Звіт про роботу департаменту за 2017 рік

опубліковано: 09 січня 2018 оновлено: 09 січня 2018

1. Аналітична робота          

Протягом звітного періоду департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно підготовлено:

рішень міської ради – 80;

рішень виконавчого комітету міської ради – 46 з них:

про переведення жилого приміщення у нежиле – 13;

про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради – 4;

про затвердження актів приймання-передачі в комунальну
власність – 6;

про затвердження актів міської комісії по обстеженню житлових будинків та приміщень на предмет придатності для проживання – 2;

про затвердження списку сімей, які потребують відселення – 1;

про виключення з числа службових житлових приміщень – 4;

про виділення житлової площі – 2;

про надання службового житлового приміщення – 1;

про внесення змін до рішення виконавчого комітету – 2;

про видачу дубліката свідоцтва про право власності – 2;

оформлення за територіальною громадою міста права власності
на об’єкти нерухомого майна – 2.

Розпоряджень міського голови – 28. 

Наказів департаменту комунальної власності, земельних відносин
та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 932 з них:

відділ оренди нерухомого майна – 437;

відділ обліку та управління комунальною власністю – 185;

загальний відділ – 310.

На підставі звернень та пропозицій юридичних та фізичних осіб
у комунальну власність міста з іншої власності прийнято наступне майно:

- спецтехніка зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області;

- об’єкт завершеного будівництва «Реконструкція системи водопостачання селища Романкове та 55-го блочка м.Дніпродзержинська (перша черга)» зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області;

Палац культури ім.Горького з майном, яке його обслуговує, розташований за адресою: вул.Миколи Лисенка, 24 з державної власності;

лічильники рідини Sensus PolluTherm DN25, SENSUS M-T Qn 6,0
та лічильник тепла Sensus PolluTherm, встановлених мешканцями житлового будинку за адресою: вул.Йосипа Манаєнкова, 2;

 - об’єкт закінчений будівництвом «Комунальний дитячий дошкільний заклад №1 (вул.Харківська, 33) – реконструкція будівлі» та об’єкт закінчений будівництвом «Центр позашкільної роботи та дитячої творчості ім.О.Кошевого, площа Дзержинського,1А – реконструкція системи опалення» зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області.

 теплообчислювач «Січ-М» та лічильники рідини ультразвукові «Січ-А», встановлені мешканцями житлового будинку за адресою: просп.Перемоги,39;

світлофорний об’єкт на перехресті вул.Криворізька та вул.Івана Франка, встановлений товариством з обмеженою відповідальністю «Істрейт»;

шляхом пожертви від ПАТ «ЄВРАЗ Дніпродзержинський коксохімічний завод» об’єкти соціальної сфери: будинок спортивного корпусу
з залою за адресою: вул. Колеусівська, 3; будинок клуба за адресою:
вул. Колеусівська, 7; гуртожиток для холостяків за адресою:
вул. Колеусівська, 9.

З метою раціонального та ефективного використання комунального майна, яке передане в оперативне управління та господарське відання комунальним підприємствам, установам та закладам, підготовлені накази про передачу 3 397 одиниць комунального майна.

Опрацьовані статутні документи: комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802»; комунального підприємства Кам’янської міської ради «Зеленбуд»; комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій», комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802», комунального підприємства Кам’янської міської ради «Тепломережі»; комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1», комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2», комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3», комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кіноконцертний зал «МИР», комунального виробничого підприємства Кам’янської міської ради «Міськводоканал», комунального підприємства Кам’янської міської ради «Інформаційні системи», до яких внесені зміни та доповнення.

Збільшено розмір статутних капіталів комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802», комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Зеленбуд», комунального підприємства Кам’янської міської ради "Інформаційні системи", комунального виробничого підприємства Кам’янської міської ради «Міськводоканал»
у зв’язку з чим, внесені зміни до відомостей цих підприємств.

