ЗВІТ про роботу департаменту фінансів міської ради у ІІ кварталі 2022 році
ЗВІТ
про роботу департаменту фінансів міської ради у ІІ кварталі 2022 року
Відповідно до Бюджетного кодексу України місцевий фінансовий орган − установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції зі складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами місцевого бюджету.
У своїй діяльності департамент фінансів міської ради керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, департаменту фінансів облдержадміністрації, рішеннями обласної та міської рад, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації та міського голови, рішеннями виконавчого комітету міської ради, а також Положенням про департамент фінансів та забезпечує їх виконання в межах компетенції. В процесі вирішення пріоритетності виконання завдань, передбачених функціональними повноваженнями, робота департаменту фінансів міської ради ґрунтується на принципах законності, обґрунтованості, збалансованості, цільового використання бюджетних коштів та першочерговості фінансування соціально захищених статей видатків бюджету.
Аналітична робота
Протягом ІІ кварталу 2022 року робота департаменту здійснювалась згідно із планом роботи, затвердженим по департаменту фінансів міської ради, та в умовах введеного з 24.02.2022 Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 воєнного стану в Україні. Протягом звітного періоду забезпечено реалізацію єдиної державної бюджетної політики на території Кам’янської міської територіальної громади відповідно до норм Податкового та Бюджетного кодексів України, інших нормативно-правових актів. Всі поставлені та заплановані завдання виконано вчасно та у повному обсязі. Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України в процесі виконання бюджету Кам’янської міської територіальної громади за доходами та видатками щомісяця протягом звітного періоду здійснювався системний аналіз та моніторинг у частині: - стану виконання доходної та видаткової частини бюджету міської територіальної громади в цілому та в розрізі джерел за доходами та видатками; - очікуваного виконання затверджених помісячним розписом власних доходних джерел загального фонду бюджету окремо за місяць та наростаючим підсумком з початку року в розрізі надходжень та порівняно з аналогічним періодом минулого року (щодня);
- обсягу податкового боргу, його динаміку до бюджетів усіх рівнів у розрізі джерел надходжень, у тому числі по підприємствах комунальної та інших форм власності;
- можливих ризиків в частині невиконання затверджених призначень за доходами, зокрема по бюджетоутворюючих джерелах надходжень: по платі за землю та податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у розрізі категорій платників (бюджетоутворюючі підприємства Кам’янської міської територіальної громади, бюджетні установи, інші платники) тощо;
- стану розрахунків з бюджетом основними бюджетоутворюючими підприємствами-платниками по податку на доходи фізичних осіб, платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів;
- надходжень коштів за надання адміністративних послуг в розрізі органів, які уповноважені відповідно до законодавства надавати такі послуги;
- надходжень екологічного податку до спеціального фонду бюджету від основних бюджетоутворюючих платників;
- надходження коштів до бюджету розвитку спеціального фонду бюджету в частині коштів від продажу майна та земельних ділянок комунальної власності в розрізі платників;
- споживання енергоносіїв бюджетними установами та інформування з цього питання департамент фінансів облдержадміністрації;
- виконання видаткової частини бюджету в розрізі кодів програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, економічної класифікації видатків бюджету за загальним та спеціальним фондами;
- динаміки видатків на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетної сфери;
- використання фонду заробітної плати та витрачання коштів на виплату заробітної плати бюджетних установ і соціальних виплат населенню та інформування з цього питання департамент фінансів облдержадміністрації;
- фінансування видатків на виконання доручень виборців депутатами Кам’янської міської ради VIII скликання у 2022 році та складання щомісячного звіту;
- надходження коштів до бюджету розвитку, їх освоєння та надання щомісячної інформації до департаменту фінансів облдержадміністрації;
