жовтня 2021 року.
Публікація підсумків: 08 жовтня 2021 року.
Примітка: проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб`єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації (ч.4 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі"). Проведення попередніх ринкових консультацій не зобов`язує департамент надавати переваги учасникам ринку, що брали участь у таких консультаціях, та призначене виключно для визначення структури ринку, ступеню конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
1.Інформація про замовника закупівлі
1.1. Найменування: Департамент соціальної політики Кам’янської міської ради
1.2. ЄДРПОУ: 41490026
1.3. Місцезнаходження: Україна, 51900, Дніпропетровська область, м. Кам′янське, проспект Василя Стуса, 10/12.
1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок:
Михайлик Ганна Борисівна, уповноважена особа за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель, завідувач планово-економічного сектору відділу бухгалтерського обліку та звітності обліково-фінансового управління департаменту соціальної політики Кам’янської міької ради,
Телефон: роб. тел. 0569554290, моб. тел. 0673879382 E-mail: [email protected]
Офіційний сайт Кам`янської міської ради: http://kam.gov.ua/
Веб-сторінка департаменту соціальної політики: http://kam.gov.ua/upravlinnya_sotsialnoi_politiki
1.5. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування.
2.Інформація про предмет закупівлі
2.1. Найменування предмету закупівлі: Новорічні подарунки
2.2. ДК 021:2015 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби».
2.3. Обсяг закупівлі: 410 подарунків.
2.4. Очікувана вартість закупівлі: 65 600,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч шістсот гривень 00 коп.)
2.5. Примітка: до вартості товару включаються усі податки та збори (в т.ч. податок на додану вартість, у разі якщо учасник є платником ПДВ), витрати на транспортування до місця поставки та розвантажування.
2.4. Орієнтовний строк проведення закупівлі: жовтень 2021 року.
2.5. Тип договору: договір постачання товару.
2.6. Термін дії договору: з моменту укладення до 31 грудня 2021 року
(або до повного виконання).
2.7. Короткий опис характеристик:
Склад новорічного подарунку:
- цукерки праліне з додаванням карамельної крихти, пасти ядер горіхів фундука та мигдалю покрите шоколадною глазур’ю («Червоний мак» або еквівалент) – 6 шт.
- цукерки збільшені глазуровані вафельні («ДЖЕК» або еквівалент) – 3 шт.
- цукерки глазуровані шоколадною глазур´ю, корпус - помадка вершкова крем-брюле з додаванням какао-порошку («Ромашка» або еквівалент) – 6 шт.
- желейні цукерки на основі карагенану у формі сонячного жука зі смаками: груши, апельсину, лимону, яблука, малини або полуниці («Сонячний жук» або еквівалент) - 6 шт.
- цукерки глазуровані шоколадною глазур´ю, корпус - праліне з додаванням подрібнених горіхів («Ліщина» або еквівалент) – 5 шт.
- цукерки глазуровані шоколадною глазур´ю, корпус - праліне з додаванням вафельної крихти («Кара-Кум» або еквівалент) – 6 шт.
- глазурований десерт, що складається з цукрового печива, м'якої карамелі та суфле ("Bonjour" або еквівалент) – 5 шт.
- цукерки желейні (мікс) з фруктовими начинками на основі соків («Шалена бджілка» або еквівалент) – 6 шт.
- цукерки куполоподібної форми, вкриті глазур'ю. Корпус складається з ірисної маси і начинки з молочним смаком ("Золота лілія" або еквівалент) – 6 шт.
- вафельна цукерка вкрита молочною глазур'ю, що складається з п'яти вафельних шарів та чотирьох шарів начинки зі смаком банану ("Timi" або еквівалент) – 6 шт.
- шоколадна фігурка Діда Мороза 25 гр. – 1 шт.
Вага 1 новорічного подарунка має складати не менше 850 гр. (нетто).
Кількість цукерок в наборі - не менше 56 шт.
Строк поставки товарів: до 20.12.2021.
Кожна цукерка повинна бути загорнута в споживчу тару (обгортку).
Смак і запах – характерний конкретній назві цукерок, без стороннього присмаку та запаху.
Зовнішній вигляд – властивий конкретній назві цукерок, без пошкоджень. Цукерки, глазуровані шоколадною глазур`ю, не повинні мати на лицьовій поверхні «посивіння» або пошкодження глазурі.
Цукерки не повинні містити синтетичних (штучних) барвників, ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервуючих речовин (крім дозволених), без ГМО.
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також загальним вимогам встановленим відповідними ДСТУ (ДСТУ 4135:2014, ДСТУ 3924:201) та технічним умовам.
Учасник самостійно та за свій рахунок проводить доставку товару до місць його використання спеціалізованим транспортом, який відповідає вимогам ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Кожен новорічний подарунок має бути у індивідуальній картонній упаковці, що вміщує в себе весь об’єм солодощів. Упаковка має бути достатньою для утримання форми набору під час його перенесення, вручення або подібного поводження з ним. Усі упаковки мають мати однаковий дизайн з тематичним зображенням до новорічних свят (кольорові). Ціна упаковки входить до ціни новорічного подарункового набору.
Тара має відповідати діючим санітарним нормам та правилам.
Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 70% від загального терміну зберігання.
Більш детальні характеристики та переваги очікуємо із комерційними пропозиціями.
2.8. Оплата: розрахунки за товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного Кодексу.
Замовник здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки товару на підставі накладної та рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок.
2.9. Поставка за адресою:
№ |
Адреса поставки товару |
Кількість подарунків, шт. |
1 |
м. Кам’янське, просп. Василя Стуса, 10/12 |
77 |
2 |
м. Кам’янське, просп. Свободи, 36 |
39 |
3 |
м. Кам’янське, площа 250-річчя міста, 2 |
294 |
3. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО КОНСУЛЬТУВАННЯ
3.1. Комерційні пропозиції приймаються на електронну адресу: [email protected]
3.2. Питання та уточнення щодо попередніх ринкових консультацій очікуємо за телефоном роб. тел. 0569554290, моб. тел. 0673879382 та за вказаною адресою.
3.3. Підсумки попередніх ринкових консультацій із зазначенням найменування товару та цінового діапазону будуть опубліковані 08.10.2021.
Уповноважена особа Ганна МИХАЙЛИК