Звіт про роботу за ІІ квартал 2018 року
Міському голові
БІЛОУСОВУ А.Л.
ЗВІТ
про роботу департаменту економічного розвитку міської ради
у ІІ кварталі 2018 року
- Аналітична робота
проведено аналіз:
- виконання показників соціально-економічного та культурного розвитку міста;
- освоєння та фінансування капітальних вкладень за рахунок усіх джерел фінансування по об’єктах, які споруджуються на території міста;
- фінансування та виконання проектів (заходів), які реалізуються за рахунок бюджетних коштів;
- щодо переліку об’єктів на отримання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;
- фінансового стану промислових підприємств міста, обсягів виробленої та реалізованої продукції;
- показників роботи промислових підприємств до програми соціально-економічного та культурного розвитку міста;
- стану виконання Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку туризму та курортів у 2017 році суб’єктами туристичної діяльності міста;
- діяльності суб’єктів господарювання міста, які надають туристичні послуги;
- укладених договорів з забудовниками щодо сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста за 1 квартал 2018 року;
- практики інших міст України щодо запровадження бюджету участі в місті з питання проведення промоційної компанії;
- судової практики стягнення збитків щодо сплати пайової участі в розвитку інфраструктури міста;
- використання коштів загального та спеціального фондів по функціям за якими департамент є розпорядником бюджетних коштів, шляхом складання меморіальних ордерів з первинною обробкою документів, а саме:
2710160 - «Керівництво і управління у відповідній сфери у містах (м.Київі), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах»;
2710180 – «Інша діяльність у сфері державного управління»;
2717622 – «Реалізація програм і заходів в галузі туризму та курортів»;
2717640 – «Заходи з енергозбереження»;
2717693 – «Інші заходи пов’язані з економічної діяльністю»;
- стану дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.07.2018 року;
- стану розрахунків з постачальниками та підрядниками І півріччя 2018 року;
- наявності та руху майна, використання фінансових та матеріальних ресурсів 1 півріччя 2018 року.;
- щодо стану виконання договорів;
- даних бухгалтерського обліку та звітності;
- щомісячних та щоквартальних показників фінансово-господарської діяльності підприємств міста комунальної форми власності за підсумками березня, квітня, травня місяців 2018 року та I кварталу 2018 року;
- щомісячних показників надходжень та використання коштів підприємств міста комунальної форми власності за підсумками березня, квітня, травня місяців 2018 року;
- виконання запланованих основних фінансових показників комунальних підприємств міста за I квартал 2018 року;
- фактичного обсягу надання з місцевого бюджету фінансової допомоги комунальним підприємств міста у березні, квітні, травні місяцях 2018 року;
- показників фінансово-господарської діяльності за підсумками I кварталу 2018 року для преміювання керівників комунальних підприємств;
- щоденних доходів та витрат КВП КМР «Міськводоканал» та КП КМР «Тепломережі»;
- розрахунків за спожиті енергоносії (покупна вода та електроенергія) КВП КМР «Міськводоканал»;
- фонду оплати праці за березень, квітень, травень 2018 року працівників КП КМР «Трамвай»;
- штатного розкладу КП КМР «Трамвай» за березень, квітень, травень 2018 року;
- плинності кадрів за січень – травень 2018 року на КП КМР «Трамвай»;
- розрахунків посадових окладів керівників комунальних підприємств;
- розрахунків тарифів на теплову енергію та послуги з централізованого опалення, що надаються КП КМР «Тепломережі»;
- розрахунків тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаються КП КМР «УКОЖФ»;
- розрахунків тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються мешканцям гуртожитку ПОГ «ПАРУС-МЕТИЗ «УТОГ»;
- розрахунків тарифу на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, що надаються КП КМР «Трамвай»;
- розрахунків тарифу на послуги з вивезення побутових відходів, що надаються ТОВ «БІОС»;
- розрахунків тарифів (цін) на платні послуги, що надаються архівним управлінням Кам’янської міської ради;
- додаткових угод до контракту з керівниками комунальних некомерційних підприємств;
- податкової заборгованості та заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску підприємствами комунальної форми власності;
- програми розвитку ДП «Теплотехнік» КП КМР «Тепломережі»;
- внесення змін до фінансових планів КЖЕП «ОРІОН», КП КМР «КАТП 042802» та КП КМР «УКОЖФ»;
- щодо діючих інвестиційних проектів у місті станом на 2018 рік;
- моніторинг грантових програм та програм технічної допомоги.
