Звіт про роботу департаменту у IV кварталі 2017 року
1. Аналітична робота
Протягом звітного періоду департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно підготовлено:
рішень міської ради – 29;
рішень виконавчого комітету міської ради – 7 з них:
про виділення житлової площі – 1;
про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради – 1;
про затвердження списку сімей, які потребують відселення – 1;
про надання службового житлового приміщення – 1
про виключення з числа службових житлових приміщень -1;
оформлення за територіальною громадою міста права власності на об’єкти нерухомого майна – 1;
про затвердження акта приймання-передачі світлофорного об’єкта –1.
Розпоряджень міського голови – 8.
Наказів департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 245 з них:
відділ оренди нерухомого майна – 120;
відділ обліку та приватизації житлової площі – 2;
відділ обліку та управління комунальною власністю – 64;
загальний відділ –59.
За ІV квартал 2017 року відділом обліку та управління комунальною власністю проведено: 10 перевірок з питання збереження та ефективності використання комунального майна, яке передано в оперативне управління та господарське відання комунальним підприємствам, установам та закладами; 5 перевірок виконання покупцями умов договорів купівлі-продажу приватизованих об’єктів.
У комунальну власність міста з іншої власності прийнято наступне майно:
- світлофорний об’єкт, встановлений товариством з обмеженою відповідальністю «Істрейт» на перехресті вул.Криворізька та вул.Івана Франка.
З метою раціонального та ефективного використання комунального майна підготовлено накази про передачу наступного майна: з балансу департаменту з гуманітарних питань міської ради гардини, карнизи на баланс комунального закладу «Будинок дитячої творчості» Кам’янської міської ради, з балансів закладів освіти контейнери для сміття на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802», з балансу комунального закладу «Міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Кам’янської міської ради лук тренувальний, каска для водного туризму, весла для катамарана на баланс комунального закладу «Центр позашкільної роботи та дитячої творчості» Кам’янської міської ради, з балансу комунального закладу «Міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Кам’янської міської ради дитячий куток на баланс комунального закладу «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Кам’янської міської ради, з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради дворове обладнання на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Зеленбуд», з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради новорічне обладнання на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Центральний парк культури та відпочинку», з балансу комунального закладу «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія №39» меблі учнівські на баланс комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат зі спеціальним відділенням для дітей, які потребують корекції розвитку – центр розвитку дитини «Гармонія» Кам’янської міської ради, з балансу комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» автомобіль легковий на баланс комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3», з балансу комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №25» Кам’янської міської ради стіл більярдний на баланс комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Кам’янської міської ради, з балансу комунального підприємства Кам’янської міської ради «Міська інформаційна служба» рецепцію на баланс Кам’янської міської ради, з балансу Кам’янської міської ради крісла театральні на баланс комунального закладу «Будинок творчості дітей та юнацтва» Кам’янської міської ради, з балансу департаменту економічного розвитку міської ради столи на баланс управління соціальної політики міської ради, з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради годинковий таймер, дріт АПВ на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду», з балансу департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради віконні блоки на баланс комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – загальноосвітня школа І ступеня №25 «Волошка» Кам’янської міської ради, з балансу департаменту економічного розвитку міської ради принтер Samsung ML на баланс департаменту фінансів міської ради, з балансу комунального закладу «Спортивний комбінат «Прометей» Кам’янської міської ради будівельні піддони на баланс комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Кам’янської міської ради, з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради конструктивні елементи котла водогрійного, горілки на баланс комунального підприємства «Дніпродзержинське житлове об’єднання», з балансу комунального підприємства Кам’янської міської ради «Трамвай» електронне табло, електронно-цифровий показник часу руху, програмно-технічний комплекси «Розумна зупинка» на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Інформаційні системи», з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради зупинки на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Інформаційні системи», з балансу комунального підприємства Кам’янської міської ради «Трамвай» інформаційні табло на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Інформаційні системи», з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради руберойд на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду», з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради лавки зі спинкою на баланс комунального закладу соціального захисту «Центр комплексного обслуговування бездомних осіб» Кам’янської міської ради.
