Звіт про роботу за І квартал 2020 року

опубліковано: 07 квітня 2020 оновлено: 10 жовтня 2024

ЗВІТ

про роботу департаменту муніципальних послуг

та регуляторної політики міської ради

за І квартал 2020 року

1. Аналітична робота

Департаментом постійно здійснювався збір, аналіз та надання до ОДА,  Головного управління статистики у Дніпропетровській області, Державної регуляторної служби України та інших установ, структурних підрозділів міської ради такої інформації:

- аналіз розвитку торговельної мережі, сфери побуту та ресторанного господарства міста;

- інформація щодо руху об’єктів роздрібної торгівлі та ресторанного господарства, що належать фізичним особам-підприємцям за підсумками
І кварталу 2020 року;

- щодо підготовки оновленої інформації до паспорта міста;

- моніторинг рівня мінімальних та максимальних цін на основні продукти харчування та нафтопродукти;

- інформація щодо змін у мережі об’єктів роздрібної торгівлі
та ресторанного господарства, що належать фізичним-особам підприємцям;

- інформації щодо можливості виробництва продовольчих
та непродовольчих товарів, а також забезпечення закладами харчування населення міста в особливий період;

- аналіз роздрібного товарообігу та надання побутових послуг населення у порівнянні з минулим періодом;

- інформація щодо підприємств продовольчого комплексу,
які виробляють продукти харчування по місту;

- надання дислокацій підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства, об’єктів сфери послуг, у тому числі СТО, АЗС, об’єктів ринкового господарства міста контролюючим органам міста Кам’янське;

- надання інформації до департаменту економічного розвитку облдержадміністрації щодо забезпечення виконання плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів;

- надання інформації щодо виконання розпорядження міського голови з питання законності продажу алкогольних напоїв на території міста;

- надання інформації щодо виконання розпорядження голови ОДА
та протокольних доручень засідань міжвідомчої регіональної робочої групи щодо боротьби з нелегальним обігом та роздрібною торгівлею пальним;

- надання інформації щодо невідкладних заходів з попередження поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2;

- надання інформації щодо проблемних питань, які пов’язані із запобіганням виникненню та поширенню, локалізацією та ліквідацією спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби COVID-19 на території Дніпропетровської області, які потребують узгодженню рішень на центральному рівні;

- надання інформації щодо формування проекту Стратегії розвитку міста Кам’янське на період до 2027 року;

- надання інформації щодо аналізу показників  розвитку підпорядкованої галузі за період 2014 – 2019 роки;

- надання інформації щодо виконання Плану завдань і заходів з реалізації Експортної стратегії України («дорожньої карти» стратегічного розвитку торгівлі) на 2017 – 2021 роки у Дніпропетровській області;

- звіт про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста за І квартал 2020 року;

- звіт щодо виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги»;

- про дотримання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

- про роботу координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м.Кам’янському;

- про вжиті заходи щодо покращення показників соціально-економічного розвитку міста;

- про стан впровадження державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;

- про надання проєктів регуляторних актів до Державної регуляторної служби України;

- про планування діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів;

- про проведення відстеження результативності регуляторних актів;

- про розвиток підприємництва у місті;

- про діяльність Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янського;

- про удосконалення надання адміністративних послуг, регуляторної політики та підприємництва.

Протягом І кварталу 2020 року департаментом підготовлено наступні розпорядчі акти:

- рішення виконавчого комітету міської ради від 29.01.2020 №13
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 29.01.2020 №14
«Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 27.11.2019 №323»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 26.02.2020 №78
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- розпорядження міського голови від 14.02.2020 №79-р «Про заходи щодо виявлення та припинення фактів незаконної реалізації паливно-мастильних матеріалів на території м.Кам’янського»;

- розпорядження міського голови від 14.02.2020 №80-р «Про проведення в місті ярмарків у 2020 році».

З метою створення максимально зручних і доступних громадянам
і суб’єктам господарювання адміністративних послуг, а також впровадження принципу екстериторіальності, в місті працюють три територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське (ЦНАП) та віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП в селищі Карнаухівка.

Наразі популярним є комплекс послуг «Народження дитини», який включає: видачу свідоцтва про народження, реєстрацію місця проживання, отримання матеріальної допомоги, запис до дитячого садочка та спортивних секцій, отримання закордонного паспорту.

За звітній період послугами щодо заміни посвідчення водія, заміни технічного паспорту на автомобіль, причеп, мотоцикл, первинної реєстрації транспортного засобу скористалися 56 осіб.

З 13 грудня 2019 року розпочав роботу сервіс з надання кваліфікованих електронних довірчих послуг адміністраторами ЦНАП з використанням захищених носіїв особистих ключів або власних носіїв користувачів типу
USB-flash. З початку року було оформлено 84 кваліфікованих електронних підписів.

На базі ЦНАП працює «Офіс соціальних послуг» (в якому надаються послуги соціального характеру, а саме: послуги Пенсійного фонду, управління соціальної політики міської ради, управлінь соціального захисту населення районних адміністрацій, Центра зайнятості населення, Фонду соціального страхування та архівного управління міської ради) та «Офіс комунальних послуг» (в якому надають послуги комунальні підприємства та монополісти у сфері газо-, водо-, теплопостачання, обслуговування житлового фонду, інформаційно-розрахункового центру, енергопостачальної компанії «Дніпровські енергетичні послуги»).