підготовлені інформації:
- про підсумки роботи промислового комплексу міста;
- про проведення паспортизації промислових підприємств міста;
- про виконання завдань і заходів Програми розвитку туризму у Дніпропетровській області за ІІ квартал 2018 року;
- до рубрикатора паспорту міста;
- щодо пам’ятних, ювілейних дат промислових підприємств міста та фінансових установ;
- щодо змін у керівному складі промислових підприємств міста державної форми власності;
- на телефонограму першого заступника голови облдержадміністрації від 04.01.2018 щодо проведення щотижневого моніторингу актуальних проблем соціально-економічного розвитку м.Кам´янське;
- на виконання розпорядження голови ОДА від 21.05.2018 №Р-279/0/3-18 «Про організацію виконання рішення обласної ради від 01 грудня 2017 року №267-11/VІI «Про програму соціально-економічного та культурного розвитку області на 2018 рік»;
- на виконання рішення виконавчого комітету Кам'янської міської ради від 28.02.2018 №40 щодо виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2018 рік;
- на виконання листа військового комісара Дніпродзержинського ОМВК від 19.01.2017 №7-21/88 щодо надання інформації стосовно оцінювання суспільно-політичної обстановки в місті;
- на виконання телефонограми заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради Завгородньої Т.Ж. щодо оновлення паспорту міста;
- на виконання листа заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради Завгородньої Т.Ж. від 18.05.2016 №11вих-21/100 щодо участі міського голови та керівництва виконавчого комітету міської ради
у протокольних та святкових заходах;
- на виконання телефонограми першого заступника голови облдержадміністрації щодо надання пропозицій до проекту Плану заходів на 2018 – 2020 роки в рамках другого етапу реалізації Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року;
- на виконання листа в.о. директора департаменту економічного розвитку ОДА Псарьова О.С. від 07.06.2018 №6-17/186 щодо проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації державної регіональної політики;
- на виконання інформаційного запиту голови ГО «С.Т.А.Р.Т» Філатова К.В. від 05.06.2018 №02-06зап/160;
- на виконання резолюції голови облдержадміністрації до протокольного рішення шостого засідання Ради регіонального розвитку;
- на виконання листа Дніпропетровської торгово-промислової палати щодо участі представників підприємств міста в ділових переговорах в рамках Бельгійсько-Люксембургської економічної місії;
- на виконання листа департаменту економічного розвитку ОДА щодо участі підприємств міста у фестивалі «Хліб мого дитинства»;
- на виконання доручення голови ОДА щодо виконання плану заходів з реалізації положень Генеральної угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні;
- на виконання телефонограми відділу спорту та молоді міської ради щодо надання кандидатур для нагородження до Дня молоді з числа працівників виробничих підприємств міста;
- на виконання листа Дніпропетровської обласної ради від 17.10.2017 №вх.10130/0/1-17 та розпорядження КМУ від 26.04.2017 №732-р «Про затвердження плану заходів із впровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах»;
- на виконання листа Дніпропетровської обласної ради від 13.12.2017 №вх.12225/0/1-17 та листа Держенергоефективності від 12.12.2017 №310-01/11/5-17 про стан виконання розпорядження КМУ від 26.04.2017 №732-р «Про затвердження плану заходів із впровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах»;
- на лист Державного агенства з енергоефективності та енергозбереження України від 13.04.2016 №72-03/19/5-16 щодо створення інформаційної бази інвестиційних проектів в галузі альтернативної енергетики;
- на виконання телефонограми заступника голови облдержадміністрації від 26.05.2016 щодо потенційних проектів заміщення газу альтернативними видами палива у сфері комбінованого виробництва теплової та електричної енергії;
- про участь населення та ОСББ міста у Державній програмі компенсації частини суми кредиту на придбання енергоефективних товарів та обладнання;
- на листи заступника голови облдержадміністрації від 08.10.2015 №6231/1/1-15, від 24.02.2016 №1575/0/1-16 щодо розробки та прийняття міської програми з відшкодування частини відсотків за кредитами, залученими на впровадження енергоефективних заходів;
- на виконання телефонограми заступника голови облдержадміністрації від 14.12.2017 інформація для розрахунку частки сумарної потужності котелень на альтернативних видах палива та обсягів виробленої теплової енергії;
- на телефонограму заступника голови облдержадміністрації від 16.02.2018, листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.01.2018 №7/9-394 щодо реалізації політики енергозбереження в частині впровадження заходів, які спрямовані на скорочення та заміщення споживання природного газу;
- для розміщення на офіційному сайті Кам’янської міської ради з питань енергоефективності та енергозбереження;
- на виконання факсограми заступника голови облдержадміністрації та листа державного агентства з енергоефективності та енергозбереження від 09.01.2018 №2-01/17/5-18 потенційних проектів відновлювальної енергетики, впровадження яких планується в 2018-2020 роках;
- на виконання факсограми заступника голови облдержадміністрації Пруцакова В.В. щодо моніторингу заходів з енергоефективності, енергозбереження, впровадження альтернативних видів палива та енергії, які передбачені регіональними та місцевими програмами;
- щодо погодження переліку інвестиційних заходів з енергоефективності та бізнес-плану по проекту «Підвищення енергоефективності в м.Кам’янське» в рамках програми Енергоефективності НЕФКО;
- щоденна інформація щодо децентралізації системи теплопостачання правобережної частини міста;