Опрацьовані статутні документи: комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1», комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2», комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3», комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кіноконцертний зал «МИР», комунального виробничого підприємства Кам’янської міської ради «Міськводоканал», комунального підприємства Кам’янської міської ради «Інформаційні системи».
Протягом кварталу надійшли заяви на списання 53 986 одиниць інших необоротних матеріальних активів, документи на списання опрацьовані та наказами департаменту надано дозвіл на списання майна: комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 – спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Евріка» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 «Планета дитинства» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №25» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №24» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №31 з класами вечірньої форми навчання» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №10» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №4 «Водограй» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №7» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2 «Веснянка» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат зі спеціальним відділенням для дітей, які потребують корекції розвитку – центр розвитку дитини «Гармонія» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №35» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №3» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія №39» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Технічний ліцей» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 16 «Зірочка» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №20 «Світанок» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Централізована бібліотечна система м.Кам’янського» Кам’янської міської ради.
На підставі опрацьованих документів, міською радою прийнято рішення «Про надання дозволу на списання комунального майна», яким надано дозвіл на списання 379 одиниць основних засобів, які обліковуються на балансах: департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, комунального підприємства Кам’янської міської ради «Тепломережі», комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат зі спеціальним відділенням для дітей, які потребують корекції розвитку – центр розвитку дитини «Гармонія» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Будинок дитячої творчості» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №35» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №25» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №24» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №2» Кам’янської міської ради, комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 «Планета дитинства» Кам’янської міської ради, комунального виробничого підприємства Кам’янської міської ради «Міськводоканал», комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1».
Також підготовлені наступні проекти рішень міської ради, які були прийняті на пленарному засіданні міської ради 17.11.2017 та 22.12.2017:
- про надання дозволу на списання комунального майна – 2 рішення;
- про надання згоди на прийняття у комунальну власність м.Кам’янського світлофорного об’єкта від товариства з обмеженою відповідальністю «Істрейт»;
- про передачу в безоплатне користування (позичку) Собору вселенських учителів і святителів: Василя Великого, Григорія Богослова та Іоана Золотоустого парафії Дніпропетровської єпархії Української Православної Церкви Київського Патріархату в м.Дніпродзержинську нежитлового приміщення за адресою:просп.Конституції, 37;
- про внесення змін до рішення міської ради від 24.04.2015 №1293-62/VI «Про надання комунальному підприємству «Дніпродзержинське житлове об’єднання»;
- про надання дозволу КП КМР «КАТП 042802» на відчуження комунального майна;
- про визнання таким, що втратило чинність, рішення міської ради від 16.12.2016 №587-12/VII «Про реформування комунального друкованого засобу масової інформації газети «Відомості Кам’янської міської ради» та комунального підприємства «Редакція газети «Відомості Кам’янської міської ради»;
- про реорганізацію комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» шляхом перетворення ;
- про реорганізацію комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» шляхом перетворення
- про реорганізацію комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» шляхом перетворення;
- про надання КП КМР «КАТП 042802» згоди на передачу в безоплатне користування (позичку) КП КМР «Тепломережі» міні-навантажувача Bobcat S770;
- про внесення змін до рішення міської ради від 29.07.2016 №261-09/VII «Про припинення процедури ліквідації комунального підприємства «Транспорт»;
- про внесення змін до рішення міської ради від 29.07.2016 №260-09/VII «Про припинення процедури ліквідації комунального підприємства «Дніпроміськпроект»;
- про надання згоди на прийняття у комунальну власність міста теплообчислювача «Січ-М», лічильника води MTW-UA 32/260 та лічильника гарячої води JS 130-6NK;
- про надання згоди на прийняття майна у комунальну власність м.Кам’янського зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області;
- про надання департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради згоди на передачу в безоплатне користування (позичку) комунальному підприємству Кам’янської міської ради «Комунальник» поливної машини RETECH RTW10000;
- про надання дозволу КВП КМР «Міськводоканал» на відчуження комунального майна;
- про внесення змін до відомостей комунального підприємства Кам’янської міської ради «Інформаційні системи»;
- про внесення змін до відомостей комунального виробничого підприємства Кам’янської міської ради «Міськводоканал»;
- про реорганізацію комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кіноконцертний зал «МИР» шляхом перетворення;
- про припинення юридичної особи – комунального підприємства «Редакція газети «Відомості Кам’янської міської ради» шляхом ліквідації;
- про визнання таким, що втратило чинність, рішення міської ради від 23.06.2017 №730-17/VII «Про приватизацію об’єкта комунальної власності шляхом викупу»;
- про затвердження Порядку виявлення, взяття на облік та прийняття безхазяйного майна та відумерлої спадщини у комунальну власність м.Кам’янського.
