Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?
Якщо у вас виникають питання щодо заповнення того чи іншого блоку декларації, то нагадуємо вам, де можна отримати відповіді на ваші питання.
Для того, щоб ви могли заповнити декларацію легко та швидко, скористайтеся одним із таких способів:
- роз’яснення у Базі знань НАЗК. Там ви можете знайти відповіді на більш ніж 200 поширених питань декларантів: від «Якого типу декларацію мені потрібно подати?» до «Як декларувати подарунки?». Крім того, у базі знань є зручний пошук за ключовим словом: https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/;
- електронна пошта НАЗК: [email protected];
- Telegram-канал НАЗК: https://t.me/NAZK_gov_ua;
- онлайн-допомога у Реєстрі декларацій. Для цього просто натисність кнопку “допомога онлайн” у правій частині екрану під час роботи із Реєстром декларацій;
- Контакт-центру НАЗК за телефоном +38(044) 200–06–94. Зателефонувавши до нашого Контакт-центру, прослухайте автоматичне повідомлення та оберіть між напрямками допомоги, якої ви потребуєте. Після чого дочекайтеся з'єднання з оператором. ☝Зверніть увагу, якщо ви зателефонували з міського телефону під час прослуховування автовідповідача ваш телефон повинен працювати в тоновому режимі набору номеру. Щоби перевести телефон у тоновий режим, зазвичай, необхідно натиснути клавішу [*], або перевести перемикач на корпусі або на слухавці в положення «Tone» (Тон). Ви також можете зателефонувати до Контакт-центру з будь-якими питаннями, що стосуються юрисдикції НАЗК. Контакт-центр працює в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
- звернутися до фахівців відділу запобігання корупції та взаємодії з правоохоронними органами міської ради (електронна пошта: [email protected]; за телефоном: 554029, особиста зустріч: майдан П.Калнишевського, 2, каб.410, 414).
Нагадуємо, що кампанія декларування триває до 31 березня 2022 року включно.