- на виконання розпорядження голови обласної ради від 07 лютого 2017 року №25-р «Про обласний конкурс проектів і програм розвитку місцевого самоврядування» (зі змінами);
- на виконання запиту Посольства Великобританії в Україні щодо участі конкурсі для підтримки демократичного розвитку, економічного розвитку і реформування енергетики в Україні;
- на виконання запиту Угоди мерів щодо участі у кредитних програмах міжнародних фінансових організацій;
- виконавчим органам міської ради про інформування щодо проведення конкурсу громадських проектів в місті;
- на виконання листа Східного офісу Держаудитслужби від 20.06.2018 №04-08-13/4746 щодо залучення коштів пайової участі в розвиток інфраструктури міста;
- на депутатське звернення Іванченка А.Г. щодо застосування електронної системи Prozorro, здійснення громадського контролю публічних закупівель та впровадження в місті партиципаторного бюджетування;
- директорам кінотеатру «Мир», лівобережного парку, центрального парку культури та відпочинку про інформування щодо проведення конкурсу громадських проектів через систему сповіщення;
- міському голові про виконання заходів щодо запобігання тероризму;
- міському голові про виконання розпорядження від 29.01.2018 № 44-р «Про затвердження плану заходів щодо запобігання корупції на 2018 рік»;
- щодо проведення заходів з впровадження партиципаторного бюджетування в місті в засоби масової інформації, друковані видання, інтернет – виданнях та соціальні мережі;
- про результати фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств міста за І квартал 2018 року на засідання балансової комісії виконавчого комітету міської ради;
- щодо прогнозних показників з податку на прибуток та частини чистого прибутку, що відраховуються комунальними підприємствами міста до місцевого бюджету;
- на виконання вимог Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України щодо тарифів на житлово-комунальні послуги, які встановлюються органами місцевого самоврядування;
- на виконання протокольного доручення Кабінету Міністрів України від 25.01.2012 №5 щодо результатів моніторингу рішень органу місцевого самоврядування стосовно підвищення з січня 2012 року тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та вжиті заходи до приведення зазначених рішень у відповідність з обґрунтованим рівнем тарифів на такі послуги;
- на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 13.08.2013 №32380/0/1-13 та доручення Віце-прем’єр-міністра України – Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.03.2014 №31688/38/1-13 щодо продовження щотижневого моніторингу зміни органами місцевого самоврядування тарифів на житлово-комунальні послуги;
- на виконання листа Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України (вх. від 05.02.2018 №5-10/169) стосовно виконання Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про теплопостачання» щодо стимулювання виробництва теплової енергії з альтернативних джерел енергії» щодо надання інформації про тарифи на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, вироблену з використанням природного газу для потреб населення, установ та організації, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету;
- на виконання інформаційних запитів, депутатських запитів, електронних петицій, листів та звернень громадян;
- щодо пропозицій до контракту керівника комунального підприємства з міським головою;
- щодо особистої думки до проекту рішення міської ради "Про затвердження Порядку оприлюднення комунальними підприємствами, засновником яких є Кам’янська міська рада, інформації про свою діяльність";
- на виконання листа Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України щодо включення проекту «Реконструкція та технічне переоснащення системи водопостачання та водовідведення м.Кам’янське» в рамках реалізації Програми розвитку муніципальної інфраструктури України;
- на виконання телефонограми директора департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної ради щодо участі у проекті «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»;
- на виконання листа Дніпропетровської обласної ради щодо потреб у залученні технічної допомоги від Уряду Японії на 2019-2020 роки;
- на виконання листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо формування переліку проектів державно-приватного партнерства;
- на виконання телефонограми Першого заступника голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації щодо здійснення заходів з підвищення ефективності функціонування механізму державно-приватного партнерства;
- стосовно реалізації інвестиційних проектів по м.Кам’янське;
- щодо участі виконавчих органів міської ради у грантових програмах (інформації на офіційному сайті міста та запити по департаментам);
- по об’єкту КЗ «Санаторний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №43 «Зоренька» для експертів GIZ в рамках реалізації програми «Розвиток соціальної інфраструктури у зв’язку зі збільшенням кількості ВПО»;
- щодо фінансування інвестиційних проектів по місту Кам’янське;
- на офіційний сайт міста стосовно актуальних грантових програм для міста;
- щодо звірки залишків коштів на реєстраційних рахунках в управлінні державної казначейської служби у м.Кам’янському;
- щодо передачі майна на баланс Кам'янської міської ради;
- на запит щодо розміру витрат на послуги з перевезення працівників департаменту легковим автомобілем на замовлення у 2017–2018 роках та динаміку даних витрат за період 2014–2017 роки;
- щодо надання списків майна до департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради, яке знаходиться на балансі департаменту економічного розвитку і вже являється непридатним для подальшого використання та потребує списання;
- щодо реєстрації та створення особистого кабінету на вебсайті «Є-звітність»;
- щодо надання протоколу системи тестування електронної звітності (АС"Є-Звітність").
