ЗВІТ про роботу департаменту фінансів міської ради у ІІ кварталі 2020 року
ЗВІТ про роботу департаменту фінансів міської ради у ІІ кварталі 2020 року
Відповідно до Бюджетного кодексу України місцевий фінансовий орган − установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції зі складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами місцевого бюджету.
У своїй діяльності департамент фінансів міської ради керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, департаменту фінансів облдержадміністрації, рішеннями обласної та міської рад, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації та міського голови, рішеннями виконавчого комітету міської ради, а також Положенням про департамент фінансів та забезпечує їх виконання в межах компетенції.
В процесі вирішення пріоритетності виконання завдань, передбачених функціональними повноваженнями, робота департаменту фінансів міської ради ґрунтується на принципах законності, обґрунтованості, збалансованості, цільового використання бюджетних коштів та першочерговості фінансування соціально захищених статей видатків бюджету.
Аналітична робота
Протягом ІІ кварталу 2020 року робота департаменту здійснювалась згідно з затвердженим по департаменту фінансів міської ради планом роботи. Забезпечено безперебійну роботу департаменту на період дії обмежувальних карантинних заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID – 19).
Крім того, виконувались окремі додаткові контрольні завдання департаменту фінансів ОДА, у т.ч. узагальнювалась інформація виконавчих органів міської ради з метою виконання завдань Міністерства фінансів України, Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, рішень, розпоряджень та доручень обласної ради і обласної державної адміністрації, міського голови, міської ради та її виконавчого комітету, в межах компетенції департаменту.
Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України в процесі виконання міського бюджету за доходами та видатками щомісяця протягом звітного періоду здійснювався аналіз та моніторинг в частині: - стану виконання доходної та видаткової частини міського бюджету в цілому та в розрізі джерел за доходами та видатками;
- очікуваного виконання затверджених помісячним розписом власних доходів загального фонду міського бюджету за місяць та наростаючим підсумком з початку року в розрізі надходжень та порівняно з аналогічним періодом минулого року (щодня);
- податкового боргу на підставі отриманої інформації від податкового органу, його динаміку до бюджетів усіх рівнів у розрізі дохідних джерел, у тому числі по підприємствах комунальної та інших форм власності;
- можливих ризиків в частині невиконання затверджених призначень за доходами, зокрема по платі з за землю та податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати тощо;
- стану розрахунків з бюджетом основними бюджетоутворюючими підприємствами-платниками по податку на доходи фізичних осіб, платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів; складались аналітичні довідки для подання першому заступнику міського голови для вжиття управлінських заходів щодо збільшення надходжень плати за землю та ПДФО (щоденно);
- надходжень екологічного податку основними бюджетоутворюючими платниками до спеціального фонду міського бюджету;
- надходжень коштів за надання адміністративних послуг в розрізі органів, які уповноважені відповідно до законодавства надавати такі послуги;
- надходження коштів до бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету в частині коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста та коштів від продажу майна та земельних ділянок комунальної власності в розрізі платників;
- стану надходжень до загального та спеціального фондів міського бюджету коштів місцевих податків в розрізі платежів до загального та спеціального фондів міського бюджету;
- споживання енергоносіїв бюджетними установами та інформування з цього питання департамент фінансів облдержадміністрації;
- виконання видаткової частини бюджету міста по кодах програмної та економічної класифікації видатків;
- динаміки видатків на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетної сфери, у тому числі на оздоровлення та відпустки педагогічних працівників;
- використання фонду заробітної плати та витрачання коштів на виплату заробітної плати бюджетних установ та соціальних виплат населенню та інформування з цього питання департамент фінансів облдержадміністрації;
- фінансування видатків на виконання депутатських повноважень депутатами міської ради та складання відповідного звіту;
- використання коштів субвенції з обласного бюджету на виконання депутатських повноважень депутатами обласної ради; - надходження коштів до бюджету розвитку бюджету, їх освоєння та надання щомісячної інформації до департаменту фінансів ОДА;
- економічних показників видатків по галузях освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту та соціального захисту населення, будівництва та житлово-комунальної сфери, екологічного фонду ;
