Звіт про роботу відділу за ІІ квартал 2020 року
ЗВІТ
Про роботу відділу державної реєстрації юридичних осіб
та фізичних осіб – підприємців Кам’янської міської ради
за ІІ квартал 2020 року
- 1. Аналітична робота
Протягом ІІ кварталу 2020 року відділом здійснено 998 реєстраційні дії серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 295 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 19;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 124;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 5;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника (призначення розпорядника майном) – 4;
- внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 1;
- внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом – 2;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 5;
- включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 1;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 4;
- постановка реєстраційної справи на облік – 1;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 129.
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 703 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 106;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 67;
- внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 1;
- внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця - банкрутом – 1;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 247;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 20;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 3;
- постановка реєстраційної справи на облік – 1;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 257.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 85,8 тис. грн.
- Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 1096 шт.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 1,3 тис. грн.
- Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 7 реєстраційних справ та 69 реєстраційних дій суб’єктів господарювання.
- Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 2 реєстраційні справи та 143 реєстраційні дії (проведені за принципом екстериторіальності).
- Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 6 суб’єктів господарювання.
- Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів, 2 запити про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.
- Взято участь у 4-х судових засіданнях в т. ч. з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційних справ юридичних осіб.
- Опрацьована 1 ухвала - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій.
- На запити правоохоронних органів підготовлено 2 відповіді та роз’яснення.
- Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 24, фізичних осіб – 110, переданих на зберігання до архіву відділу.
- Відпрацьовано та надано 2 відповіді на звернення громадян.
2.Методичнаробота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання та своєчасного оновлення інформації про кінцевих бенефіціарних власників в Україні;
- представникам юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, стосовно правильності заповнення нових бланків заяв, які подаються для державної реєстрації;
- представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів.
3. Організаційна робота
- Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку, прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції - 235, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень -108.
- Взято участь в роботі трьох онлайн – семінарів організованих Управлінням державної реєстрації Південно-Східного межрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро).
- Підготовлено на затвердження нові посадові інструкції всіх посадових осіб відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
- Взято участь у розробці 9 проектів рішень міської ради.
- Підготовлено низьку документів для подовження договору оренди приміщення, в якому перебуває відділ.