Звіт про роботу адміністративно-господарчого відділу міської ради за ІІІ квартал 2019 року

опубліковано: 08 жовтня 2019 оновлено: 08 жовтня 2019

У ІІІ кварталі 2019 року адміністративно-господарчий відділ міської ради здійснював свою роботу відповідно до положення про відділ.

1. Аналітична робота

Адміністративно-господарчим відділом міської ради у ІІІ кварталі 2019 року підготовлено:

ـ      наказів про відрядження працівників та стягнення

35

ـ      наказів з адміністративно – господарських питань

45

ـ      службові посвідчення

17

ـ      розпоряджень міського голови

10

ـ      вихідної кореспонденції

2

2. Методична робота

- відсутня

3. Організаційна робота

Працівниками відділу щомісяця вносяться дані про споживання енергетичних ресурсів в Інформаційну систему енергомоніторингу.

Забезпечено видачу електронних карток-перепусток працівникам міської ради, керівникам комунальних підприємств та закладів міста, депутатам міської ради, позаштатним радникам міського голови за необхідністю.

Також:

-        підготовлено матеріали та укладено договори, додаткові угоди з підприємствами та організаціями щодо забезпечення життєдіяльності будівель міської ради;

-        проведено інструктаж з протипожежної безпеки та правил охорони праці з працівниками відділу;

-        здійснюється постійний контроль за порядком на території гаражів міської ради;

-        утримуються у належному стані будівлі міської ради та прилеглої до них території;

-        організовано підготовку приміщень міської ради для проведення протокольних заходів;

-        підготовка будівлі міської ради та прилеглої території до державних свят;

-        підготовлено матеріали до укладання договорів на ремонт службових автомобілів міської ради;

-        придбано канцелярські прилади, марки, конверти та папір на суму 21 тис. грн.;

-        придбано запасні частини для службового автотранспорту на суму 17 тис. грн.;

-        проведено щомісяця ревізії внутрішнього та міського телефонного зв’язку;                        

-        постійно контролюється у будівлях міської ради споживання електроенергії;

-        підготовка щомісяця документів до списання інвентарю та канцтоварів;

-        проведення поточних ремонтів обладнання, сантехніки, меблів тощо;

-        постійно проводиться перевірка роботи відповідальних чергових міської ради.