Протягом року прийняті рішення щодо реорганізації комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1», комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2», комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» шляхом перетворення
в комунальні некомерційні підприємства. Прийняте рішення реорганізувати комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кіноконцертний зал «МИР» шляхом перетворення в комунальний заклад Кам’янської міської ради «Кіноконцертний зал «МИР». Розпочата робота по припиненню юридичної особи – комунальне підприємство «Редакція газети «Відомості Кам’янської міської ради» шляхом ліквідації.

Протягом року від комунальних підприємств, установ та закладів надійшли пакети документів на списання 132 263 одиниць інших необоротних матеріальних активів, документи на списання опрацьовані та наказами департаменту надано дозвіл на їх списання.

На підставі опрацьованих документів, міською радою прийняті рішення «Про надання дозволу на списання комунального майна», якими надано дозвіл на списання 1 335 одиниць основних засобів, які обліковувались на балансах комунальних підприємств, установ та закладів.

З питань прийняття майна з іншої власності у комунальну власність міста, відчуження, списання, передачі в безоплатне користування (позичку) комунального майна, внесення змін до відомостей та реорганізацію комунальних підприємств, установ та закладів, підготовлені 50 проектів рішень міської ради, які були прийняті на пленарних засіданнях міської ради протягом року.

За 2017 рік відділом обліку та управління комунальною власністю проведено: 31 перевірка з питання збереження та ефективності використання комунального майна, яке передано в оперативне управління та господарське відання комунальним підприємствам, установам та закладам.

Прийнята участь в 85 виїзних нарадах та перевірках з питань передачі, списання, технічного стану майна.

Протягом року надавалась методична допомога робітникам комунальних підприємств, установ та закладів, фізичним та юридичним особам з питань: прийняття-передачі комунального майна, його збереження та ефективного використання, внесення змін та доповнень до статутів, відчуження об’єктів комунальної власності, видачі дублікатів свідоцтв про право власності
на об’єкти нерухомого майна, передачі комунального майна в безоплатне користування (позичку),  передачі майна у комунальну власність міста.

Станом на 01.01.2018 в місті укладено 432 договори оренди на об’єкти комунальної власності територіальної громади міста, з них 407 – на нерухоме майно, 25 – на окремо індивідуально визначене майно.

Протягом 2017 року було узгоджено 47 разових договорів оренди, укладено 92 договори оренди, з них за результатами вивчення попиту – 53, пролонговано – 174.

Від оренди нерухомого майна до міського бюджету надійшло
2611,9 тис.грн. Невиконання планових призначень сталося з причини заборгованості ТОВ «ЗТФ «МіКомп» на суму 3597,9 тис грн. (повністю охоплена позовною та претензійною роботою, документи на стягнення перебувають в управлінні юстиції)

Протягом року постійно велася робота щодо проведення своєчасних,
в повному обсязі розрахунків з бюджетом міста з боку орендарів
та балансоутримувачів, готувалися претензії боржникам.

З метою залучення зацікавлених осіб до укладання договорів оренди
та збільшення доходів міського бюджету щомісяця збиралася, узагальнювалася та розміщувалася на офіційному web-сайті міської ради інформація
про наявність вільних приміщень, які пропонуються для передачі в орендне користування.

Постійно надавались консультації потенційним орендарям, роз’яснювався порядок укладання договорів оренди.

Вівся аналіз договорів за допомогою електронної бази, готувалися листи-попередження про своєчасну пролонгацію договорів оренди, про надання договорів страхування, термін дії яких закінчився.

За звітний період працівниками відділу оренди нерухомого майна проведено 236 перевірок виконання умов договорів оренди, складено акти перевірок. Виявлено 24 порушень, направлено 175 претензій орендарям-боржникам. За результатами претензійної роботи 18 порушень скасовано, 6 –
на контролі.

