Звіт про роботу відділу за ІІІ квартал 2020 року
ЗВІТ
Про роботу відділу державної реєстрації
Кам’янської міської ради
за ІІІ квартал 2020 року
- 1. Аналітична робота
Протягом ІІІ кварталу 2020 року відділом державної реєстрації здійснено 1592 реєстраційні дії серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 473 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 41;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 186;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 8;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника (призначення розпорядника майном) – 3;
- внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 2;
- внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом – 1;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 6;
- включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 3;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 12;
- постановка реєстраційної справи на облік – 25;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 186.
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 1061 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 284;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 241;
- внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 2;
- внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця - банкрутом – 1;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 253;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 7;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 4;
- постановка реєстраційної справи на облік – 9;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 260.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 327,5 тис. грн.
- Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 611 шт.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 3, 3 тис. грн.
- Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 18 реєстраційних справ та 87 реєстраційних дій суб’єктів господарювання.
- Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 12 реєстраційних справ та 169 реєстраційні дії (проведені за принципом екстериторіальності).
- Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 3 суб’єктів господарювання.
- Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів, 1 запит про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.
- Взято участь у 5-и судових засіданнях в т. ч. з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційних справ юридичних осіб.
- Опрацьована 1 ухвала - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій, 2 ухвали – про зняття заборони вчинення будь-яких реєстраційних дій.
- На запити правоохоронних органів підготовлено 9 відповідей та роз’яснення.
- Підготовлено 1 запит на Міністерство юстиції про роз’яснення стосовно правової позиції міністерства щодо проведення реєстраційних дій на підставі судових рішень, які приймались до створення Єдиного державного реєстру судових рішень у 2011 році та відсутні в ньому.
- Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 115, фізичних осіб – 288, переданих на зберігання до архіву відділу.
- Відпрацьовано та надано 4 відповідей на звернення громадян.
2.Методична робота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;
- громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;
- неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК, релігійним організаціям) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;
- фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;
- суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.
3. Організаційна робота
- Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку, прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції - 52, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень - 27.
- Взято участь у розробці 18 проектів рішень міської ради.