- зареєстрованих фінансових зобов’язань в управлінні Державної казначейської служби України у місті, підготовка розпоряджень на фінансування із загального та спеціального фондів міського бюджету, щоденного моніторингу залишків коштів на рахунках головних розпорядників коштів, підвідомчих установ та на рахунках міського бюджету;
- здійснення обліку змін бюджетних призначень, що вносяться до міського бюджету та фінансування бюджетних установ;
- щомісячно надання до департаменту фінансів ОДА інформацію щодо стану кредиторської та дебіторської заборгованостей;
- надання щомісячно до департаменту фінансів ОДА інформації щодо розподілу вільних залишків коштів місцевих бюджетів загального фонду;
- щомісячно надання інформації щодо стану розподілу коштів, отриманих від перевиконання доходної частини загального фонду місцевих бюджетів;
- надання щомісячно до департаменту фінансів ОДА інформації щодо окремих показників фінансово-господарської діяльності підприємств міського електротранспорту;
- надання щомісячно до департаменту фінансів ОДА інформації щодо наявних ресурсів в місцевих фондах охорони навколишнього природного середовища що спрямовуються на здійснення природоохоронних заходів;
- щомісячно надання до департаменту фінансів ОДА інформації щодо наявних ресурсів в місцевих дорожніх фондах, коштів загального фонду та коштів бюджету розвитку, що спрямовуються на дорожнє господарство;
- надання до департаменту фінансів ОДА інформації, щодо освоєння коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;
- надання щомісячно до органу державної казначейської служби у місті поденного касового плану міського бюджету;
- надання щосереди та щоп’ятниці до департаменту фінансів ОДА інформації щодо коштів, виділених громадами області на заходи боротьби з корона вірусом;
- щомісячно надавання до органу Казначейства інформації щодо обсягу коштів, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку та розподілених залишків бюджетних коштів для врахування при складанні звітності.
Опрацьовувались та готувались відповіді на депутатські запити, інформаційні запити, листи підприємств і установ з питань, що належать до компетенції департаменту.
Складались аналітичні довідки про стан розгляду звернень громадян.
Готувались інформаційні та аналітичні матеріали, доповідні записки міському голові, першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, директору департаменту фінансів для участі у семінарах, колегіях облдержадміністрації, звернення до керівників бюджетоутворюючих підприємств щодо здійснення бюджетних платежів в умовах запровадження карантину.
Протягом звітного кварталу виконувались контрольні завдання Міністерства фінансів України, облдержадміністрації, департаменту фінансів ОДА, міського голови, першого заступника міського голови, міської ради та її виконавчого комітету у визначені терміни та у повному обсязі. Загалом за ІІ квартал 2020 року департаментом виконано 341 контрольне завдання, у тому числі завдань департаменту фінансів ОДА − 197, облдержадміністрації − 13, міської ради та її виконавчого комітету – 45, інших контрольних завдань – 86.
Набір фахівцями відділів департаменту на комп’ютері текстової частини інформацій, аналітичних таблиць, презентацій, листів, проєктів рішень та матеріалів до них, копіювання матеріалів на засідання виконкому та сесію міської ради, протоколів комісії, витягів з рішень тощо. Формування та надання (щомісячно) в електронному вигляді виписок, за окремими рахунками щодо надходжень адміністративних штрафів та інших надходжень в частині плати за тимчасове користування місцем, що перебуває у комунальній власності на запити виконавчих органів міської ради, які здійснюють контроль за відповідними надходженнями в межах чинного законодавства.
Методична робота.
Складено звіт про роботу департаменту фінансів за І квартал 2020 року та за 2019 рік, надано відповідну інформацію до виконавчого комітету міської ради. Проводились заняття з підвищення кваліфікації працівників департаменту.
Опрацьовувались законопроєкти, законодавчі, нормативно-правові акти, оглядові листи, з метою оперативного прийняття управлінських рішень спрямованих на уникнення втрат міського бюджету та на забезпечення додаткових соціальних і економічних гарантій жителів міста через проведення комплексу невідкладних заходів, спрямованих на запобігання негативних наслідків, спричинених виникненням і поширенням COVID – 19. Зокрема, опрацьовувались законопроєкти та закони України про внесення змін до Державного бюджету України на 2020 рік, до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID – 19) якими, зокрема, передбачено не нарахування і не сплата за березень 2020 року плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та прийняття органами місцевого самоврядування нульової ставки оподаткування єдиним податком для І та ІІ груп платників тощо.