- економічних показників видатків по галузях освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту та соціального захисту населення, будівництва та житлово-комунальної сфери, екологічного фонду;
- зареєстрованих фінансових зобов’язань в управлінні Державної казначейської служби України у місті, підготовка розпоряджень на фінансування із загального та спеціального фондів місцевого бюджету, щоденного моніторингу залишків коштів на рахунках головних розпорядників бюджетних коштів, підвідомчих установ та на рахунках місцевого бюджету;
- змін до затверджених бюджетних призначень;
- стану кредиторської та дебіторської заборгованостей; - розподілу вільних залишків коштів загального та спеціального фондів бюджету;
- наявних ресурсів що спрямовуються на здійснення природоохоронних заходів;
- надходження та використання коштів що надходять до бюджету Кам’янської міської територіальної громади у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва;
- наявних ресурсів в місцевих дорожніх фондах, коштів загального фонду та коштів бюджету розвитку, що спрямовуються на дорожнє господарство;
- надання щомісячно до органу державної казначейської служби у місті поденного касового плану бюджету Кам’янської міської територіальної громади;
- обсягу коштів, виділених за рахунок субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення централізованою подачею кисню ліжкового фонду закладів охорони здоров’я, які надають стаціонарну медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 (видатки розвитку) та надання щомісячної інформації до департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації;
- обсягу коштів, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку, розподілених залишків бюджетних коштів та надання щомісячної інформації до органу Казначейства для врахування при складанні звітності;
- надання до органу Казначейства оперативної та уточненої інформації щодо графіку бюджетних платежів за зовнішнім та внутрішніми місцевими запозиченнями, залученими до бюджету територіальної громади;
- надання з бюджету громади фінансової допомоги, в тому числі шляхом поповнення внесків у статутні капітали суб’єктів підприємницької діяльності, та надання щомісячної оперативної інформації до департаменту економічного розвитку міської ради;
- обсягу видатків на оздоровлення та відпочинок дітей;
- інформації щодо тарифів на комунальні послуги. Формувались та надавались (щомісячно) в електронному вигляді виписки за окремими рахунками щодо надходжень адміністративних штрафів та інших надходжень в частині плати за тимчасове користування місцем, що перебуває у комунальній власності на запити виконавчих органів міської ради, які здійснюють контроль за відповідними надходженнями в межах чинного законодавства. Готувались інформаційні та аналітичні матеріали, доповідні записки міському голові, першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, директору департаменту фінансів.
Протягом звітного кварталу забезпечувалось виконання контрольних завдань Міністерства фінансів України, облдержадміністрації, департаменту фінансів ОДА, міського голови, першого заступника міського голови, міської ради та її виконавчого комітету у визначені терміни та у повному обсязі.
Загалом за ІІ квартал 2022 року департаментом виконано 318 контрольних завдань, у тому числі: департаменту фінансів ОДА − 111, облдержадміністрації − 14, міської ради та її виконавчого комітету – 75, інших контрольних завдань – 118. Загальна кількість опрацьованої кореспонденції, яка надійшла на адресу департаменту в ІІ кварталі 2022 року становить 1506 документів. Здійснювався набір фахівцями відділів департаменту на комп’ютері текстової частини інформацій, аналітичних таблиць, презентацій, листів, проєктів рішень та матеріалів до них, копіювання матеріалів на засідання виконавчого комітету міської ради та сесій міської ради, протоколів комісій, витягів з рішень тощо.
Методична робота.
Складено звіт про роботу департаменту фінансів за І квартал 2022 року, який надано до виконавчого комітету міської ради. Здійснювався моніторинг поданих до Верховної Ради України законопроєктів, прийнятих законів України, актів Кабінету Міністрів України, наказів центральних органів влади, нормативно-правових актів, оглядових листів тощо з питань виконання бюджету, у тому числі проєкти законів щодо діяльності органів місцевого самоврядування та функціонування бюджетної системи в умовах воєнного стану.