На виконання рішення міської ради від 21.07.2017 №781-18/VIІ
по внесенню змін до діючих договорів в частині перерахунку орендної плати внесено зміни до 176 договорів оренди та узгоджено розрахунки по 28 договорах оренди, укладених комунальними підприємствами організаціями, установами. Відділом обліку та приватизації житлової площі за звітній період підготовлено:

-           розпоряджень директора департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 465, з них:

-           про передачу квартир у власність громадян – 328;

про внесення змін до розпоряджень органу приватизації та видачу дубліката свідоцтва – 137.

Видано:

-           385 свідоцтва про право власності на житло;

-           139 дублікатів свідоцтв про право власності на житло та свідоцтв
з внесеними змінами.

Розглянуто:

-           214 заяв та звернень громадян;

-           76 звернень підприємств, організацій, установ з житлових питань;

-           19 запитів нотаріальних контор щодо визначення виду права спільної власності.

Крім того, на квартирному обліку в департаменті комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно перебуває 24 сім’ї, що підлягають переселенню з зони забрудненої внаслідок аварії
на Чорнобильській АЕС згідно з направленням Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Протягом 2017 року відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до рішень міської ради підготовлено та зареєстровано
519 документів на землекористування, а саме:

233 договори оренди та додаткові угоди до договорів оренди земельних ділянок, з яких понад 100 угод про зміну орендної плати;

286 угод про розірвання договорів оренди земельних ділянок.

На виконання рішень міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI
«Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ» та від 23.06.2017 №725-17/VII, від 29.09.2017 № 816-19/VII «Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста» департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради постійно проводиться робота щодо укладання договорів оренди земельних ділянок та перегляду орендної плати в чинних договорах у зв’язку
з набранням чинності з 01.01.2014 нової нормативної грошової оцінки земель м.Кам’янське. На теперішній час відділом договорів оренди земельних ділянок на виконання зазначеного рішення підготовлено та оформлено
1498 документів на землекористування.

На виконання рішення міської ради від 29.09.2017 №816-19/VII
по збільшенню розміру річної суми орендної плати у відсотках до нормативної грошової оцінки за земельні ділянки відділом договорів оренди земельних ділянок оформлено та направлено орендарям на підпис протягом IV кварталу 150 документів на землекористування. На підставі отриманих витягів
з технічної документації про нормативну грошову оцінку відділом підготовлено більше 50 розрахунків орендної плати для подання позовних заяв до судових органів з цього питання. Направлено понад 200 листів до орендарів земельних ділянок.

Протягом року надавались консультації орендарям стосовно діючих договорів оренди землі в частині контролю строків їх закінчення та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства із землекористування, здійснювалася належна підготовка до архівного зберігання договорів оренди землі, що втратили чинність за угодами про їх розірвання.

Відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до покладених завдань протягом 2017 року:

здійснювався аналіз стану договорів оренди земельних ділянок комунальної власності та щомісячно направлялась у встановленому порядку інформація до департаменту фінансів міської ради та Кам’янської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС
у Дніпропетровській області;

здійснювався аналіз стану укладення договорів оренди земельних ділянок комунальної власності фізичними та юридичними особами,
які відповідно до рішень міської ради набули право користування земельними ділянками, інформація була направлена до юридичного відділу та відділу земельних відносин та самоврядного контролю департаменту для вжиття відповідних заходів у межах повноважень структурних підрозділів департаменту;

відповідно до прийнятих рішень міської ради здійснювався електронний облік фізичних та юридичних осіб, які набули (втратили) право користування земельними ділянками комунальної власності на правах оренди, та громадян, мешканців міста, які виявили бажання приватизувати земельні ділянки для здійснення певного виду господарської діяльності; які отримали дозволи на розробку технічної документації (проектів землеустрою);

здійснювався контроль стану виконання рішень міської ради, відповідно до яких землекористувачам надано право користування земельними ділянками комунальної власності на умовах оренди або продовжуються строки дії існуючих договорів оренди землі;

спільно з Кам’янською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області здійснювалось звіряння діючих договорів оренди земельних ділянок,
що обліковуються у департаменті.

