Положення про відділ з питань організаційної роботи міської ради
І. Загальні положення
1.1. Відділ з питань організаційної роботи Кам’янської міської ради (далі – відділ) є виконавчим органом міської ради без статусу юридичної особи.
Відділ утворюється Кам’янської міською радою (далі – міська рада), є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради та міському голові.
1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації» та іншими, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Кам’янської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, а також цим положенням.
ІІ. Основні завдання
Основними завданнями відділу є:
2.1. Забезпечення системного планування роботи виконавчих органів міської ради відповідно до наданих повноважень.
2.2. Участь у підготовці та проведенні заходів щодо відзначення загальнодержавних і міських свят спільно з відповідними виконавчими органами міської ради.
2.3. Оформлення та відправлення вітальних листівок для привітання осіб з нагоди дня народження, загальнодержавних свят за підписом міського голови.
2.4. Контроль за виконанням та реалізацією міських цільових програм у сфері безбар’єрності.
2.5. Забезпечення підготовки довідково-інформаційних документів з питань, що входять до компетенції відділу.
ІІІ. Функції
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Здійснює заходи щодо формування та підготовки річного плану роботи виконавчого комітету міської ради.
3.2. На підставі пропозицій виконавчих органів міської ради готує щотижневі календарні плани основних заходів, які проводить керівництво міської ради.
3.3. Готує щоквартальні графіки участі керівництва міської ради у протокольних та масових заходах.
3.4. Готує щомісячні графіки чергування керівництва міської ради у святкові та вихідні дні.
3.5. Готує проєкти розпорядчих актів, що входять до компетенції відділу.
3.6. Бере участь у розробленні та наданні інформаційних довідників та інших посібників, необхідних для роботи виконавчих органів міської ради.
3.7. Здійснює узагальнення інформації щодо визначення ювілейних та пам’ятних дат підприємств, установ й організацій, історичних подій, ювілеїв та вшанування пам’яті видатних людей, державних та інших свят.
3.8. Готує вітання посадовим особам, керівникам установ, підприємств, організацій міста з нагоди дня народження, ювілейних дат та загальнодержавних свят.
3.9. Веде облік допоміжних органів утворених рішеннями виконавчого комітету міської ради та розпорядженнями.
3.10. Організовує роботу щодо участі виконавчих органів міської ради в матеріально-технічному забезпеченні виборів, референдумів усіх рівнів згідно з законодавством про вибори.
3.11. Здійснює моніторинг дотримання норм безбар’єрності на території Кам’янської міської територіальної громади та вносить пропозиції щодо врегулювання проблемних питань.
3.12. Бере участь у розробленні проєктів нормативно-правових актів з питань створення безбар’єрного простору.
3.13. Надає виконавчим органам міської ради методичну та практичну допомогу в межах наданих повноважень.
3.14. Надає пропозиції щодо номенклатури справ відділу.
3.15. Здійснює організаційні заходи щодо протидії корупції та контроль за додержанням посадовими особами відділу вимог антикорупційного законодавства.
3.16. Розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, що належатьдо повноважень відділу.
3.17. Виконує інші функції, пов’язані з реалізацією наданих повноважень, за напрямом діяльності.
IV. Права
Відділ має право:
4.1. Одержувати в межах повноважень та у встановленому законодавством порядку від працівників виконавчих органів міської ради інформацію, необхідну для виконання покладених на відділ завдань.
4.2. Залучати посадових осіб виконавчих органів міської ради (за погодженням з їх керівниками) для розгляду та вирішення питань, що належать до компетенції відділу.
4.3. Вимагати від виконавців дотримання якості і встановлених строків підготовки документів, які надаються до відділу.
4.4. Скликати у встановленому порядку наради з питань, що входять до компетенції відділу.
4.5. Уносити міському голові пропозиції щодо кадрового резерву та підвищення кваліфікації працівників відділу.
4.6. Уносити керівництву пропозиції з питань удосконалення роботи відділу.
V. Організація роботи
5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється міським головою у встановленому законодавством порядку.
5.2. Начальник здійснює керівництво діяльністю відділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, реалізацію його повноважень.
5.3. Посадові обов’язки та права працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.
5.4. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодієз іншими виконавчими органами міської ради.
5.5. Положення про відділ затверджується рішенням міської ради.
5.6. Посадові особи відділу зобов’язані:
дотримуватися правил запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачених розпорядженням міського голови та Законом України «Про запобігання корупції»;
вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
повідомляти письмово міського голову не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів;
не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
вживати заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
5.7. Відділ для забезпечення повноважень забезпечується приміщенням, телефонним зв’язком, засобами комп’ютерної та оргтехніки, доступом до мережі Інтернет, відповідно обладнаними місцями для зберігання документів.