В цілому через ЦНАП надається 411 послуг: 304 адміністративна послуга органів місцевого самоврядування та територіальних органів державної виконавчої влади (в тому числі послуги соціального характеру,
які надаються у Офісі соціальних послуг) та 107 послуг комунальних підприємств.

З початку 2020 року кількість звернень до ЦНАП та його філій
становить 50446.

Важливою функцією Центру є надання інформаційно-консультативної підтримки громадянам та підприємцям. З початку 2020 року у Центрі надано понад 400 консультацій.

Протягом підзвітного періоду департаментом проводилась координація роботи комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій»
з питань:

- передачі об’єктів (елементів) благоустрою на території м.Кам’янського
в тимчасове використання не за цільовим призначенням при реалізації потреб для об’єктів сфери споживчого ринку, відпочинку та послуг;

- вжиття заходів щодо регулювання чисельності безпритульних тварин
у м. Кам’янському на 2018-2022 роки.

За І квартал 2020 року до департаменту муніципальних послуг
та регуляторної політики міської ради надійшло – 600 документів
від Дніпропетровської обласної державної адміністрації, структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств міста тощо з питань надання муніципальних та адміністративних послуг, розвитку підприємництва, споживчого ринку та захисту прав споживачів, з них виконано – 577, 
до теперішнього часу знаходяться на контролі – 23. Вихідних документів
за підзвітний період зареєстровано – 576.

У І кварталі 2020 року до департаменту на розгляд надійшло
88 письмових звернень. На особистий прийом до керівництва департаменту звернулося 9 громадян.

Усі звернення оперативно розглянуто керівництвом департаменту
та опрацьовано без порушення строку виконання.

2. Методична робота:

Департаментом у І кварталі 2020 року підготовлено та проведено:

- нарада щодо забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське – 2;

- засідання організаційного комітету щодо проведення в місті ярмарків
у 2020 році – 1;

- засідання робочої групи щодо проведення комісійного обстеження об’єктів торгівлі та закладів ресторанного господарства з питання продажу алкогольних напоїв – 1;

- рейди щодо недопущення реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім – 3;

- засідання робочої групи щодо виявлення та припинення фактів незаконної реалізації паливно-мастильних матеріалів на території м.Кам’янського – 1.

Надавалась методична та консультативна допомога суб’єктам господарювання щодо проведення торговельного процесу, розвитку підприємництва та у справах захисту прав споживачів.

3. Організаційна робота:

Департаментом у І кварталі поточного року було організовано:

- роботу буфету під час проведення сесії міської ради;

- проведення в місті 8 ярмарків з продажу меду та продуктів бджільництва, а також з продажу натуральних ялинок у роботі яких було залучено 69 учасників;

- виносну дрібнороздрібну торгівлю у місцях проведення загальноміських, воєнно-патріотичних та спортивних заходів;

- організація поминального обіду для учасника ООС, який загинув під час бойових дій.

Проводилась робота щодо недопущення реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім, за підзвітний період було проведено роз’яснювальну роботу з керівниками об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, здійснювались обстеження торговельних підприємств щодо
дотримання норм діючого законодавства з реалізації алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, обстежено понад 11 об’єктів торгівлі, матеріали про виявлені порушення надано відповідним контролюючим органам.

Крім того відділом споживчого ринку та захисту прав споживачів постійно протягом підзвітного періоду громадянам надавались консультацій і роз’яснення з проблемних питань у сфері захисту прав споживачів та шляхів їх вирішення, а також громадянам надавалась допомога у складанні заяв, претензій, скарг до суб’єктів господарювання (продавців товарів, надавачів послуг).

Відділом споживчого ринку та захисту прав споживачів протягом підзвітного періоду було розглянуто та опрацьовано 162 звернення громадян міста, у тому числі 69 письмових. Звернення надходили з питань придбання товарів неналежної якості, скарги на якість вітчизняних та іноземних непродовольчих товарів, таких як складна побутова техніка, мобільні телефони та інші промислові товари, а також звернення громадян щодо порушення громадського спокою об’єктами торгівлі та закладами ресторанного господарства, тощо. Щодня у телефонному режимі отримують консультації
з питань чинного законодавства про захист прав споживачів понад 10 осіб, 98% порушених питань вирішено позитивно на користь споживачів.

В засобах масової інформації проводилась роз’яснювальна робота, спрямована на інформування населення про роботу департаменту. Зокрема,
в щотижневику «Первая социальная газета Каменского «Любимый город» було надруковано статті: «Звіт про здійснення державної регуляторної політики Кам’янською міською радою та її виконавчим комітетом у 2019 році», «15 березня - Всесвітній день прав споживачів», а також розміщувалась інформація щодо організації ярмарків у 2020 році та підсумків проведення засідання тимчасової робочої групи щодо виявлення та припинення фактів незаконної реалізації паливно-мастильних матеріалів на території м.Кам’янського. Одночасно на сайті міської ради розміщувались повідомлення
для представників малого та середнього бізнесу.

Крім того, інформацію про роботу департаменту було розміщено
на офіційному сайті Кам’янської міської ради.

З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди
з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції» та своєчасного подання декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.