підготовлено звіти та довідки:
- 5 довідок забудовникам про сплату пайової участі та 15 стосовно незалучення до сплати пайової участі у створені і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста;
- зміни до додатку річного плану державних закупівель департаменту економічного розвитку міської ради на 2018 рік ;
- звіти та довідки до управління Державної казначейської служби України у м. Кам’янському відповідно до Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів;
- звіт за 1 квартал 2018 року по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням – до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
- звіт про капітальні інвестиції, вибуття й амортизацію активів – до управління статистики;
- звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій – до Кам’янської ОДПІ ГУ ДФС;
- звіт до департаменту фінансів про стан розрахунків бюджетних установ, які фінансуються з місцевого бюджету, за спожиті енергоносії та житлово-комунальні послуги по місту;
- створення та здачі звітності на вебпорталі в «Є-звітність»;
- довідки про доходи працівників департаменту за 2017 рік;
- звіт щодо висвітлення діяльності департаменту економічного розвитку міської ради у друкованому засобі масової інформації.
підготовлені розпорядчі акти
рішення та проекти рішень міської ради:
- рішення міської ради від 25.04.2018 №1078-24/VІІ «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2017 №948-21/VІІ»;
- рішення міської ради від 22.06.2018 №1112-25/VІІ «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2017 №948-21/VІІ».
рішення та проекти рішень виконавчого комітету міської ради:
- рішення виконавчого комітету міської ради від 27.04.2018 №120 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 24.01.2018 №9»;
- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №129 «Про коригування тарифів на теплову енергію та послуги з централізованого опалення, що надаються комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Тепломережі»;
- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №130 «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Кам’янському»;
- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №162 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 27.12.2017 №356»;
- проект рішення «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 27.12.2017 №356 зі змінами».
розпорядження міського голови:
- розпорядження міського голови від 31.01.2018 №55-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 15.12.2017 №456-р «Про утворення координаційної ради з питань впровадження партиципаторного бюджетування (бюджету участі)».
документообіг:
- оброблено вхідної кореспонденції – 186 од;
- оброблено вихідної кореспонденції – 156 од.
2. Методична робота
- надається методична допомога головним розпорядникам, розпорядникам нижчого рівня, установам, організаціям, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, комунальним підприємствам у здійсненні публічних закупівель;
- надається методична допомога мешканцям міста в розробці громадських проектів та голосуванні у рамках бюджету участі міста;
- надається методична допомога для заповнення звітів щодо основних економічних та виробничих показників, які характеризують діяльність промислових підприємств міста у грошовому та натуральному виразі;
- надається методична допомога бюджетним закладам та установам міста щодо внесення даних по споживанню енергоносіїв до системи енергомоніторингу міста;
- надано консультативно-методичну допомогу суб’єктам господарювання щодо розрахунків тарифів на житлово-комунальні, транспортні, побутові та інші послуги;
- надано консультативно-методичну допомогу комунальним підприємствам міста щодо складання щомісячних та щоквартальних звітів про фінансово-господарську діяльність підприємств;
- надається методична допомога бюджетним закладам та установам міста щодо заповнення аплікаційних форм для участі в грантових програмах.