Протягом 2017 року працівниками відділу договорів оренди земельних ділянок департаменту постійно проводилась роз’яснювальна
та консультативна робота з громадянами та представниками підприємств, організацій, установ міста з питань підготовки та оформлення документів
на землекористування, надавались роз’яснення землекористувачам стосовно порядку державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок.

Протягом  2017 року  юридичним відділом департаменту:

взято участь у 322 судових засіданнях при загальній кількості судових справ – 121, з яких: а) 43 справи, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Позивача, б) 78 справи,
в яких представники відділу представляли інтереси міської ради
та департаменту як Відповідача та третьої особи;

загальна кількість винесених судових рішень – 63;

 в тому числі на користь міської ради 43, департаменту - 20. З них: рішення суду про стягнення із землекористувачів збитків, завданих міській раді на суму 7 199 345,22 грн.;

винесено рішень на користь іншої сторони – 6;

подано до суду всього 108 позовні заяви.

розглянуто та опрацьовано 270 документів з правових питань (з них
243 звернення громадян, підприємств, організацій, установ міста та службова переписка; 27 контрольних справи про хід виконання рішень міської ради);

розглянуто та опрацьовано 659 судових документів;

перевірено на відповідність діючому законодавству 509 документів
на землекористування (договорів оренди земельних ділянок, угод про внесення змін до договорів, угод про розірвання договорів тощо);

підготовлено 9 проектів  рішень міської ради.

 Проводиться робота з відповідними підрозділами виконавчої служби стосовно примусового виконання наказів господарського суду Дніпропетровської області та виконавчих листів місцевих судів.

Протягом 2017 року відділом земельних відносин та самоврядного контролю департаменту розглянуто й опрацьовано:

1301 звернення та клопотання землекористувачів (станом
на 18.12.2017) з питань оформлення документів на землекористування, передачі у приватну власність земельних ділянок, укладання (переукладання) договорів оренди земельних ділянок, продовження їх строків дії, внесення змін
до договорів оренди землі;

415 звернення громадян (станом на 18.12.2017),
які виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції та членів їх сімей, з питань отримання земельних ділянок у приватну власність;

33 інформаційних та депутатських звернень щодо законності використання земельних ділянок комунальної власності міста;

26 запитів Служби безпеки України, місцевої прокуратури
та Кам'янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області;

підготовлено 26 проектів рішень міської ради з питань регулювання земельних відносин, за зазначеними проектами винесено на розгляд
та затверджено 26 рішень міської ради;

підготовлено й затверджено 5 рішень виконавчого комітету міської ради з питання внесення змін до складу комісії з питань визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам;

підготовлено й затверджено 1 розпорядження міського голови
з питання внесення змін до складу тимчасової комісії щодо забезпечення законності з питань надання земельних ділянок учасникам бойових дій,
які безпосередньо виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції.

Протягом звітного періоду посадовими особами відділу:

проведено обстежень стану та дотримання умов використання земельних ділянок – 720, у тому числі:

 за заявами землекористувачів про внесення змін
до документів із землекористування, а також у зв’язку зі скаргами громадян стосовно меж земельних ділянок - 179;

виявлено 358 факти порушення вимог земельного законодавства
(у т.ч. повторно). По виявленим порушенням підготовлено
та направлено листи-попередження про усунення порушень земельного законодавства;

підготовлено картографічні матеріали території міста
з нанесенням наявної інформації щодо землекористування по:

проспекту Свободи;

проспекту Аношкіна (промислова зона);

проспекту Конституції;

району шлакових відвалів вздовж річки Дніпро;

бульвару Будівельників.

вулиці Дунайській;

вулиці Ніколенка.