Проводились заняття з підвищення кваліфікації працівників департаменту, зокрема взято участь в:
- онлайн інформаційній сесії Дніпропетровського регіонального відділення U-LEAD with Europe в форматі Zoom щодо порядку балансування місцевих бюджетів із застосуванням ІАС «Місцеві бюджети»;
- онлайн засіданні Круглого столу Всеукраїнської Асоціації ОТГ на базі платформи «Місцеві бюджети та фінанси», в рамках реалізації Стратегії Адвокації 2021-2025 на тему: «Проблемні питання місцевих бюджетів та фінансів в умовах воєнного стану»;
- онлайн інформаційній сесії Дніпропетровського регіонального відділення U-LEAD with Europe в форматі Zoom щодо підсумків виконання місцевих бюджетів за 4 місяці 2022 року;
- онлайн - тренінгу Дніпропетровського регіонального відділення U-LEAD with Europe в форматі Zoom на тему: «Встановлення місцевих податків та зборів з урахуванням особливостей під час воєнного стану»;
- онлайн - нараді Дніпропетровського регіонального відділення Асоціації міст України спільно з ДП «Прозоро» та Міністерством економіки України для міських, селищних та сільських рад-членів АМУ в форматі Zoom з питань щодо забезпечення українських територіальних громад товарами гуманітарного спрямування за допомогою платформи Prozorro+;
- онлайн - тренінгу Дніпропетровського регіонального відділення U-LEAD with Europe в форматі Zoom на тему: «Фінансування добровольчих формувань територіальних громад»;
- online-конференції Дніпропетровського регіонального відділення U-LEAD with Europe в форматі Zoom на тему: «Окремі показники виконання місцевих бюджетів Дніпропетровської області у 2022 році». Опрацьовувались інструктивні матеріали, листи державних виконавчих органів, інша вхідна кореспонденція. Надавалась інформаційно-консультаційна допомога розпорядникам бюджетних коштів з питань виконання бюджету. Проводилися оперативні наради у директора департаменту фінансів з приводу нагальних питань.
Організаційна робота.
Протягом звітного кварталу організовано роботу щодо узагальнення статистичних і аналітичних даних та підготовка інформації, довідок, службових записок з питань виконання бюджету Кам’янської міської територіальної громади відповідно до завдань Міністерства фінансів України, облдержадміністрації, департаменту фінансів облдержадміністрації, виконавчого комітету Кам’янської міської ради тощо. Здійснювалась координація учасників бюджетного процесу по забезпеченню виконання доходної і видаткової частин бюджету Кам’янської міської територіальної громади, а саме: координувалась робота з головними розпорядниками бюджетних коштів, управлінням державної казначейської служби у місті, Головним управління Державної податкової служби України у Дніпропетровській області, підприємствами та установами міста в напрямку наповнення доходної частини бюджету громади.
Опрацьовано отриманий від управління державної казначейської служби звіт за І квартал 2022 року та щомісячні звіти за березень, квітень, травень 2022 року про виконання бюджету Кам’янської міської територіальної громади по доходах та видатках та здійснено аналіз виконання бюджету за відповідні періоди, підготовлено необхідні аналітичні матеріали.
Протягом кварталу здійснено системний моніторинг відповідності зарахування належних бюджету громади податків, зборів та платежів. До державної казначейської служби України у м.Кам’янському надавались пропозиції щодо необхідності відкриття рахунків для зарахування надходжень до бюджету згідно з кодами бюджетної класифікації доходів бюджету.
На виконання контрольного завдання підготовлено та направлено до департаменту фінансів ОДА інформацію щодо відсутності намірів розміщення у 2022 році бюджетом Кам’янської міської територіальної громади тимчасово вільних коштів на вкладних (депозитних) рахунках банківських установ (щомісячно). В рамках проведення роботи з прогнозування обсягу доходів, до ДФ ОДА надано інформацію щодо очікуваних надходжень у 2022 році та прогнозу надходжень на 2023 рік у розрізі платежів, що надходять до бюджету Кам’янської міської територіальної громади.
За поданням Головного управління Державної податкової служби України у Дніпропетровській області опрацьовувались електронні висновки про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань за платежами, належними місцевому бюджету, та платежами, які підлягають розподілу між державним і місцевими бюджетами в системі «Електронний кабінет». Щомісячно до ГУ ДПС в системі «Електронний кабінет» надавались запити про отримання інформації щодо податкового боргу в розрізі платників податків – юридичних осіб. Проведено організаційну роботу, з метою забезпечення формування подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету в електронному вигляді, в частині заповнення форми заявки про підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів «Клієнт казначейства-Казначейство» (СДО).