Станом на 01.01.2018 в місті укладено 432 договори оренди на об’єкти комунальної власності територіальної громади міста, з них 407 – на нерухоме майно, 25 – на окремо індивідуально визначене майно.
Протягом ІV кварталу було узгоджено 15 разових договорів оренди, укладено 21 договір оренди, з них за результатами вивчення попиту – 16, пролонговано – 32 договори.
Від оренди нерухомого майна до міського бюджету надійшло
586,4 тис.грн. при плані 951,0 тис.грн. Невиконання планових призначень сталося з причини довгострокової заборгованості ТОВ «ЗТФ «МіКомп» на суму 3597,9 тис грн. (повністю охоплена позовною та претензійною роботою, документи на стягнення перебувають в управлінні юстиції)
Постійно проводиться робота щодо проведення своєчасних, в повному обсязі розрахунків з бюджетом міста з боку орендарів та балансоутримувачів, готуються претензії, позови до Господарського суду Дніпропетровської області.
З метою залучення зацікавлених осіб до укладання договорів оренди та збільшення доходів міського бюджету щомісяця збирається, узагальнюється та розміщується на офіційному web-сайті міської ради інформація про наявність вільних приміщень, які пропонуються для передачі в орендне користування.
Проводяться консультації з потенційними орендарями, роз’яснюється порядок укладання договорів оренди.
Ведеться аналіз договорів за допомогою електронної бази, готуються листи-попередження про своєчасну пролонгацію договорів оренди, про надання договорів страхування, термін дії яких закінчився.
Проведено 67 перевірок виконання умов договорів оренди, складено акти перевірок. Виявлено 9 порушень, направлено 37 претензій орендарям-боржникам. За результатами претензійної роботи 10 порушень скасовано, 3 – на контролі.
На виконання рішення міської ради від 21.07.2017 №781-18/VIІ «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31.08.2011 №182-11/VI зі змінами», відділом оренди нерухомого майна ведеться робота щодо внесення змін до діючих договорів в частині перерахунку орендної плати.
Відділом обліку та приватизації житлової площі за звітній період підготовлено:
- розпоряджень директора департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 118, з них:
- про передачу квартир у власність громадян – 90;
про внесення змін до розпоряджень органу приватизації та видачу дубліката свідоцтва – 28.
Видано:
- 85 свідоцтв про право власності на житло;
- 25 дублікатів свідоцтв про право власності на житло та свідоцтв
з внесеними змінами.
Розглянуто:
- 54 заяви та звернення громадян;
- 42 звернення підприємств, організацій, установ з житлових питань;
- 4 запита нотаріальних контор щодо визначення виду права спільної власності.
Крім того, на квартирному обліку в департаменті комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно перебуває 24 сім’ї, що підлягають переселенню з зони забрудненої внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС згідно з направленням Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Протягом IV кварталу 2017 року відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до рішень міської ради підготовлено та зареєстровано 115 документів на землекористування, а саме:
81 договір оренди та додаткові угоди до договорів оренди земельних ділянок;
34 угоди про розірвання договорів оренди земельних ділянок.
На виконання рішень міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ» та від 29.09.2017 №816-19/VII «Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста» департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради постійно проводиться робота щодо укладання договорів оренди земельних ділянок та перегляду орендної плати в чинних договорах у зв’язку з набранням чинності з 01.01.2014 нової нормативної грошової оцінки земель м.Кам’янське. На теперішній час відділом договорів оренди земельних ділянок на виконання зазначених рішень підготовлено та оформлено 1498 документів на землекористування.
