Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

опубліковано: 07 жовтня 2016 оновлено: 04 січня 2021

Підстава для отримання адміністративної послуги

 

 

Заява заявника або уповноваженої особи до суб’єкта державної реєстрації прав, державного реєстратора прав на нерухоме майно, визначених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», фронт-офісу

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно подаються:
-заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- документ, що підтверджує сплату адміністративного збору крім випадків, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Під час формування та реєстрації заяви адміністратор встановлює особу заявника.

Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.

- У разі подання заяви уповноваженою на те особою адміністратор перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.
Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів);

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

 

Документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі.
Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі через веб-портал Мін’юсту надається користувачам, яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

 

Адміністративна послуга надається платно
Плата за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно справляється у такому розмірі:
0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (отримання інформації в паперовій формі).
-0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (отримання інформації в електронній формі).

Строк надання адміністративної послуги

 

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі здійснюються у строк, що не перевищує 1-го робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в цьому реєстрі

Перелік підстав для відмови

 

Інформація з Державного реєстру прав не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати за надання інформації або внесення її не в повному обсязі

Результат надання адміністративної послуги

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Способи отримання відповіді (результату)

 

 

Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно надається за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формі, що має однакову юридичну силу та містить обов’язкове посилання на Державний реєстр речових прав на нерухоме майно