Опрацьовувались та готувались відповіді на інформаційні запити, електронні звернення, листи підприємств і установ з питань, що належать до компетенції департаменту. На виконання рішень міської ради від 24.02.2017 №633-14/УІІ «Про встановлення транспортного податку на території міста», від 28.12.2011 №311-17/VI «Про встановлення ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців» (зі змінами) здійснювався системний аналіз надходжень до бюджету міської територіальної громади, за підсумками якого підготовлена та надана міському голові відповідна інформація.
Готувались матеріали на засідання комісії з питань забезпечення податкових надходжень до бюджету громади. У даному напрямку скоординовано роботу з Кам’янським управлінням головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області та структурними підрозділами міської ради. Проведено засідання комісії, в межах функціонування якої, за підписом першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – голови комісії підготовлено та направлено 24 листи суб’єктам господарювання з питання забезпечення своєчасності сплати податків і зборів та погашення існуючої заборгованості до бюджету. Опрацьовано на виконання доручення виконавчої дирекції Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» питання щодо відновлення України від наслідків війни в напрямку «Функціонування фінансової системи, її реформування та розвиток».
Підготовлено та забезпечено оприлюднення на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради щомісячної інформації про виконання бюджету Кам’янської міської територіальної громади. Згідно з затвердженими бюджетними призначеннями здійснювалось фінансування видатків з бюджету Кам’янської міської територіальної громади, складались розпорядження на фінансування та в установленому законодавством порядку подавались до управління Державної казначейської служби у місті.
Здійснювались прогнозні розрахунки потреби бюджету громади в коштах для забезпечення в повному обсязі захищених видатків з урахуванням наявного фінансового ресурсу та формування поденного касового плану по доходах і видатках бюджету Кам’янської міської територіальної громади, який щомісячно направлявся до УДКСУ м. Кам’янське. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 №938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» (зі змінами) погоджено реєстри змін до мережі розпорядників і одержувачів коштів бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2022 рік.
Протягом ІІ кварталу 2022 року опрацьовувались службові записки, листи головних розпорядників бюджетних коштів щодо перерозподілу видатків за кодами програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, економічної класифікації видатків бюджету в межах загального обсягу бюджетних призначень між головними розпорядниками бюджетних коштів за загальним та спеціальним фондами бюджету Кам’янської міської територіальної громади. За потреби вносилися відповідні зміни до рішення міської ради «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2022 рік» та до обсягів капітальних вкладень бюджету Кам’янської міської територіальної громади у розрізі інвестиційних проектів.
Відповідно до прийнятих рішень міської ради про внесення змін до рішення «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами), враховуючи обгрунтовані подання головних розпорядників бюджетних коштів щодо перерозподілу бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисах, вносились зміни до автоматизованої програми ІАС «Місцеві бюджети», готувались і направлялись довідки про зміни річного та/або помісячного розпису бюджету Кам’янської міської територіальної громади до управління державної казначейської служби у місті для виконання. Відповідно до Правил складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 26.08.2014 №836 (зі змінами), скоординовано роботу головних розпорядників бюджетних коштів щодо подання інформації що міститься в змінах до паспортів бюджетних програм на 2022 рік в ІАС «LOGICA», погоджено проєкти змін до паспортів бюджетних програм та затверджено в ІАС «LOGICA».