На виконання рішення міської ради від 29.09.2017 №816-19/VII по збільшенню розміру річної суми орендної плати у відсотках до нормативної грошової оцінки за земельні ділянки відділом договорів оренди земельних ділянок оформлено та направлено орендарям на підпис протягом кварталу 150 документів на землекористування.
Протягом кварталу надавались консультації орендарям стосовно діючих договорів оренди землі в частині контролю строків їх закінчення та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства із землекористування, здійснювалася належна підготовка до архівного зберігання договорів оренди землі, що втратили чинність за угодами про їх розірвання.
Відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до покладених завдань протягом IV кварталу 2017 року:
здійснювався аналіз стану договорів оренди земельних ділянок комунальної власності та щомісячно направлялась у встановленому порядку інформація до департаменту фінансів міської ради та Кам’янської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС
у Дніпропетровській області;
здійснювався аналіз стану укладення договорів оренди земельних ділянок комунальної власності фізичними та юридичними особами, які відповідно до рішень міської ради набули право користування земельними ділянками, інформація була направлена до юридичного відділу та відділу земельних відносин та самоврядного контролю департаменту для вжиття відповідних заходів у межах повноважень структурних підрозділів департаменту;
відповідно до прийнятих рішень міської ради здійснювався електронний облік фізичних та юридичних осіб, які набули (втратили) право користування земельними ділянками комунальної власності на правах оренди, та громадян, мешканців міста, які виявили бажання приватизувати земельні ділянки для здійснення певного виду господарської діяльності; які отримали дозволи на розробку технічної документації (проектів землеустрою);
здійснювався контроль стану виконання рішень міської ради, відповідно до яких землекористувачам надано право користування земельними ділянками комунальної власності на умовах оренди або продовжуються строки дії існуючих договорів оренди землі;
спільно з Кам’янською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області здійснювалось звіряння діючих договорів оренди земельних ділянок, що обліковуються у департаменті.
Протягом IV кварталу 2017 року працівниками відділу договорів оренди земельних ділянок департаменту постійно проводилась роз’яснювальна та консультативна робота з громадянами та представниками підприємств, організацій, установ міста з питань підготовки та оформлення документів на землекористування, надавались роз’яснення землекористувачам стосовно порядку державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок.
Протягом ІV кварталу 2017 року юридичним відділом департаменту:
взято участь у 125 судових засіданнях при загальній кількості судових справ – 121, з яких: а) 111 справи, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Позивача, б) 22 справи, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Відповідача та третьої особи;
загальна кількість винесених судових рішень – 15;
в тому числі на користь міської ради 11, департаменту - 4. З них: 6 рішень суду про стягнення із землекористувачів збитків, завданих міській раді на суму 933 320,22 грн.; 5 рішень суду про внесення змін до договорів оренди земельної ділянки; 1 - рішення суду про стягнення заборгованості з орендної плати за користування комунальним майном на суму 3801,02 грн.; 1 – сплачено борг в добровільному порядку в розмірі 6 673, 15 грн.; 1 - порушення справи про банкрутство;
винесено рішень на користь іншої сторони – 0;
подано до суду всього 68 позовних заяв. З них: 68 про внесення змін до договору оренди земельних ділянок.
розглянуто та опрацьовано 48 документів з правових питань (з них 45 звернень громадян, підприємств, організацій, установ міста та службова переписка; 3 контрольних справи про хід виконання рішень міської ради);
розглянуто та опрацьовано 185 судових документів;
перевірено на відповідність діючому законодавству 173 документів на землекористування (договорів оренди земельних ділянок, угод про внесення змін до договорів, угод про розірвання договорів тощо);
підготовлено 2 проекти рішення міської ради.
Проводиться робота з відповідними підрозділами виконавчої служби стосовно примусового виконання наказів господарського суду Дніпропетровської області та виконавчих листів місцевих судів.