Надавалась інформаційно-консультаційна допомога розпорядникам бюджетних коштів з питань бюджету.
З громадськістю міста проведено методичну роботу шляхом розміщення у офіційному щотижневику міста «Любиме місто ДЗ» інформації управління Державної казначейської служби України у м.Кам’янському Дніпропетровської області з питання здійснення операцій з повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів.
Для підвищення позицій міста в Рейтингу прозорості 100 найбільших міст України, з метою доступності пересічних громадян міста до зрозумілої методичної інформації про показники державного та місцевих бюджетів надано для узагальнення пропозиції щодо висвітлення на офіційному веб-сайті Кам’янської міської ради посилання на державний веб-портал «Відкритий бюджет».
Проводилися оперативні наради у директора департаменту фінансів з приводу нагальних питань.
Організаційна робота.
Упродовж кварталу здійснювалась координація учасників бюджетного процесу по забезпеченню виконання дохідної і видаткової частин міського бюджету, а саме: координувалась робота з головними розпорядниками бюджетних коштів, управлінням державної казначейської служби, Головного управління Державної податкової служби України у Дніпропетровській області, підприємствами та установами міста в напрямку наповнення дохідної частини місцевих бюджетів.
Опрацьовано отриманий від управління державної казначейської служби звіт про виконання місцевих бюджетів за І квартал 2020 року по доходах та видатках, а також щомісячні звіти про виконання міського бюджету. На протязі звітного періоду здійснювалась співпраця з представниками північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО) в частині отримання першого траншу кредиту для фінансування проєкту «Підвищення енергоефективності в м.Кам’янське», а саме: підготовлено та направлено оригінали підписаних документів, необхідних для отримання траншу.
З метою своєчасного погашення кредиту та сплати відсотків за користування кредитом НЕФКО скоординовано роботу з управлінням Державної казначейської служби України у місті. Щомісячно до органів казначейства надавався графік бюджетних платежів за кредитом, отриманого місцевим бюджетом від міжнародних фінансових організацій на умовах співфінансування за визначеною формою. Згідно з законодавством до Міністерства фінансів України надано дані для ведення Реєстру місцевих запозичень при отриманні кредитних коштів НЕФКО та після здійснення видатків на погашення кредиту та процентів за користування кредитними коштами за визначеною формою.
З метою здійснення запозичення до міського бюджету підготовлено проєкт рішення міської ради «Про здійснення місцевого запозичення до міського бюджету міста Кам’янське в 2020 році», яке попередньо опрацьовано та узгоджено кредитором, а також проєкт рішення виконавчого комітету міської ради та міської ради про внесення змін до прогнозу бюджету міста Кам’янське на 2021–2022 роки в частині запозичення.
Підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження переліку об’єктів міста, роботи на яких планується здійснити за рахунок місцевого внутрішнього запозичення до бюджету розвитку міського бюджету міста Кам’янське в 2020 році». Під час розгляду та перевірки Міністерством фінансів України, поданих департаментом розрахунків щодо залучення місцевого запозичення до бюджету розвитку в 2020 році, надано додаткову інформацію, необхідну для прийняття рішення щодо погодження Обсягу та умов здійснення місцевого запозичення. На виконання рекомендацій Міністерства фінансів України в зв’язку із зменшенням облікової ставки Національного банку України здійснено заходи щодо розгляду оновлених попередніх умов надання кредиту в частині зменшення процентної ставки та направлено відповідну інформацію до Міністерства фінансів України.
Підготовлено визначений АТ «Ощадбанком» пакет документів, що подаються клієнтом для розгляду кредитного проєкту та для попередньої оцінки кредитного проекту та фінансового стану міського бюджету. Здійснено координацію роботи за даним напрямком із співробітниками філій банку Дніпропетровського обласного управління та головного управління по м.Київ, надано на перевірку та погодження додаткові розрахунки.