Протягом ІІ кварталу 2022 року здійснено заходи щодо управління місцевим боргом за кредитами, залученими Кам’янською міською радою до бюджету Кам’янської міської територіальної громади від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО) згідно з кредитним договором №ESС 1/17 від 16.02.2021 року (зі змінами) та акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» згідно з договорами кредитної лінії №1342/31/6 від 17.07.2020 року (зі змінами) та №1392/31/6 від 17.05.2021 року (зі змінами). Скоординована співпраця з представниками Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО) та з співробітниками філії Дніпропетровського обласного управління та головного управління по м.Київ АТ «Державний ощадний банк України» в частині погашення кредитів та сплати відсотків за користування кредитними коштами, залученими до бюджету Кам’янської міської територіальної громади в 2020-2021рр. У визначені терміни до органів казначейства надавались щомісячно графіки бюджетних платежів за кредитами, а також уточнююча інформація щодо погашення платежів за кредитами та відсотків за користування кредитними коштами. До Міністерства фінансів України надавались дані про стан розрахунків за місцевими запозиченнями для ведення Реєстру місцевих запозичень по сплаті відсотків після здійснення видатків на погашення кредиту та сплати відсотків за користування кредитними коштами за визначеною формою. На виконання умов договорів кредитних ліній акціонерному товариству «Державний ощадний банк України» надано фінансову та бюджетну звітність по бюджету Кам’янської міської територіальної громади за І квартал 2022 року, інформацію про стан місцевого боргу та графік платежів за кредитами в розрізі кредиторів; перелік найбільших підприємств платників та боржників до бюджету міста; довідки за визначеними формами, скановані копії рішень міської ради про внесення змін до бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2022 рік.
В зв’язку з значним підвищенням облікової ставки НБУ направлено запит акціонерному товариству «Державний ощадний банк України» щодо розгляду питання про запровадження моратоію на підвищення розміру процентної ставки за користування кредитними коштами на період запровадження воєнного стану в Україні. На тлі значного зменшення надходжень до бюджету Кам’янської міської територіальної громади, внаслідок чого виникла заборгованість з погашення кредитів, акціонерному товариству «Державний ощадний банк України» також направлено запит щодо розгляду питання про можливість внесення змін до діючого ліміту кредитування з липня по грудень 2022 року. На запит акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» стосовно оцінки кредитоспроможності бюджету Кам’янської міської територіальної громади підготовлено інформацію з метою реструктуризації заборгованості за кредитами до кінця 2022 року.
Забезпечено оприлюднення підготовлених департаментом фінансів проєктів та прийнятих рішень на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради у визначені терміни. Відповідно до прийнятих рішень міської ради про внесення змін до рішення «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами) вносились зміни до автоматизованої програми ІАС «Місцеві бюджети», готувались і надавались довідки про зміни річного та/або помісячного розпису бюджету Кам’янської міської територіальної громади до управління державної казначейської служби у місті для виконання.
Відповідно до чинного законодавства організовувалась робота щодо внесення змін до розпису бюджету Кам’янської міської територіальної громади за джерелами фінансування, вивантаження показників і направлення їх до управлінням Державної казначейської служби України у м. Кам’янському Дніпропетровської області. Відповідно до Плану заходів із впровадження в дослідну експлуатацію ІАС «LOGICA», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 27.08.2020 №534 та Порядку обміну інформацією між Міністерством фінансів України та учасниками бюджетного процесу на місцевому рівні, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.08.2021 №488, забезпечено подання до Міністерства фінансів України з використанням автоматизованої інформаційно-аналітичної системи «LOGICA»:
- рішень міської ради «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами) з додатками;
- змін до розпису бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2022 рік;
- інформації щодо стану фінансування соціальних виплат із бюджету Кам’янської міської територіальної громади;
- інформації щодо розподілу вільних залишків коштів бюджету Кам’янської міської територіальної громади за загальним фондом.
Готувались в межах повноважень зауваження та пропозиції до проєктів рішень, які надходять на погодження від інших структурних підрозділів міської ради. За необхідності до зазначених рішень формувалась особиста думка департаменту фінансів міської ради. Підготовлено матеріали для проведення засідання виконавчого комітету міської ради та сесій міської ради з наступних питань:
- «Про підсумки виконання бюджету Кам’янської міської територіальної громади за І квартал 2022 року»;
- «Про затвердження звіту про виконання бюджету Кам’янської міської територіальної громади за І квартал 2022 року»;
- «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2021 №385-14/VIII «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами).