Протягом ІV кварталу 2017 року відділом земельних відносин
та самоврядного контролю департаменту розглянуто й опрацьовано:
289 звернень та клопотань землекористувачів (станом
на 18.12.2017) з питань оформлення документів на землекористування, передачі у приватну власність земельних ділянок, укладання (переукладання) договорів оренди земельних ділянок, продовження їх строків дії, внесення змін
до договорів оренди землі;
65 звернень громадян (станом на 18.12.2017),
які виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції та членів їх сімей, з питань отримання земельних ділянок у приватну власність;
15 інформаційних та депутатських звернень щодо законності використання земельних ділянок комунальної власності міста;
12 запитів Служби безпеки України, місцевої прокуратури
та Кам'янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області;
підготовлено 6 проектів рішень міської ради з питань регулювання земельних відносин, за зазначеними проектами винесено на розгляд
та затверджено 6 рішень міської ради;
підготовлено й затверджено 2 рішення виконавчого комітету міської ради з питання внесення змін до складу комісії з питань визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам;
Протягом звітного періоду посадовими особами відділу:
проведено обстежень стану та дотримання умов використання земельних ділянок – 89, у тому числі:
за заявами землекористувачів про внесення змін
до документів із землекористування, а також у зв’язку зі скаргами громадян стосовно меж земельних ділянок - 47;
виявлено 14 факти порушення вимог земельного законодавства (у т.ч. повторно). По виявленим порушенням підготовлено та направлено листи-попередження про усунення порушень земельного законодавства;
підготовлено картографічні матеріали території міста з нанесенням наявної інформації щодо землекористування по бульвару Будівельників.
Відповідно до рішення міської ради від 27.02.2015 №1254-60/VІ:
до департаменту житлово-комунального господарства
та будівництва міської ради направлено копії актів обстеження стану
та дотримання умов використання 4 земельних ділянок для проведення комплексу заходів щодо їх звільнення та повернення до земель міської ради.
Прийнято участь у роботі комісій (робочих груп):
з питань впорядкування організації роботи торговельної мережі, сфери послуг та об’єктів ринкового господарства міста;
з питань законності розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста.
Також, відповідно до покладених на відділ завдань:
підготовлено 4 матеріалів для розрахунку збитків, заподіяних міській раді, внаслідок використання земельних ділянок без оформлення належним чином документів на землекористування;
здійснено виготовлення та оформлення витягів з рішень міської ради
з питань надання у користування, відведення, вилучення, продовження (поновлення) права користування земельними ділянками комунальної власності.
направлено запити до архівного управління міської ради, відділу Держгеокадастру у м.Дніпродзержинську Дніпропетровської області, виконавчих органів міської ради, службові записки тощо.
проведено претензійну роботу із землекористувачами по приведенню документів із землекористування у відповідність до рішення міської ради
від 12.07.2013 №842-38/VI (НГО).
проведено роботу з землекористувачами щодо належного оформлення документів на землекористування після отримання витягу з рішення, а також
з учасниками антитерористичної операції та членами їх сімей.
проведено консультативну роботу та надано методичну допомогу громадянам міста з питань оформлення документів на землекористування
у Центрі надання адміністративних послуг та безпосередньо за місцем роботи.
здійснено опрацювання документації у програмі «Віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області»
за напрямом діяльності.
У ІV кварталі 2017 року загальним відділом було надано інформацію на:
– виконання листа виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради від 22.05.2007 №7и-16/410 з метою оновлення єдиної електронної бази даних посадових осіб виконавчих органів до відділу персоналу міської ради;
до 25 числа щомісячно надавалась інформація про посадових осіб: призначених, звільнених, яким присвоєно черговий ранг, яким надані відпустки;
звіт щодо кількісного складу посадових осіб департаменту до
25 грудня 2017 року.
Документообіг департаменту за звітний період:
- вхідної кореспонденції –1771;
- вихідної кореспонденції – 1545;
- реєстрація посвідчень про відрядження – 7.
Проводилось формування особових справ працівників та вносились записи до трудових книжок.
Протягом звітного періоду щомісячно складався та надавався табель обліку робочого часу працівників.