Надано інформацію щодо вибірки кредитних коштів місцевого запозичення до бюджету розвитку міського бюджету міста Кам’янське в 2020 році. Здійснено сканування значного обсягу підготовлених документів (розрахунки, довідки, витяги з постанов, рішень та протоколів, рішення міської ради, виконавчого комітету міської ради, копії фінансових документів, установчих та реєстраційних документів по міській раді та департаменту фінансів міської ради) на вимогу банку. Опрацьовано прогнозний графік повернення кредитних коштів та сплати відсотків за користування кредитом, проєкт договору кредитної лінії з АТ «Ощадбанк» та направлено на узгодження зауваження та пропозиції.
Здійснено заходи щодо відкриття департаменту фінансів міської ради в органах держказначейства рахунку для надходження кредитних коштів до міського бюджету та направлено інформацію про реквізити рахунку до банку з метою підготовки підписання договору кредитної лінії. За звітний період підготовлено 9 розпоряджень міського голови «Про внесення змін до розподілу бюджетних призначень бюджету міста Кам’янське на 2020 рік». Внесено відповідні зміни до розподілу бюджетних призначень міського бюджету у поточному році з наступним затвердженням показників на сесіях міської ради. Протягом кварталу проводилась певна робота щодо моніторингу надходжень та відповідності зарахування належних міському бюджетів податків і зборів. До державної казначейської служби України у м.Кам’янському надавались пропозиції щодо необхідності відкриття рахунків для зарахування надходжень до міського бюджету по відповідних кодах класифікації доходів бюджету. За поданням Головного управління Державної податкової служби України у Дніпропетровській області опрацьовувались електронні висновки про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань за платежами, належними міському бюджету, та платежами, які підлягають розподілу між державним і місцевими бюджетами в системі «Електронний кабінет».
Відповідно до звернень платників податків готувались та погоджувались подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету. На виконання рішень міської ради від 24.02.2017 №633-14/УІІ «Про встановлення транспортного податку на території міста», від 28.12.2011 №311-17/VI «Про встановлення ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців» зі змінами здійснювався аналіз надходжень до міського бюджету, за підсумками якого підготовлена та надана міському голові відповідна інформація.
На виконання доручення Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 21.03.2018 № 2669/0/1-18 до витягу з протоколу №9 засідання Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року про організаційні заходи щодо виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів» щомісячно надається узагальнена інформація, отримана від комунальних підприємств, щодо кількості осіб, які залучені до суспільно-корисних робіт, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт. На виконання листа Східного офісу Держаудитслужби від 15.06.2020 №04-04-13/4428 щоп’ятниці надається узагальнена інформація про надходження та використання коштів державного та місцевого бюджетів, а також коштів, отриманих з інших джерел, для забезпечення заходів, спрямованих на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID – 19, спричиненою корона вірусом SARS-CoV-2.
На виконання контрольного завдання ДФ ОДА підготовлено та надано інформацію про окремі показники загального та спеціального фонду міського бюджету з урахуванням змін за визначеною формою. Діючи в інтересах територіальної громади міста, з метою недопущення втрат доходної частини міського бюджету через прийняття законодавчих актів щодо питання бюджетного забезпечення територіальних громад у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи відповідно до листа Асоціації міст України, за підписом міського голови підготовлено та направлено листи народним депутатам України від виборчого округу міста Кам’янське з проханням вжити заходів щодо неприйняття законів, що розбалансують бюджети місцевого самоврядування та сприяти прийняттю зареєстрованих у парламенті законопроєктів, які мають позитивний вплив на бюджетне забезпечення територіальних громад.
Діючи в інтересах територіальної громади міста, з метою отримання в 2020 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій міста, за підписом міського голови підготовлено та направлено лист народному депутатові України з проханням включення відповідного переліку об’єктів (заходів), що можуть реалізуватись у 2020 році за рахунок відповідної субвенції.
З метою недопущення втрат бюджету, діючи в інтересах територіальної громади міста за підписом першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради підготовлено та направлено листи Дніпропетровській обласній державній адміністрації та керівництву державного підприємства водних шляхів з питання розстрочки грошових зобов’язань та надання пільг зі сплати податку за землю підприємствами ДП «Бар’єр» та ДПВШ «Укрводшлях» відповідно та щодо необхідності сплати земельних платежів до міського бюджету в повному обсязі. Готувались матеріали на засідання комісії з питань забезпечення податкових та інших надходжень до Державного бюджету України, обласного та міського бюджетів і погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. У даному напрямку координувалась робота Кам’янського управління ПФУ, Кам’янського управління головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області та структурних підрозділів міської ради. Проведено 1 засідання даної комісії.