Забезпечено оприлюднення підготовлених департаментом фінансів проєктів та прийнятих рішень на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради у визначені терміни. На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 01.02.2022 року №Р-45/0/3-22 «Про затвердження плану заходів на 2022 рік щодо наповнення місцевих бюджетів, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» щомісячно готувалась та надавалась до департаменту фінансів ОДА інформація про хід виконання Плану заходів у частині виконання бюджету Кам’янської міської територіальної громади за доходами за визначною формою.
Щомісячно на сайті міської ради оприлюднювався звіт про роботу із запитами на інформацію, що надійшли до департаменту фінансів. З метою проведення процедури оновлення кредитного рейтингу міста Кам’янське за Національною рейтинговою шкалою відповідно до Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку підготовлено відповідну інформацію за 2021 рік за напрямком діяльності департаменту та направлено до департаменту економічного розвитку міської ради за визначеною формою. Опрацьовано та заповнено в межах компетенції опитувальник Всеукраїнської асоціації громад з питання оцінки фінансової спроможності громад під час війни та посилення цільової підтримки у проблемних секторах.
Взято участь у анкетуванні та заповненні скан-копії супровідних листів та анкет Програми розвитку ООН в Україні щодо співпраці за напрямами підвищення місцевої спроможності в частині децентралізації та секторальних реформ з урахуванням гендерної проблематики для покращення управління, місцевого розвитку та надання послуг. Готувались в межах повноважень зауваження та пропозиції до листів від інших структурних підрозділів міської ради стосовно доцільності надання пільг зі сплати податків і зборів, що зараховуються до бюджету Кам’янської міської територіальної громади.
Протягом звітного періоду здійснювався супровід та внесення змін до програмних продуктів: ІАС «Місцеві бюджети», ІАС «Соцвиплати», програми подання електронної звітності «M.E.Doc», «Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів», програми введення платіжних доручень «Merega M».
Оприлюднювалась інформація на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів (Є-Дата). На офіційному вебсайті Кам’янської міської ради та на порталі відкритих даних DATA.GOV.UA оприлюднювалась інформація департаменту фінансів міської ради, як головного розпорядника коштів, проєкти та прийняті рішення виконавчого комітету міської ради та міської ради, розробником яких є департамент. Розміщено 8 наборів даних на порталі відкритих даних DATA.GOV.UA. Забезпечено проведення щомісячного детального аналізу кредиторської та дебіторської заборгованості за даними органів казначейства та надання звітів про стан дебіторської та кредиторської заборгованості по бюджетних установах міста. Складено та забезпечено подання у встановлені строки бухгалтерські місячні звіти до УДКСУ, Кам’янського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області, міського управління статистики та до інших державних соціальних фондів міста. Двічі на місяць нараховувалась заробітна плата, здійснювався розрахунок відпусток, виплат по листам тимчасової непрацездатності працівникам департаменту, витрат на відрядження. Підготовлено платіжні доручення, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань до УДКСУ на отримання заробітної плати та оплату за товари та послуги. Складено меморіальні ордери з первинною обробкою документів для щомісячного ведення касових і фактичних видатків та прийнятих зобов’язань, внесені відповідні дані до Книги поточних рахунків, Обігових відомостей, Книги «Журнал-Головна».
Відображено рух необоротних активів та запасів в обігових відомостях з рознесенням даних до комп’ютерної програми по обліку матеріальних цінностей. Документально оформлено списання товарно-матеріальних цінностей на протязі звітного періоду. Готувались та надавались аналітичні довідки до відділу персоналу міської ради та міського центру зайнятості. Здійснювалась підготовка і видача довідок про середню заробітну плату працівникам департаменту. Готувались накази з особового складу та з загальної діяльності установи. Забезпечено ведення Єдиної державної комп’ютерної програми «Кадри».
Здійснено заходи щодо формування інформації через електронну систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейство – Клієнт» (СДО). На протязі звітного періоду щодня засобами електронного зв’язку через систему СДО формувались та направлялись довідки про зміни до помісячного річного розпису асигнувань загального та спеціального фонду бюджету (за наявності) та розпорядження про виділення коштів загального (спеціального) фонду місцевих бюджетів.
Директор департаменту фінансів міської ради Лариса ШЕВЧЕНКО