Протягом ІV кварталу 2017 року до відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради, надійшли 806 заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, з них:
- по 758 заявам прийнято рішення про державну реєстрацію;
- по 48 заявам відмовлено у проведені державної реєстрації.
При розгляді заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, у звітній період, порушення термінів розгляду заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень з вини державного реєстратора, не допущено.
Отримано 16 письмових звернень фізичних та юридичних осіб, органів державної влади про надання роз’яснень порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Отримано 51 письмове звернення від судових органів щодо надання інформації, судовому розгляді справ за участю департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради.
Всі отриманні звернення опрацьовані та надані відповідні письмові відповіді у строк передбачений діючим законодавством.
Забезпечено чергування та надання консультацій громадянам в Центрі надання адміністративних послуг, з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
2. Методична робота
Надано методичної допомоги :
- керівникам та головним бухгалтерам комунальних підприємств, організацій та установ щодо порядку списання майна, яке є власністю територіальної громади м.Кам'янського;
- працівникам комунальних підприємств, організацій та установ міста по роз’ясненню Методики та порядку надання дозволу бути орендодавцями комунального майна, яке знаходиться на їх балансі, порядку проведення конкурсів на право укладання договорів оренди;
- приватним підприємцям та громадянам міста щодо порядку укладання договорів оренди комунального майна;
- комунальним підприємствам по роз’ясненню порядку ліквідації, відчуження, приватизації;
- житлово-експлуатаційним підприємствам щодо обліку житлового фонду.
Проведено навчання:
по складанню та оформленню розпорядчих документів;
про попередження встановлені Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про засади запобігання і протидії корупції»;
працівників фонду по прийнятим нормативним документам.
Протягом IV кварталу 2017 року надавалась методична допомога юридичним, фізичним особам і громадянам.
3. Організаційна робота
Постійно ведеться робота з управліннями міської ради, керівниками та головними бухгалтерами підприємств, установ, закладів по обліку, збереженню та управлінню комунального майна міста.
Реєстр об’єктів комунальної власності міста корегується по мірі вибуття та придбання комунального майна.
Департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно постійно проводиться робота з керівниками комунальних підприємств, закладів та установ з питань погашення заборгованості по орендній платі та роз’ясненню порядку спрямування оплати за оренду майна до міського бюджету.
Працівники департаменту приймають участь у роботі міської комісії по обстеженню житлових будинків (приміщень) на предмет придатності для проживання. З зазначених питань готуються пропозиції на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Крім того, інформацію про роботу департаменту було розміщено на офіційному сайті Камʼянської міської ради.
З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції».
Проводилась робота з особами, зарахованими до кадрового резерву департаменту, пов’язана з ознайомленням нормативних документів, якими керується департамент у своїй роботі.
Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.
4. Новітності
У поточному періоді було здійснено:
вивчення змін та доповнень в законодавчій базі з приватизації, відчуженню, ліквідації;
вивчення нових нормативних актів з питань житлового законодавства;
вивчення нових нормативних документів, змін та доповнень до них по веденню бухгалтерського та податкового обліку;
вивчення інформаційно-аналітичних матеріалів, що надаються кадровою службою;
вивчення нових нормативних документів з питань передачі майна, обліку та управління комунальною власністю, бухгалтерського обліку;
вивчення нових нормативних документів щодо порядку списання майна;
вивчення законодавства із земельних питань та змін до відповідних нормативно-правових документів, запровадження заходів щодо реалізації конституційних прав громадян на землю відповідно до чинного законодавства із землекористування у межах повноважень департаменту;
вивчення судової практики розгляду земельних спорів
та законодавства із земельних питань та запровадження заходів щодо реалізації конституційних прав громадян на землю відповідно до чинного законодавства із землекористування.
вивчення нормативних документів з удосконалення питань оренди комунальної власності міста;
вивчення нововведень у законодавстві та науково-інформаційних джерел з правових питань.
Заступник директора департаменту
комунальної власності,
земельних відносин та реєстрації
речових прав на нерухоме майно О.В.КОРІНЬ
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради
__________________В.В.МЕЛЕШКО