3. Організаційна робота
проведена робота:
- щодо випуску туристичного буклету «Кам’янське туристичне»;
- щодо залучення забудовників міста до сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста (направлено 15 листів забудовникам щодо сплати пайової участі відповідно до діючого законодавства);
- щодо укладання 7 договорів з замовниками (забудовниками) про сплату пайової участі у створенні та розвитку інфраструктури міста;
- по підготовці реєстру отриманих забудовниками декларацій про початок будівельних робіт та готовності об’єктів до експлуатації з зазначеною сплатою пайової участі;
- щодо стягнення коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста з забудовників ТОВ «ПОЛІФОМ», ФОП Мінаєв С.І., ФОП Омельченко Т.М., Гусарова Г.В., Уманова З.Р, гаражного кооперативу «Лівобережний-2» (прийняття участі у судових засіданнях з зазначеного питання);
- щодо внесення карток аналізу позитивно оцінених громадських проектів мешканців міста на спеціальний веб-сервіс голосування громадського бюджету міста;
- щодо випуску друкованої продукції по впровадженню бюджету участі в місті та голосуванні за громадські проекти;
- щодо організації та проведення засідань тендерного комітету департаменту із оформленням порядків денних, протоколів засідань та інших документів у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі";
- підготовка та оприлюднення змін до додатку річного плану державних закупівель департаменту економічного розвитку міської ради;
- по оприлюдненню на сайті міської ради змін до діючого законодавства у сфері державних закупівель;
- щодо підготовки та юридичного супровіду договорів, які укладаються департаментом економічного розвитку міської ради;
- по розповсюдженню роздаткового матеріалу серед мешканців міста щодо впровадження бюджету участі в місті;
- щодо підготовки організаційного забезпечення та аналітичної інформації на засідання виконавчого комітету міської ради;
- щодо підготовки організаційного забезпечення та аналітичної інформації на засідання балансової комісії виконавчого комітету міської ради;
- щодо підготовки інформації для публікації в газеті «Любиме місто ДЗ»;
- щодо ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень бухгалтерського обліку в державному секторі;
- щодо проведення інвентаризації особистого майна працівників департаменту;
- щодо укладання договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг;
- щодо оприлюднення на веб сайті «E-DATA» інформації про закупівлю товарів, робіт та послуг та використання бюджетних коштів;
- щодо внесення змін до паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2018 рік в розрізі КПКВК у зв'язку зі змінами в кошторисах витрат;
- щодо оновлення комп’ютерної програми «Мережа» управління державної казначейської служби України;
- щодо отримання дозволу на списання майна, яке є комунальною власністю територіальної громади міста;
- щодо списання пошкоджених під час гасіння пожежі на 4 поверсі Кам’янської міської ради документів постійного та довгострокового зберігання;
- щодо проведення списання майна департаменту згідно наказу департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації прав на нерухоме майно;
- щодо оприлюдення на веб-сайті Data.gov.ua реєстру укладених договорів та додаткових угод, укладених депаратментом економічного розвитку у 2018 році;
- щодо участі у Програмі «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» ЄІБ;
- щодо участі у програмі від Українського культурного Фонду.
проведені заходи:
- 5 засідань координаційної ради з питань впровадження партиципаторного бюджетування (бюджет участі) в місті Кам′янське;
- виїзна нарада з представниками Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ, в рамках реалізації програми «Розвиток соціальної інфраструктури у зв’язку зі збільшенням кількості ВПО»;
- проведено 2 засідання балансової комісії виконавчого комітету міської ради.
прийнято участь у:
- навчальному візиті до республіки Польща у рамках проекту «Громадський бюджет на сході – інтеграція заради розвитку»;
- конференціях, семінарах, навчаннях та форумах з питань енергоефективності та енергозбереження;
- конференціях, навчаннях та тренінгах з питань інвестиційної діяльності та реалізації проектів у м.Кам’янське;
- тренінгу щодо підвищення інституційної спроможності потенційних кінцевих бенефіціарів по проекту «Програма розвитку муніципальної інфраструктури України»;
- он-лайн вебінарі для підписантів Європейської ініціативи на тему «Як організувати на провести міські Дні сталої енергії»;
- практикумі в рамках проекту АМУ «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні»;
- тренінгу «Підготовка моніторингової звітності з реалізації ПДСЕР».
Директор департаменту економічного
розвитку міської ради Г.В.ЄРМОЛЕНКО
ПОГОДЖЕНО
Перший заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради
_____________ О.А.ЧЕРНИШОВ
Директор департаменту економічного
розвитку міської ради Г.В.ЄРМОЛЕНКО
ПОГОДЖЕНО
Перший заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради
_____________ О.А.ЧЕРНИШОВ