Щомісячно до управління соціальної політики міської ради направлялась інформація про роботу зазначеної комісії згідно з визначеною формою. Крім того, в межах функціонування зазначеної вище комісії, за підписом першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – голови комісії з питань забезпечення податкових та інших надходжень підготовлено та направлено 5 листів суб’єктам господарювання з питання забезпечення своєчасності сплати податків і зборів та погашення існуючої заборгованості до бюджетів усіх рівнів. На виконання контрольного завдання Міністерства фінансів України до департаменту фінансів ОДА з метою своєчасної та належної розробки показників бюджету на 2021 рік та для забезпечення середньострокового планування показників бюджету на 2022 – 2023 роки, підготовлено та надано очікувані за 2020 рік та прогнозні на три наступні бюджетні періоди показники надходжень у розрізі платежів міського бюджету (за визначеною формою).
Для формування проєкту Стратегії розвитку міста Кам’янське на період до 2027 року підготовлено та направлено до департаменту економічного розвитку міської ради інформацію щодо бюджету міста та фінансової забезпеченості територіальної громади за 2014-2019 роки за визначеною формою. Опрацьовано та погоджено 13 колективних договорів за напрямом діяльності департаменту з метою подальшої їх реєстрації міською радою.
Згідно з затвердженими бюджетними призначеннями здійснювалось фінансування видатків з міського бюджету, складались розпорядження на фінансування та в установленому законодавством порядку подавались до управління Державної казначейської служби у місті. Відповідно до щомісячного звіту управління державної казначейської служби України у місті щодо виконання доходної та видаткової частин бюджету міста здійснювався аналіз виконання міського бюджету за відповідний період, готувалися відповідні аналітичні матеріали. Підготовлено матеріали для проведення засідання виконкому міської ради та на сесію міської ради (проєкти рішення, доповідні записки, списки запрошених на засідання, виступаючих та складу комісії, реєстри розсилки рішень, ксерокопії рішень та додатків до нього) з наступних питань: - «Про підсумки виконання міського бюджету за І квартал 2020 року»; - «Про комісію з питань забезпечення податкових надходжень до бюджету міста»; - «Про затвердження порядку перерахування у 2020 році коштів субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів»; - «Про здійснення місцевого запозичення до міського бюджету міста Кам’янське в 2020 року»; - «Про затвердження переліку об’єктів міста, роботи на яких планується здійснити за рахунок місцевого внутрішнього запозичення до бюджету розвитку міського бюджету міста Кам’янське в 2020 році»; - «Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за І квартал 2020 року»; - «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2019 № 1689-39/VІІ «Про бюджет міста Кам’янське на 2020 рік» (зі змінами)».
Забезпечено оприлюднення проєктів та прийнятих рішень на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради у визначені терміни. Відповідно до прийнятих рішень міської ради про внесення змін до рішення «Про бюджет міста Кам’янське на 2020 рік» та довідок департаменту фінансів ОДА про зміни до помісячного розпису доходів та видатків вносились зміни до автоматизованої програми ІАС «Місцеві бюджети», готувались і надавались довідки про зміни річного та/або помісячного розпису міського бюджету до управління державної казначейської служби у місті для виконання. Відповідно до чинного законодавства організовувалась робота щодо внесення змін до розпису міського бюджету за джерелами фінансування, вивантаження показників і доведення їх до управлінням Державної казначейської служби України у м. Кам’янському Дніпропетровської області.