Відповідно до рішення міської ради від 27.02.2015 №1254-60/VІ:

до департаменту житлово-комунального господарства
та будівництва міської ради направлено копії актів обстеження стану
та дотримання умов використання  442 земельних ділянок для проведення комплексу заходів щодо їх звільнення та повернення до земель міської ради;

територію міста звільнено від 14 самовільно встановлених ТС
для провадження підприємницької діяльності.

Прийнято участь у роботі комісій (робочих груп):

з питань впорядкування організації роботи торговельної мережі, сфери послуг та об’єктів ринкового господарства міста;

з питань законності розміщення тимчасових споруд
для провадження підприємницької діяльності на території міста;

комісію з добору земельних ділянок, права на які набуваються
на земельних торгах.

Також, відповідно до покладених на відділ завдань:

підготовлено 11 матеріалів для розрахунку збитків, заподіяних міській раді, внаслідок використання земельних ділянок без оформлення належним чином документів на землекористування;

підготовлено 6 пропозицій щодо добору земельних ділянок,
які виставляються для продажу на аукціоні окремими лотами або права
на які виставляються для такого продажу;

здійснено виготовлення та оформлення витягів з рішень міської ради
з питань надання у користування, відведення, вилучення, продовження (поновлення) права користування земельними ділянками комунальної власності;

направлено запити до архівного управління міської ради, відділу державної реєстрації Дніпродзержинської міської ради, ОКП «Дніпродзержинське бюро технічної інвентаризації», відділу Держгеокадастру у м.Дніпродзержинську Дніпропетровської області, виконавчих органів міської ради, службові записки тощо;

проведено претензійну роботу із землекористувачами по приведенню документів із землекористування у відповідність до рішення міської ради
від 12.07.2013 №842-38/VI (НГО);

проведено роботу з землекористувачами щодо належного оформлення документів на землекористування після отримання витягу з рішення, а також
з учасниками антитерористичної операції та членами їх сімей;

проведено консультативну робота та надано методичну допомогу громадянам міста з питань оформлення документів на землекористування
у Центрі надання адміністративних послуг та безпосередньо за місцем роботи;

здійснено опрацювання документації у програмі «Віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області»
за напрямом діяльності;

здійснювалась організація засідань комісії з питань визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам та тимчасової комісії щодо забезпечення законності з питань надання земельних ділянок учасникам бойових дій, які безпосередньо виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції;

здійснювалась інвентаризація земельних ділянок за заявами громадян
з метою виявлення вільних від забудови земельних ділянок, для подальшої передачі таких ділянок учасникам АТО, направлялись запити до відділу Держгеокадастру у м. Дніпродзержинську Дніпропетровської області
та ОКП «Дніпродзержинське бюро технічної інвентаризації».

У 2017 році загальним відділом було надано інформацію на:

– виконання листа виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради від 22.05.2007 №7и-16/410 з метою оновлення єдиної електронної бази даних посадових осіб виконавчих органів до відділу персоналу міської ради;

до 25 числа щомісячно надавалась інформація про посадових осіб: призначених, звільнених, яким присвоєно черговий ранг, яким надані відпустки;

звіт щодо кількісного складу посадових осіб департаменту до 25 числа поточного кварталу 2017 року.

Документообіг департаменту за звітний період:

 - вхідної кореспонденції –7530;

 - вихідної кореспонденції – 5462;

 - реєстрація посвідчень про відрядження – 98.

Проводилось формування особових справ працівників та вносились записи до трудових книжок.

Протягом звітного періоду щомісячно складався та надавався табель обліку робочого часу працівників.

Протягом 2017 року до відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради, надійшли 2355 заяви про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, з них:

- по 2222 заявам прийнято рішення про державну реєстрацію;

- по 133 заявам відмовлено у проведені державної реєстрації.

При розгляді заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, у звітній період, порушення термінів розгляду заяв
про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень з вини державного реєстратора, не допущено.

