Звіт про роботу відділу за І квартал 2019 року

опубліковано: 08 квітня 2019 оновлено: 15 січня 2020

ЗВІТ

Про роботу відділу державної реєстрації

Кам’янської міської ради

за І квартал 2019 року

  1. 1.                Аналітична робота

Протягом І кварталу 2019 року відділом державної реєстрації здійснено 1452 реєстраційні дії серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)    Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 512 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-    державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 42;

-    державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 181;

-    внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 7;

-    внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном) – 4;

-    внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 3;

-    внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом  – 4;

-    державна реєстрація припинення юридичної особи – 12;

-    включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 1;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 24;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 17;

-    проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 217.

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 940 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-    державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 210;

-    державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 214;

-    внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 1;

-    внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця -  банкрутом – 1;

-    державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 231;

-    включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 9;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 9;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 6;

-  проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 259.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 142,5 тис. грн.

-           Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 780 шт.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 3 500  грн.

-              Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 33 реєстраційні справи та 66 реєстраційних дій суб’єктів господарювання.

-              Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 23 реєстраційні справи та 235 реєстраційних дій (проведені за принципом екстериторіальності).

-              Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 2 суб’єктів господарювання.

-              Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів, 3 запити про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.

-              Взято участь у 3-х судових засіданнях з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційних справ юридичних осіб.

-              Опрацьовано ухвали: - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій.

-              На запити правоохоронних органів підготовлено 2 відповіді та роз’яснення.

-              Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 83, фізичних осіб – 225, переданих на зберігання до архіву відділу.

-         Відпрацьовано та надано 4 відповідей на звернення громадян.

 

2.Методичнаробота

Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;

-      громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

-    неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК, релігійним організаціям) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;

-    фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;

-    суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.

3.     Організаційна робота

- Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку, прийнято, розглянуто та опрацьовано  вхідної кореспонденції  -  344, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень -148.

- Виконано низьку заходів, пов’язаних з отримання кваліфікованого сертифікату електронного підпису та укладання відповідного договору про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг державним реєстраторам  відділу для роботи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

- Взято участь у розробці 18 проектів рішень міської ради