Готувались в межах повноважень зауваження та пропозиції до проєктів рішень, які надходять на погодження від інших структурних підрозділів міської ради. На виконання п.3 розпорядження голови облдержадміністрації від 26.02.2020 №Р-136/0/3-20 «Про затвердження плану заходів на 2020 рік щодо наповнення місцевих бюджетів, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» щомісячно готувалась та надавалась до департаменту фінансів ОДА інформація про хід виконання Плану заходів у частині виконання бюджету м. Кам’янське за доходами за визначною формою згідно 8 додатків. Здійснювались прогнозні розрахунки потреби міського бюджету в коштах для забезпечення в повному обсязі захищених видатків з урахуванням наявного фінансового ресурсу, формування поденного касового плану по доходах і видатках міського бюджету, який направлявся до УДКСУ м. Кам’янське. Узагальнено отримані від структурних підрозділів міської ради, податкових органів, підприємств та установ, інших учасників бюджетного процесу інформації про виконання рішень виконкому міської ради, розпоряджень міського голови, а саме: від 26.02.2020 №73 «Про підсумки виконання бюджету міста та міського бюджету за 2019 рік», від 26.02.2020 №74 «Про затвердження плану заходів щодо організації виконання міського бюджету у 2020 році», 26.02.2020 №75 «Про затвердження міських заходів щодо наповнення міського бюджету, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів у 2020 році». Інформації про хід виконання вищезазначених рішень надано міському голові.
З метою забезпечення додержання вимог антикорупційного законодавства складено та затверджено план заходів щодо запобігання корупції в департаменті фінансів міської ради на 2020 рік. Підготовлено та направлено до відділу запобігання корупції та взаємодії з правоохоронними органами міської ради інформацію про вжиті заходи впродовж ІІ кварталу 2020 року на виконання розпорядження міського голови від 07.02.2020 №77-р «Про затвердження плану заходів щодо запобігання корупції на 2020 рік».
Протягом звітного періоду здійснювався супровід та внесення змін до програмних продуктів: ІАС «Місцеві бюджети», ІАС «Соцвиплати», програми подання електронної звітності «M.E.Doc», «Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів», програми введення платіжних доручень «Merega M». Розміщено 8 наборів даних на порталі відкритих даних DATA.GOV.UA. Оприлюднювалась інформація на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів (Є-Дата). На офіційному сайті Кам’янської міської ради оприлюднювалась інформація департаменту фінансів міської ради, як головного розпорядника коштів та проєкти та прийняті рішення виконкому міської ради та міської ради, розробником яких є департамент.
Забезпечено проведення детального аналізу кредиторської та дебіторської заборгованості за даними органів казначейства. До департаменту фінансів обласної державної адміністрації щомісячно надавалися звіти про стан дебіторської та кредиторської заборгованості по бюджетних установах міста. Складено, підготовлено та подано у встановлені строки бухгалтерські місячні та квартальні звіти до УДКСУ, Кам’янського управління ГУ Державної податкової служби у Дніпропетровській області, міського управління статистики та до інших державних соціальних фондів міста.
Двічі на місяць нараховувалась заробітна плата, здійснювався розрахунок відпусток, виплат по листам тимчасової непрацездатності працівникам департаменту фінансів, витрат на відрядження. Підготовлено платіжні доручення, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань до УДКСУ на отримання заробітної плати та оплату товарів та послуг. Складено меморіальні ордери з первинною обробкою документів для щомісячного ведення касових і фактичних видатків та прийнятих зобов’язань, внесені відповідні дані до Книги поточних рахунків, Обігових відомостей, Книги «Журнал-Головна». Відображено рух необоротних активів та запасів в обігових відомостях з рознесенням даних до комп’ютерної програми по обліку матеріальних цінностей. Документально оформлено списання товарно-матеріальних цінностей на протязі звітного періоду. Готувались та надавались аналітичні довідки до відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи міської ради та міського центру зайнятості.
Здійснювалась підготовка і видача довідок про середню заробітну плату працівникам департаменту.
Готувались накази з особового складу та з загальної діяльності установи. Забезпечено ведення Єдиної державної комп’ютерної програми «Кадри».
Здійснено заходи щодо формування інформації через електронну систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейство – Клієнт» (СДО). На протязі звітного періоду щодня засобами електронного зв’язку через систему СДО формувались та направлялись довідки про зміни до помісячного річного розпису асигнувань загального та спеціального фонду бюджету (за наявності) та розпорядження про виділення коштів загального (спеціального) фонду місцевих бюджетів.
Директор департаменту фінансів міської ради Лариса ШЕВЧЕНКО