Отримано 48 письмових звернень фізичних та юридичних осіб, органів державної влади про надання роз’яснень  порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Отримано 150 письмових звернень від судових органів щодо надання інформації, судовому розгляді справ за участю департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради та прийнято участь у судових засіданнях
у Дніпропетровському окружному адміністративному суді – 2, Баглійському районному суді м. Дніпродзержинська - 7.

Всі отриманні звернення опрацьовані та надані відповідні письмові відповіді у строк передбачений діючим законодавством.

Забезпечено чергування та надання консультацій громадянам в Центрі надання адміністративних послуг, з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

 

2. Методична робота

Надано методичної допомоги :

- керівникам та головним бухгалтерам комунальних підприємств, організацій та установ щодо порядку списання майна, яке є власністю територіальної громади м.Кам'янського;

- працівникам комунальних підприємств, організацій та установ міста
по роз’ясненню Методики та порядку надання дозволу бути орендодавцями комунального майна, яке знаходиться на їх балансі, порядку проведення конкурсів на право укладання договорів оренди;

 - приватним підприємцям та громадянам міста щодо порядку укладання договорів оренди комунального майна;

 - комунальним підприємствам по роз’ясненню порядку ліквідації, відчуження, приватизації;

- житлово-експлуатаційним підприємствам щодо обліку житлового фонду.

Проведено навчання:

по складанню та оформленню розпорядчих документів;

про попередження встановлені Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про засади запобігання і протидії корупції»;

працівників фонду по прийнятим нормативним документам.

Протягом 2017 року надавалась методична допомога юридичним, фізичним особам і громадянам.

3. Організаційна робота

Постійно ведеться робота з управліннями міської ради, керівниками
та головними бухгалтерами підприємств, установ, закладів по обліку, збереженню та управлінню комунального майна міста.

Реєстр об’єктів комунальної власності міста корегується по мірі вибуття та придбання комунального майна.

Департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно постійно проводиться робота з керівниками комунальних підприємств, закладів та установ з питань погашення заборгованості по орендній платі та роз’ясненню порядку спрямування оплати за оренду майна до міського бюджету.

Працівники департаменту приймають участь у роботі міської комісії
по обстеженню житлових будинків (приміщень) на предмет придатності
для проживання. З зазначених питань готуються пропозиції на розгляд виконавчого комітету міської ради.

Крім того, інформацію про роботу департаменту було розміщено
на офіційному сайті Камʼянської міської ради.

З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди
з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції».

Проводилась робота з особами, зарахованими до кадрового резерву департаменту, пов’язана з ознайомленням нормативних документів, якими керується департамент у своїй роботі.

Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.

 

4. Новітності

У поточному періоді було здійснено:

вивчення змін та доповнень в законодавчій базі з приватизації, відчуженню, ліквідації;

вивчення нових нормативних актів з питань житлового законодавства;

вивчення нових нормативних документів, змін та доповнень
до них по веденню бухгалтерського та податкового обліку;

вивчення інформаційно-аналітичних матеріалів, що надаються кадровою службою;

вивчення нових нормативних документів з питань передачі майна, обліку та управління комунальною власністю, бухгалтерського обліку;

вивчення нових нормативних документів щодо порядку списання майна;

вивчення законодавства із земельних питань та змін до відповідних нормативно-правових документів, запровадження заходів щодо реалізації конституційних прав громадян на землю відповідно до чинного законодавства із землекористування у межах повноважень департаменту;

вивчення судової практики розгляду земельних спорів
та законодавства із земельних питань та запровадження заходів щодо реалізації конституційних прав громадян на землю відповідно до чинного законодавства із землекористування.

вивчення нормативних документів з удосконалення питань оренди комунальної власності міста;

вивчення нововведень у законодавстві та науково-інформаційних джерел з правових питань.

Заступник директора департаменту

комунальної власності,

земельних відносин та реєстрації

речових прав на нерухоме майно                                                              О.В.КОРІНЬ

 

 

 

Заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих

органів міської ради

 

__________________В.В.МЕЛЕШКО